Hakutulokset

  1. M

    Mikä auttaa yksinhuoltajia jaksamaan?

    Yv:tä laitettu!=)
  2. M

    alli-pino!!ketään mukaan?

    Mäkin mietin et miten olet onnistunut?? Itse olen syönyt sekä Xenicalia,että nyt halvempaa Allia ja en huomaa mitään tuloksia... Kyllähän se rasvaa sitoo,mutta en painossa ole paljonkaan huomannut. Olen kumminkin syönyt jo ihan tarpeeksi kauan tuotetta. Olis tosiaan kiva kuulla...
  3. M

    Tietoa Ab roller laitteesta??

    :attn:
  4. M

    Kaipailisin aitoja,oikeita ystäviä!

    Kaipaan siis sellaisia ystäviä,jotka haluavat tavata livenä ja tutustua!:) Ensiksi tietenkin meilaillen jne. tutustumista,mutta päämääränä oikea ystävyys!:) Olen 28-vuotias äiti Keski-Uudeltamaalta ja toivoisin kamuja suht läheltä. Perheeseen kuuluu myös 6-vuotias poikani ja mieheni...
  5. M

    Paras dieetti minkä tiedät?

    Kaipailisin sellaista dieettiä,jota pystyy noudattamaan näkemättä kauheata nälkää ja mikä oikeasti toimii ja sen avulla laihtuu?? Olin jo aloittamassa Atkinsin dieettiä,mutta en ole nyt sitten siitäkään varma,kun siitä on näköjään monia mielipiteitä... Kaipaan myös tietoa mistä saan ohjeet...
  6. M

    Vaaka ja liikunta??

    Mustakin tosiaan tuntuu,jotta keho on pienentynyt ja kiinteytynyt. Tuntuu vaan niin oudolta,kun puntarissa ei paljon mitään tapahdu... Kumminkin aikaisemmin vaaka on näyttänyt koko ajan pudotusta,joten siksi kai masis on iskenyt päälle... Tarkoituksena tässä kun olis painaa vähemmän...
  7. M

    Vaaka ja liikunta??

    Juon ainakin 2litraa päivässä vettä. Tiedän,että lihas painaa enemmän kun läski,mutta onhan kai painon pudotuksen näyttävä puntarissakin jossain vaiheessa.. Jotenkin kai vaan ottaa päähän,kun vaaka näyttää yht äkkiä enemmän,vaikka olo on laihempi :D
  8. M

    Vaaka ja liikunta??

    Olen nyt liikkunut melkein joka päivä aika rankasti ja tuntuu,että paino vaan nousee?? Olen jo monen monta kiloa pudottanut,mutta nyt tuntuu,että vaaka joko jumittaa tai paino jopa nousee. Mistähän johtuu? Syön ihan terveellisesti. Alkaa tuntua jo turhauttavalta,kun tarkoitus on painoa...
  9. M

    5-VUOTIAAT POJAT??

    Ja taas uusia asioita ilmennyt :D Meilläkin poka puhuu ihan sika lujaa ja huutaa.. Meillä ei edes yleensä puhuta kauheen lujaa tai huudeta,tiedä sitten mikä vaihe menossa? Toinen asia on itkuherkkyys.. Itku tulee pienistäkin asioista,vaikka muuten on niin "kovis" poju olevinaan :D Ja...
  10. M

    Kaksplussan pisin nainen

    Täällä 180cm pitkä äippä :D
  11. M

    5-VUOTIAAT POJAT??

    Tuosta onkin jo pikku hetki kun tämän ketjun aloitin =) Meillä poju täyttää elokuussa nyt 6-vuotta ja pahimmat raivarit ovat pikkasen hellittäneet...onneksi :D Omapäisyyttä ja itsekkyyttä löytyy kyllä edelleen yllin kyllin! :D Nyt on joku ihmeellinen kiljumis ja huutamisvaihe menossa...
  12. M

    Sipoosta tai lähialueilta ystäviä?

    Äippä 27-vee etsii itselleen uusia pitkäkestoisia ystävyyssuhteita. Minulla on esikouluikäinen poika,jolle olis kiva myös löytää sunnilleen samanikäistä seuraa. Täytyy kokeilla,josko tätä kautta ystävän/ystäviä löytäisin? :wave: Toivonmukaan... :D
  13. M

    Anoppi päätti olla enää auttamatta meitä!

    Mun mielestä anopin pitäis kattoa peiliin! Aika törkeetä käytöstä mielestäni...
  14. M

    Voiko täältä löytää ystävän??

    Tuusulan Riihikallio Vantaan lähellä.
  15. M

    Paljon ilmoituksia, mutta syntyykö ystävyyttä?

    Samoja kokemuksia on Beep mullakin ollut. Jos odottelet vastausta päiviä toiselta,joka sanoo että on ollut kiireitä...hmmm..niin ei siinä tee mieli olla itsekkään enää kovin aktiivinen,koska selvästikkään toinen osapuoli ei ole yhtä kiinnostunut asiasta!
  16. M

    Paljon ilmoituksia, mutta syntyykö ystävyyttä?

    Itse olen löytänyt hyviä ystäviä muualta kuin täältä saitilta. Täällä olen törmännyt vain tapauksiin,että vaihdetaan pari s-postia innoissaan ja sitten toinen osapuoli stoppaa tykkänään,eikä hänestä sen koommin kuulu... Mielestäni välimatka ei ole este se on vain hidaste :D Itselläni on...
  17. M

    5-VUOTIAAT POJAT??

    Mukavaa saada näin paljon kommentteja muiden 5-vuotiaista "enkeleistä" :saint: Musta tuntuu että joka iälle on joku uhma =) 5-vuotias taitaa mennä elämässä eteenpäin vielä niin paljon tunteella. ajatus tulee vasta perässä... Huoh...aamu oli tänäänkin vaikeaa aikaa pojalla,mutta nyt...
  18. M

    Miten saada ystäviä?

    Itsekkin olen huomannut saman ilmiön. Ensin on tiheää s-postittelua ja sitten yht äkkiä se laantuu... Enpä kumminkaan usko että se sinusta johtuisi Kyllä uskon,että ystävyyssuhteita syntyy aikuisenakin. Ainakin olen itse saanut aikuisenakin uusia ystäviä. Kaikki on mahdollista :D
  19. M

    Voiko täältä löytää ystävän??

    27-vuotias äiti etsii itselleen ja miksei myös pojalleenkin tosiystävää Pääkaupunkiseudulta. Kaikkeen mahdolliseen kivaan! :D Olisi mukavaa,jos täältä löytyisi :wave:
  20. M

    te joilla kotona crosstrainer tai käytätte sitä muualla,olis kyssäri

    Teen Orbitrekillä päivittäin 40-50min. Välillä lisään ohjelmaan lihaskuntoharjoitukset ja aerobicin.

Yhteistyössä