Hakutulokset

  1. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Täällä vaihtui laskettu aika 1.1 --> 30.12 :LOL: iinaalisa ja pienoinen 6+4 :love:
  2. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Nyt kaikki halunneet ovat listalla ja tiedot korjattu :) Mutta jos puutut vielä listalta tai jotain korjattavaa on niin sano :) Kohta ois vuorossa neuvola!
  3. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Jaa no sitten :LOL: Mutta kyllä tä maailma on pieni.
  4. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Apua tunnenkohan minä sinut, sillä minä olen kotoisin Orimattilasta! :LOL:
  5. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tammikuisille on fb-ryhmä olemassa :)
  6. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Jee, mä vähän odottelinkin milloin tulisit tännekkin! Mäkin plussasin tuolta toiveena vauva 2017-18 huhtikuussa ja näin sun plussan kanssa siellä tänään ja eilen kun siellä välillä kurkin. :love:
  7. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tänne mahtuu aina! :love: Ja sinut on nyt lisätty listalle. Onko sulle vielä ilmentynyt oireita?
  8. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei nuo mitään haamuja ole! Selvät viivathan nuo on!!
  9. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Vaikka kuva on huonolaatuinen, nään selvästi viivan tuossa!
  10. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Minä soitin samana päivänä kun plussasin ja eka neuvola onkin jo vklp jälkeen tiistaina :LOL:
  11. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Lisätty on :)
  12. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Laitoin sinut 6.1 päivälle :)
  13. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tänne vaan! :love:
  14. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Jotenkin tämä raskau ja alkukesä saa niin hyvälle tuulelle ettei mitään rajaa :LOL: Tuntuu jopa hurjalta tämmöinen onnellisuus! Ihanaa saada sutkin Siipuli tänne meidän seuraan :love:
  15. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    http://aijaa.com/DtJ4kh Okei nyt loppuu tää testaaminen, alkaa mennä samaan suuntaan kun viime raskaudessakin :LOL:
  16. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Joo ryhmä on salainen eikä näy kellekkään eikä sitä löydy etsimällä :)
  17. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Missä päin ulkomailla asutte? :)
  18. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tottakai mahdut! Lisäsin sinut listaan tiedoilla mitä tästä pystyi löytämään ja jos tahdot niin kertoisit vielä ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys, mutta se ei tietenkään ole pakollinen :)
  19. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mulla on tiistaina neuvola ja siellä pitäisi varata aika lääkärille jossa ultrataan, eli katotaan mille viikolle neukkari sen antaa, mutta muuten suunnitelmissa olisi varhaisultra :)
  20. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Voimia vielä täälläkin! <3

Yhteistyössä