Hakutulokset

  1. R

    Clomittaret 2012

    Heissan pitkästä aikaan! Täällähän on sattunu ja tapahtunu paljon :) mulla alkoi viime yönä 5 aikaan vuotaan verta ihan sikana. Divina lääke menossa puolessa välissä ja gyne oli sitä mieltä et katsellaan vk lopun yli..välillä ala mahaa kipristelee muttei paljon! tämä on toinen kerta kun syön...
  2. R

    Clomittaret 2012

    Aiivan! Kp:tä en osaa nyt sanoa ku tää on 4 pilleri vasta minkä otin ja viime kiertoa en laittanut ylös..Laskuissa meni jo niin sekasin ja alotettiin divinat uudelleen. Sekasihan ne on ollu kun seinäkello! Yritys on alkanu Joulukuussa 2010. kierto ollut useammin jopa se 60 päivää! : / Oviksia en...
  3. R

    Clomittaret 2012

    Apua olenko ainoa joka syö divinaa ennen clomien aloitusta? mitähän se gyne on mulle määränny :O heh..no mut sitä käytetään yleensä vaihevuosiin :ashamed: ja se sisältää etrogeeniä ja keltarauhashormoonia. ööö..keltarauhashormooni on tärkeä raskauden jatkumiselle..en minä osaa oikein selittää :D...
  4. R

    Clomittaret 2012

    Moikka akat! Täällä olisi yksi clomitar, saako liittyä seuraanne? Itellä alkaa 3kerta kun syön clomikuurin 2tbl kp 5-9. Ja toinen kerta ku olen syönyt divina merkkistä..sillä olen saanut limakalvoni paksuuntumaan! itellä myös pco (ei enään niin kauhian paha. Rakkuloita hävinnyt divinan myötä ;))...

Yhteistyössä