Hakutulokset

  1. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Olisiko täällä vapaaehtoisia alkaa päivittämään tammikuisten tietoja/ketjua täällä kaksplussalla? Kohta vaihtuu kuu ja uusi ketju pitäisi aloittaa. Minulla nyt ei riitä rahkeet.
  2. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Edelleen älkää olko minuun yhteydessä fb ryhmien suhteen enään! Olkaa yhteydessä icefairy87
  3. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Vau.foorumi! Tammikuisia on siellä päälle 100 :)
  4. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Älkää ottako minuun enään fb ryhmä asioissa yhteyttä. En enään vastaa ryhmän asioita. Olkaa yhteydessä Icefairy87.
  5. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Ihana kuulla elisen että kaikki onkin hyvin! :love: Täällä on iskenyt nyt kova väsymys! iinaalisa ja pienoinen 8+5
  6. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tervetuloa uudet :)
  7. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Voimia kaikille menetyksen kokeneille, sitä surua en kenellekkään toivo! :( Paljon jaksamisia tulevaan <3
  8. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Joo yksi oli :)
  9. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Laita sun tiedot uudelleen :D On saattanut jäädä ohi silmän! Pahoittelut.
  10. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Ultrassa käyty ja kaikki hyvin! :love:
  11. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Jäiks! Huomenna heti aamusta aikasin klo 8 ultraan :oops: Onneksi tälle päivälle on paljon tekemistä niin asia ei liiku mielessä koko aika :giggle:
  12. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hei ootkohan sama sisu kuin vau foorumin nuorten ryhmästä? :LOL:
  13. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    En tiedä onko edes hyväksynyt kaikkia. Jos sua kiinnostaa tulla pienempää ryhmään nii laita mulle yksäriä :)
  14. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Joo myöhemminkin saa tulla :) Ryhmään otetaan max 40 henkeä :)
  15. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Joo tottakai saat vaihtaa siihen :)
  16. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mulla on maanantaina 8+3 :) Tai ainakin pitäisi olla, kattoo vastaako pieni viikkoja :LOL:
  17. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Joo maanantaina klo 8:20!
  18. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mua pelottaa aivan kamalasti mun ultra. :unsure: 4 pv enää. Saa nähdä loppuuko odotus vaiko jatkuu...
  19. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Koska ryhmän perusti toinen nainen joka ei ole meidän ryhmässä täällä kaksplussalla ja ryhmä oli tarkoitettu kaikille mistä tahansa foorumilta. Eli ryhmää ei tehty tätä kaksplussan porukkaa varten :LOL: Jos tahdotte myöhemmin tehdä oman niin sekin onnistuu varmasti?
  20. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Vauva.fi foorumilta on myös tullut porukkaa runsaasti.

Yhteistyössä