Hakutulokset

  1. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    hei aida :) naistenklinikalla tai tuttavallisemmin naikkarilla, stadissa siis. mulla on ultra 9.30, jotenkin hermostuttaa jo nyt, kun en tiedä yhtään mitä siellä näkyy, :( Kumma, kun muuten en oo mitään hermoilijatyyppiä (omasta mielestäni), niin sitten näitä jännitän aina kovasti. Sitä...
  2. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    hei aida :wave: mua jänskättää aika tavalla, kun tässä kävi niin, että mulla oli kaavailtu pas (tai siis lääkäri oli) lääkkeelliseen kiertoon, mutta en ehtinyt hakea lääkkeitä ajoissa ja soitin viime viikolla hoitajalle ja ehdotin luonnolliseen kiertoon. Huomenna olis eka ovulaation tikutus...
  3. H

    luontaistuotteet hoitojen aikana

    Takana eka ivf, jossa tuoresiirrossa negaa. En käyttänyt homeopaattisia enkä kummemmin luontaistuotteitakaan hoitojen aikana, mutta nyt kun passiin menoa odottelen, niin molemmat on kuvioissa. Homeopaatin mukaan voi hyvin käyttää tukihoitoina. Katsotaan, miten muijan nyt käy..
  4. H

    Gallup: Lapsettomuuden syyt vai onko tiedossa?

    Itselläni keskivaikea endometrioosi ja miehellä siittiöiden määrä alentunut. Eka ivf menossa, tuoresiirrosta negaa ja nyt passiin menoa odotan.
  5. H

    Mikä naisia vaivaa kun eivät halua synnyttää?

    \ Tällaiselle ihmiselle sitä vain toivoo, että hänelle sattuisi jotain niin kamalaa, että tietää mitä pelko on, ja ymmärtäisi oman tyhmyytensä toisten pelkoja vähätellessä...
  6. H

    vanhempien päätöksellä abortti

    teit toisaalta tyhmästi tehdessäsi abortin, mutta tiedän miltä tuntuu kun vanhemmat uhkailee lailla kun mies on täysi ikäinen :ashamed: mutta silti en olisi aborttia tehnyt! ja tuollaisiin vanhempiin en pitäisi kotoa pois muutettuani enää mitään yhteyttä... :o
  7. H

    Inssi marraskuussa?

    \ Ei potkassut onni meitä.. :'( :'( Eilen alkoi pikku tiputtelua, ja tänään on jo tutut kivut, ja menkat alkaneet.. (päivän etuajassa.sekin mua ihmetyttää!) Olin jo melkein varma, et nyt, vihdoinkin. :( Surullista.
  8. H

    Inssi marraskuussa?

    Heippa !! :wave: Mulle tehtiin Inssi 24 pvä.. Nyt sitten jännityksellä odotellaan tulosta ! Mulla on lääkkeetön operaatio, ja käytössä luovutetut siittiöt. Jänskättää !!!!!
  9. H

    Jos yksi toiveesi toteutuisi..

    Tällä hetkellä se olisi kauan kaivattu toinen lapsi!
  10. H

    Jos yksi toiveesi toteutuisi..

    ..niin mikä se olisi?
  11. H

    Onko teille käynyt...

    ..niin just"vieras",tuota juuri tarkoitin.Kertumuksesi oli juuri esimerkki mitä tarkoitin.Onnea sulle kahden lapsen johdosta kaikesta huolimatta!Pitäisi tosiaan vaan kai itse osata vaatia tutkimuksia ja tehdä ne oikeat kysymykset,vaikkei se aina riitäkkään kun syytä ei todellakaan aina...
  12. H

    Onko teille käynyt...

    ...niin että hedelmöityshoitojen aikana tai jälkeen onkin todettu jokin "pienempi vika" mitä ei ole aiemmin tutkittu/huomattu ja olette maksaneet itsenne kipeiksi hoidoista siis tarkoitan että vuosien piina ja toive saada lapsi olisi ollutkin "pienemmästä kiinni"kuin luultu?Olitteko katkeria vai...
  13. H

    Sohvalle kiipeilya...

    ...meidan 13 kk typy on opppinut itsekseen kiikkumaan sohville ja haukkana saa vahtia ja kieltaa...Onko muita, joiden vintioilla ei ole ns. 'jarkea eika jarrua' ja miten saatte he pysymaan pois sohvilta jne.?
  14. H

    Hampaista

    Meidan neidin eka hammas puhkesi pari paivaa sitten, ikaa hiukka alle 13 kk. Kaikki tahdillaan, kylla ne pennut kerkee hampaiden, kavelyn, puheen ja muun kanssa vaikka menisivatkin joissain eritahtiin kuin muut. :wave:
  15. H

    pottaharjoituksista

    Meilla on tytto 12 kk ja risat kaynyt nyt potalla tarpeillaan aamuisin, paivaunien jalkeen ja ennen nukkunmaanmenoa viikon ajan, miten muilla? Ja missa vaiheessa voisi yrittaa ilman vaippaa? Ajattelin nain kesan tullen kokeilla...Pojan kanssa aloitimme potalla kaynnin vasta vahan alle 2...
  16. H

    millon teillä lapseyt alkanu puhumaan...

    Meidan tytto sanoi ekan sanansa muutamaa viikkoa ennen 1. vuotis paivaa, sana oli 'terve!' (mukana kaden nosto :) ) ja poika aikoinaan samoihin aikoihin sanoi oman ekan sanansa 'auto'. Mutta varsinainen lauseiden muodostushan on tosi yksilollista ja alkaa paljon myohemmin.
  17. H

    jonkun moka joka saa sinut...?

    Tuoreena tulee mieleen tatini, joka oli tyttaremme kastetilaisuuteen lahtiessaan laittanut vahingossa jalkaan kaksi saman jalan kenkaa. Urheasti se vaan jaksoi seisoa koko kastejutun lapi, eripari kaksi oikean jalan kenkaa jaloissaan! :)
  18. H

    lampaanpaistin jämät

    Kellä olis vinkkejä mitä mä teen tänään eilisestä lampaanpaistin lopusta? Sitä jäi aika paljon ja se on nyt siivutettuna jääkaapissa odottamassa ideoita :)
  19. H

    mitkä on yleisimmät mausteet

    suola, mustapippuri, valkopippuri, liemikuutiot (liha, kana, kasvis), soijakastike, curryjauhe, perunaruokiin usein kuminaa. Paljon yrttejä timjami, rosmariini, meirami, basilika, persilja ja oregano yleisimpinä.
  20. H

    isyydentunnustus

    Kaverini koki tilaisuuden tosi noloja ja ahdistavana, heillä oli tilanne jossa laspen isä/avomies on ulkomaalainen ja he eivät asu Suomessa. Ilman isyydentunnustusta olisi lapsi merkkitty Suomessa kirjoihin isättömäksi...suurlähetystössä tehdyssä isyydentunnustamisessa oli kyselty...

Yhteistyössä