Hakutulokset

  1. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Miekik muistan nähneeni aijemmissa raskauksissa ihme unia, juuri pettämisestä ym. Nyt olen nähnyt vaan yhden unen jossa rööki huulessa viinilasi kädessä bailasin ja yhtäkkiä kävin miettimään, että hetkinen: enkös mie oo paksuna?? :D Eli varmaan jotain alitajunnan tepposia höystettynä...
  2. P

    synnytys oireet

    Sehän siinä onkin hankalaa kun esim.suolentyhjeneminen on klassinen synnytyksen käynnistymistä enteilevä merkki, muttei se välttämättä sitä tarkoita. Kaikki on niin yksilöllisiä :) Sun viikoilla ehkä en pitäisi varmana merkkinä muuta kuin säännöllisiä kivuliaita supistuksia, vedenmenoa tms.
  3. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Viipulaiselle tsemppiä pakkaamiseen! Mekin muutettiin pari kuukautta sitten. Alkaa jo olla talo järjestyksessä, mutta kyllähän sitä tuntuu, että kaikkea uutta vielä tarvisi ostaa. Pikku hiljaa... Tammis, mulla on vasta 18.5 ultra. Nyt kun vaava vaikuttaisi olevan hengissä pysyvää sorttia niin...
  4. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Täällä ollaan :) Mulla ei nyt mene kovin vahvasti terveyden kanssa kun eilen tuli niskajumi ja pää+käsi lopetti liikkumisen. Sain panacodia joka on hiukan helpottanut kipua ja raahauduin töihin yöksi, koska hävettää olla taas saikulla. Illalla ehti vielä iskeä mini migreeni varmaan stressin ja...
  5. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Toivottavasti Viipulaisella on avaimet kourassa siellä :) Mie kävin eilen neuvolassa antamassa verikokeita ja samalla kuunneltiin sydänäänet :heart: siellä se jumpsutteli :)
  6. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Mulla on nt-ultra 18.5 ja silloin 12+4. Meinaan kyllä varata hermojen lepuutus ultran n.rv 15 yksityiselle, että ehkä silloin näkyisi paremmin :) Mie haluaisin jossain vaiheessa ottaa jonkun pienen/keskikokoisen koiran jonka kanssa voisi alkaa harrastaa. Toko ja agility kiinnostaa. Rotu on...
  7. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Miekin haluaisin jo tietää onko tyttö vai poika, mutta jos nyt tyytyisi ensin jännittämään sitä nt-ultraa :D
  8. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Uuvuttaa!! Ja edelleen välillä jännittää onko vaava edes elossa, tiistaiaamuna käyn neuvolassa antamassa näytteitä niin jos se samalla kuuntelisi ääniä tms. Ahdistaa myös töihin meno maanantaina, kuinkahan kuollu sitä on... Mutta ihana ulkoilupäivä takana :) Mitäs Tammikselle kuuluu? Ja...
  9. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Koita Tammityttö niitä kefir juomia. On vähän kuin piimää, mutta maustettu. Se persikka on ainakin ihanaa. Myös mustikalla maustettu piimä on hyvää. Juon kyllä tavan piimääkin, tykkään hapanmaitotuotteista :)
  10. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Mulla jäi Napakettutyttö opinnot kesken ensin esikoisesta ja sitten kuopuksesta :D Nyt tosin jo valmistunut. Vähän joutui kertailla, että pääsi mukaan takaisin, mutta hyvin sujui silti ja kiitos osallistuvan miehen kaikki asiat tuli pienten muksujenkin kanssa hoidettua ajallaan. Vaatii kyllä...
  11. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Voi Tammista :hug: Ethän se sinä loppupelissä ole jos on joku vakava kehitysvamma, niin kyllähän niihinkin aika suuria riskejä kuuluu ja elämänlaatu/jatkuminen voi olla hyvin epävarmaa. Touvotaan nyt, että siellä olisi pieni terve ihme! Koska sulla on nt? Mie sain tänään ajan nt-ultraan...
  12. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tervetuloa Mari :) Onkohan täällä vähän jo "konkariodottajia" kun keskustelu on melko hiljaista. Mulla olot pysynyt suht hyvänä nyt kotona. Ensi viikolla jatkuvat työt vähän jännittää, että iskeekö kova uupumus.
  13. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Kiitos Neiti Näpäsän Äiti! Nyt on yv laitettu :)
  14. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Onkohan niin, ettei onnistu kännykällä? Kun en löydä mistään yksityisviesti kohtaa :/
  15. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Jaahas. Viestin lähettäminen onkin konstikkaampaa kun osasin aavistaa :D kun klikkaan nimimerkkiä ja sieltä tulee kohta "kävijäviesti" onko se se vai...?
  16. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Miekin voisin hissuksiin tänne hiippailla. Olen käynyt lueskelemassa juttuja jo kuukauden päivät, mutta jotenkin halunnut taustalla hillua :) Listalle voisi lisätä: 26.11/Porkkana84/3.lapsi/30v/PHKS Myös facebook-ryhmä kiinnostaisi. Kenelle sitä viestiä piti laittaa? :)
  17. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Mullakin iski joku hillitön iltapäivä nälätys ja vetelin sämpylän ja 3dl jugurttia alkupalaksi kanankoiven ja riisin kypsymistä odotellessa :D
  18. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Täälläkään ei ole oloja, oikeen minkäänmoisia. Ehkä hiukan nipistää välillä mahaa jos tarkkaan kuulostelee ja kummittelee tietty mielen taka-alalla kaikenlaisia ajatuksia.. Touhukkaana kävin rautakaupassa hakemassa jos jonkin näköstä tarvikatte pihan laittoon.
  19. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Kiitos.. hiukan rauhoittunein mielin täällä. Ehkä se on toisaalta ihan jees jos pystyy välillä syömäänkin :) Miten sitä ajattelee kahden onnistuneen raskauden rauhoittavan mieltä? Tuntuu, että joka kerta tässä tulee vaan pöllömmäksi :D
  20. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Anteeksi, että taas tulen valittamaan! Mutta siis ensin oli tämä järkyttävä pahoinvointi ja nyt kaksi päivää olo on ollut hyvä, tänään jopa semmonen mässyfiilis ja kauhea mehuwissyn himo. Olen pystynyt syömään ja juomaan ok, huimaa ja ehkä vähän välillä ällöttelee.. Kauhulla tietty heti mietin...

Yhteistyössä