Hakutulokset

  1. H

    menkkojen aikaan...

    voi tulla
  2. H

    Lapsen masturbointi

    Tämä on normaali vaihe lapsen kehityksessä, joka menee ohi itsestään. Tässä vaiheessa lapsen ´seksuaalisuus´ herää, mutta vaipuu sitten taka-alalle sinne esimurrosikään asti. Jos haluat välttää itsellesi noloja tilanteita (sanon itsellesi, koska lapsi ei vielä tässä vaiheessa tunne syyllisyyttä...
  3. H

    JAA A

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Meillä kans poika selitti, et kananmunat tulee laatikosta, kun kerroin että ne tulee kanasta.
  4. H

    Maa-artisokka

    KIITOS Rasberry oikaisusta :D. Noh, jos joku kaipaa LATVA-artisokalle reseptiä, niin tsekatkaa mun vastaus.
  5. H

    Maa-artisokka

    Mä tykkään kovasti maa-artisokasta, mies taas ei voi sietää eli makuaisia tämäkin... Mun mielitapa syödä maa-artisokkaa on ensin ´perata´ se ja sitten keittää kokonaisena kypsäksi. Keitinveteen sitruunanmehua ettei mustu. Sitten ne lehdet vedetään yksitellen ulos ja dipataan esim...
  6. H

    kanaviillokki

    Kiitos! Kuulostaa hyvältä :p
  7. H

    kanaviillokki

    Löytyisikö keneltäkään ohjetta kanaviillokille :p ?
  8. H

    Hirvenliha

    Tein kerran hirvenlihasta sellaisen kaalipadan ja hyvää tuli. Haudutin siis uunissa kaalta, perunoita, porkkanaa ja hirvenlihaa + lihalientä ja mausteet.
  9. H

    miks mies käyttäytyy noin?

    Mulla on ollut joskus aikoja sitten samantapainen tilanne ja silloin mies selitti, että hän suuttui, koska ei ollut sitä naista siihen tilanteeseen kutsunut, eikä osoittanut omalta osaltaan kiinnostusta, mutta minä silti valitin hänelle. Hän vertasi tilannetta esim. siihen, että jos joskus...
  10. H

    miks mies käyttäytyy noin?

    Mullakin kiinostais, miten miehesi reagoi naisen keikutteluun? Jos hän oli tavallaan ´menossa mukana´, niin ymmärrän kyllä miksi olet loukkaantunut. Jos taas kyse oli vain siitä, että sinua ärsytti ko. keikuttelija (ketäpä ei?), mutta miehesi ei häneen reagoinut, niin tavallaan ymmärrän jos...
  11. H

    Lapsi hoitoon-äiti kotona! EN käsitä...

    En malta olla jatkamatta asian puimista.. :) Nimimerkille ihmeissään- kiitos kun jaksoit vielä näkökantaasi noin hyvin selittää. Totta myös, että monet muut kirjoitukset ovat olleet paljon kärkkäämpiä kuin omasi ja kirjoituksissasi olet ainakin perustellut kannanottosi. Tuli vielä tälläinen...
  12. H

    Lapsi hoitoon-äiti kotona! EN käsitä...

    Nosto :flower: Keskustelun aloittaneelta haluaisin vielä kysyä sen verran, että kunpi sinua huolestuttaa eniten- hoidon kulut yhteiskunnalle äitien ollessa kotona vai hoidon vaikutus lapseen? Tiedän, että olet jo selittänyt kantasi kekustelussa, mutta haluaisin vain mielenkiinnosta tietää...
  13. H

    3-v. poikaa kiusataan

    Samaa mieltä Suzun kanssa :wave: Minunkin mielestäni asiaan olisi puututtava ja puhuttava lapsille ja-tai heistä vastuussa oleville aikuisille. Jos asiaa katsoo hiljaa sivusta saavat kiusaaja ja kiusattu helposti sen kuvan, että kiusaaminen on ookoo. Meillä oli päinvastainen tilanne poikani...
  14. H

    Lapsi hoitoon-äiti kotona! EN käsitä...

    Oma mielipiteeni vielä kerran pähkinänkuoressa- jokainen perhe päättää omalta kohdaltaan mikä on heille paras ratkaisu. Normaalit vanhemamt varmasti kuuntelevat lastaan ja tuskin väkisin pakottavat häntä kerhoon vain siksi,että äiti on liian laiska ja inhoaa leikkiä lapsensa kanssa. Jos ja kun...
  15. H

    Lapsi hoitoon-äiti kotona! EN käsitä...

    Nosto :wave:
  16. H

    Makaronilaatikkoon lihalientä

    Kyllä hyytyy ja tulee hyvää. Söin eka kerran ystävän luona, jolla on maitoallergia ja nyt teen joskus kotona vaihtelun vuoksi normaalin munamaidon sijaan. Korvaat vain maidon määrän lihaliemellä.
  17. H

    Aina jotain mistä panikoin/huolestun:(

    Ymmärrän tunteesi. Sairastuin paniikkihäiriöön nelisen vuotta sitten ja isona osana sitä on jatkuva ja alituinen huolehtiminen. Jos ei ole oikeaa syytä huoleen, niin voit luottaa siihen, että pahoina jaksoina keksin jonkun syyn huoleen. Sinulla ei välttämättä ole paniikkihäiriötä, mutta ehkä...
  18. H

    kesäkurpitsa

    Meillä käytetään aika paljon kesäkurpitsaa. Yleisimmät käyttötavat: -täytettynä, eli koverra sisus pois ja tee täyte esim. jauhelihasta jne. Päälle juustoraastetta ja uuniin. -ratatouillessa (netistä löytyy varmaan ohje, siis ranskalainen vihanneshöystö johon tulee sipulia, valkosipulia...
  19. H

    Sunnuntailounas

    Kuulostaa hyvältä :p
  20. H

    Sunnuntailounas

    Antakaahan aiheita rakkaat ihmiset sunnuntailounaalle! Yritän yleensä laittaa vähän hienommin pyhän kunniaksi,mutta olen jumittanut viime aikoina samaan reseptiin eli kokonainen broileri uunissa rosmariinilla, timjamilla, valkosipulilla ja sitruunalla maustettuna sekä lisukkeet. Vaihtelua...

Yhteistyössä