Hakutulokset

  1. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    *halit* viipulaiselle! Voin vaan kuvitella millanen exä mun mies olisi vaikka on siis hyvä ja huolehtiva mies näin nykyisenä. Katkeruus vaan saa ihmisistä niin rumia piirteitä esiin :( Onko exäsi ns.siirtynyt eteen päin esim.uuteen suhteeseen vai voisiko olla, että vielä haikailee teitä yhteen...
  2. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Seba, mullakin viluttanu ihan kauheasti. Viimeviikonloppuna oli ihan kuumeinen olo vaikka lämpöä vain vähän reilu 37. Toivottavasti sulla kohta parempi. Muista raskauksista muistan, ettei mene montaakaan viikkoa niin hormoonit pitää mukavan lämpösenä vaikka pakkasessa :D Tammis kiitos...
  3. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Kävin neuvolassa ja iloisena yllärinä siellä ultrattiin :) Edelleen pieni herne siellä oli mukana, viime viikosta oli kasvattanut jo pienet nysät käsiksi ja jaloiksikin <3 Muutoin ei ihmeitä ollut, saikkua pyytää lääkäriltä ja sanoi, että voidaan laittaa tiputukseen jos siltä tuntuu. Muuten ei...
  4. P

    Liki 3 v:n hillittömät raivarit, yleensä tavaroista

    Meidän nyt 5v poikaa on tutkiskeltu toimintaterapeutin ja psykologin toimesta, ollut aina hyvin hitaasti rauhoittuva raivareissaan. Varsinaista diagnoosia ei poika varmaankaan saa, mutta lieviä vaikeuksia useammalla "elämänalueella" jotka vaikeuttaa ryhmässä oloa ym. Että jos tuntuu, että keinot...
  5. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Edellisellä sivulla taitaa olla juuri kaikki kertonu muiden lasten iät :D Mitäs kesäsuunnitelmia teillä on? Mie olen houkutellut äitiäni mun ja poikien kanssa johonkin äkkilähdöllä esim.turkkiin/kreikkaan. Hää on vähän tympääntynyt mun huonovointisuuteen raskausaikoina (avaudun aina hälle ja...
  6. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Onnea Sonya :) Kiva kuulla viipulaisen neukkukuulumisia. Siellä on joku maan liikuntatoivo kasvamassa? ;) Tänään saanu yhen sämpylän pysymään sisällä ja mehukeittoa, muut saanu vauhdilla kyytiä. Äsken aattelin että purkillinen rahkaa oisi kiva iltapala ettei ihan tyhjällä vatsalla...
  7. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Pupelaattori, tähän oloon "auttaa" ettei syö ja oksentaa eli pidemmän päälle ei mikään kovin toimiva taktiikka. Luulin jo, että samarin auttoi, mutta taisi olla vaan tyyni päivä ennen myrskyä ja nyt yrjöily on kahta kauheampaa. Ei mulla mun mielestä tämmöstä noista mein pojista oo ollu :o Etkös...
  8. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Pakko tulla raportoimaan täältä työyöstä, että yrjö lentää huh heijaa... kiva olla yksin vastuussa koko torpasta, kun oon pitkiä aikoja henkilökunnan tiloissa yrjöömässä ja muutenkin alkaa pikku hiljaa vapisuttaa. Onneksi alkaa vapaat. Joutuukohan sitä kuitenkin hankkia vähän saikkua kun eihän...
  9. P

    kotiin tai matkalle synnyttäneet ja uusi raskaus

    Ei ole kokemusta, mutta eräässä odotusryhmässä oli yksi nopea synnyttäjä jolla käynnistettiin synnytys suunnitellusti olisiko ollut jo rv 37+? Kannattaa kysyä asiaa äitipolilta kun käyt ultrassa :)
  10. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Ihan pimeetä kyllä, mulla kun oli iltapäivällä tosi kivan pirteä ja hyvinvoiva olo niin aloin heti miettiä, että mitäs jos... mut nyt iltaa myöden taas pahentunut. Jes?! Mulla tuntunu liikkeet joskus rv15, ekassa luulin että on vaan elohiiri :) Ja on kyllä ihanaa aikaa! Eri asia sitten kun 4kg...

Yhteistyössä