Hakutulokset

  1. M

    Nutraajat hoi!!!

    Olen kokeillut Nutrilettejä ja tulin siihen tulokseen,että pysyvän painonpudotuksen saa kuntoilulla ja ruokarempalla. Itselleni Nutraaminen ei sopinut.Tuntui "kidutukselta" :D Tämä oli vain minun mielipiteeni.Hyviäkin mielipiteitä varmasti Nutriletistä löytyy! Olen kyllä korvannut...
  2. M

    SYKEMITTARI??

    Osaisiko joku viisas neuvoa,miten lasken itselleni min ja max kuntoilusykkeen? Uusi sykemittari odottelee tyhjänpanttina. Mää en tajuu en... :headwall: ?
  3. M

    LÖYTYYKÖ LAIHISKAMUJA??

    Kiitos kutsusta. Minulla vaan on paljon enemmän pudotettavaa kuin 10kg. Olen sen 10kg jo pudottanut ja paljon on vielä edessä! ;)
  4. M

    LÖYTYYKÖ LAIHISKAMUJA??

    Olis mukavaa löytää laihiskamuja! =) Itsellä on 10kg tippunut ja paljon tiputettavaa vielä edessä. Olis kiva saada laihis/tsemppikamuja :D Mukavaa olis tsemppailla ihan livenäkin. Itse asun Tuusulassa. Lähikuntia/kaupunkeja:Vantaa,Helsinki,Kerava,Järvenpää jne.. Nyt tsemppi...
  5. M

    Orbitrek Elite?

    ...Ja ainakin itse olen sitä mieltä,että on mahtava laite :D Mielipiteitä on varmaan monia,mutta itselläni on vaatekoko pienentynyt monta numeroa ja kunto kohonnut. Suosittelen :D !
  6. M

    te joilla kotona crosstrainer tai käytätte sitä muualla,olis kyssäri

    Mulla on Orbitrek Elite kotona ja olen erittäin tyytyväinen siihen! Ei rasita niveliä,polvia jne.. käytän sitä joka päivä ja minulla ainakin paino putoaa hurjaan tahtiin. Tietenkin minulla on myös kevyt ruokavalio. Minun laitteessa on kunnon vastukset ja sillä voi tehdä erilaisia...
  7. M

    5-VUOTIAAT POJAT??

    Kuulostaa erittäin tutulta! Meillä kanssa on pojallakin lyhyttä pinnaa välillä ja sitten kun esim.epäonnistuu jossain,niin raivoaa ja saattaa siinä joku tavarakin lennellä. Olenkin miettinyt,että voiko tämä taas olla jotain uhmaikää? Meillä menee usein niin,että kun pitää lähteä jonnekkin...
  8. M

    5-VUOTIAAT POJAT??

    Olisi kiva kuulla ja vaihtaa ajatuksia muiden 5-vuotiaiden poikien vanhempien kanssa. Meillä poika on todella uhmakas,itsepäinen,vilkas ja vielä paljon muuta :D Hermoillehan tuo ottaa joskus,mutta aina tulee se fakta:lapsi on lapsi =) Onkohan muilla 5-vuotiailla samanmoisia oikkuja...
  9. M

    ETSIN UUSIA YSTÄVIÄ TUUSULASTA+LÄHIALUEET!!

    Yksi nosto :wave:
  10. M

    tuusulasta ketään..

    Heippa. Täällä äiti,joka on myös muuttanut muutama kuukausi sitten Tuusulaan. Heitä viestillä,jos haluat jutskaa?=O)
  11. M

    ETSIN UUSIA YSTÄVIÄ TUUSULASTA+LÄHIALUEET!!

    Tuusulalainen 27-vuotias äiti etsii ystäviä kaikkeen kivaan =) Meilailuun,kahvitteluun,vapaa-aikaan,ulkoiluun jne... Meilaileppa minulle niin kahtellaan etiäppäin.... =) Email:ninni243@hotmail.com

Yhteistyössä