Hakutulokset

  1. N

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Pimmille oli pakko tulla vaan kommentoimaan että :hug: Jaksamisia! Luulen tietäväni miltei miltä susta tuntuu.
  2. N

    ~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *~~Toukokuussa -08* ~ ~ ~

    Mä täältä taustalta kommentoin tuota Rotarokotteen tarttumisjuttua.. B) Meillä poika sai sen tiistaina ( Rotarix ) ja kysyin nimenomaan voiko se tarttua vauvankakasta ja vastaus oli että EI! Ja nyt täältä luen et hanskojen kans ollaan kakkapyykillä. Eli mä tidan sit sen rotaripulin tietenki...
  3. N

    Miten pirussa mie saan tän närästyksen loppumaan!!?

    No sitä jokatapaukses lääkärit on joillekki määränny raskausaikanakin. Itellä on Lanzoprazol(?) muistaakseni refluksitautiin, ja raskausaikana tarvittaessa.
  4. N

    Miten pirussa mie saan tän närästyksen loppumaan!!?

    Pakko sanoa et mulla on ainaki lääkärin luvalla käytössä happosalpaaja lääke..Ja Omepratzolia ainaki on käyttäny raskaana olevatkin..
  5. N

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Mä edelleen käyn täällä mainostamassa jos on vielä kiinnostuneita liittymään tuonne Maalismasutkerhoon. Siel jutellaan suljetussa kerhossa, eikä ulkopuoliset pääse lukemaan. Ois mukava saada sinne lisää aktiivisia kirjottelijoita. Tällä hetkel siel on vielä aika hiljaista. Mut samoja heppuja...
  6. N

    Onko noissa kerhoissa joku raja, kuin paljon voi jäseniä olla???

    No sithän voit tietenki perustaa oman kerhon. Tuo susan kerho on vl äidit ja isät.
  7. N

    Onko noissa kerhoissa joku raja, kuin paljon voi jäseniä olla???

    No laita Asennekysymykselle yvtä tai Susa78:lle mahtuuko heidän kerhoihinsa.
  8. N

    Onko noissa kerhoissa joku raja, kuin paljon voi jäseniä olla???

    No kukin kerho päättää millon jäsenmäärä on täys. Saako udella mihin kerhoon hait :whistle: Nimittäin on montakin "samaan sarjaan" kuuluvaa kerhoa.
  9. N

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Tunkeudun edelleen tänne teidän ketjuun mainostamaan et liittykäähän mammat tonne kerhopuolelle maalismasuihin :attn: Siel saa jutella ihan sillee et ei ulkopuoliset pääse lukemaan. Laitat vaan tosta mun nikin alta kirjeen kohalta mulle yksityisviestiä niin annan salasanan millä pääsee...
  10. N

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Hei kaikki! Perustin tonne kerhopuolelle kerhon Maalismasuille-08. Liittykäähän sinne moni =) En ainakaan löytänyt vastaavaa joten ehkä sitä ei olekkaan. Itse tykkään enemmän kirjotella tuonne kerhojen puolelle, ei pääse uteliaat tutut lukemaan :D Eli laitat vain mulle yksityisviestiä niin...
  11. N

    siis pitäiskö tuon nyt auttaa raskausajan selkäkipuihin?

    Mulla on tommonen ja ei se kyl varsinaiseen selkäkipuun auta. Osta ihan semmonen "kunnollinen" tukivyö joka muistuttaa näöltäänkin enemmän tukevaa vyötä, siitä uskoisin olevan todellista apua.
  12. N

    Ikä ja kuinka monta kertaa tai kuinka usein otettu PAPA?

    26v ja kolme lasta, kolme kertaa PAPA otettu. Mut luulis et äippäneuvolas olisivat sen otattaneet jos ei oo kertaakaan otettu.
  13. N

    -

    Mulla joka raskaudessa ollu pahoinvointia enemmän ja vähemmän. Ainaki 15vkolle asti. Nyt oon raskaana n7vkolla ja pahoinvointia ollu jo toista viikkoa. Oksennus on lentäny kymmeniä kertoja tän viikonlopun aikana :$
  14. N

    Kauhia närästys

    Haponsalpaajalääke B) Mä erehyin juomaan eilen Kaks kuppii kahvia ja muu ei auta ku tuo edella mainittu.
  15. N

    Todella tympeä käynti ultrassa

    Voi harmi. Vähän ohi aiheen mut kävitkö yksityisellä? Vai miten pääsee noin aikasin ultraan? Onko se niin ettei ne oikein noilla viikoilla oikeesti näe kovin kummoista..Kun tosiaan sen et on raskaana.. Toivotaan et kaikki on niinku pitää! Itekki raskaana rv6+1
  16. N

    Mistäköhän löytyisi jotain listaa närästystä aiheuttavista ruuista?

    Mä syön kans sitä =) Varmasti auttaa..ei tarvinu ku yks ottaa ni pala hävis kurkusta eikä ollu muitakaan oireita.
  17. N

    Mistäköhän löytyisi jotain listaa närästystä aiheuttavista ruuista?

    Nuo on niin yksilöllisiä, mua ei ainakaan kala närästä. Syötkö Omepratsol nimistä lääkettä..vai kirjotettiinko se noin?
  18. N

    Mistäköhän löytyisi jotain listaa närästystä aiheuttavista ruuista?

    No mä kans väitin ettei mua närästä aluks..etten meinannu itekkään uskoa tuohon refluksiin..Mut nykyään kyl tiedän mitä se on..mulla vaan pahentu varmaan sikskin et meni pitkään ennenku sain asianmukaset lääkkeet. Mukaan tuli ylävatsakivut yms muut mukavat :/
  19. N

    Mistäköhän löytyisi jotain listaa närästystä aiheuttavista ruuista?

    Suurinpiirtein nuin B) Mä muuten luin toista ketjua tuosta sun jutusta. Mulla meni ihan samoin. Eka soin kuurin hiivasieneen :$ Et se kuulema tekee palan kurkkuun jne. Et arvauskeskus on arvauskeskus. Lopen menin itekki yksityiselle korvalääkärille.
  20. N

    Mistäköhän löytyisi jotain listaa närästystä aiheuttavista ruuista?

    Mulla nuo ed mainitut..Lisäksi esim vaniliinisokeri, niin hullulta kun se kuulostaakin. Sit sipuli ja paprika on kans varmoja oireiden tuojia. Joskus tuntuu että kaikki muu paitsi puuro ja näkkäri aiheuttaa jotain.. Niin, itellä kans refluksivaiva. Tähystystä odotellessa.

Yhteistyössä