Hakutulokset

  1. M

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    Meillä tyttö lähti kävelemään 1-v 2 kk:n ikäisenä.
  2. M

    I´coo platon 6 air

    Minkälaisia kokemuksia teillä muuten on I'coon tuplista (Platon 6 air)? Näyttävät kuvissa tosi kivoilta. Meille syntyy kesällä toinen vauva ja esikoinen silloin vasta 1,3 v. Ovatko vaunut kauhean raskaat? Entäs saako kasaan muutenkin kuin poistamalla toisen istuimen? Saako etuistuimen...
  3. M

    heinäkuiset 2005

    Kirsikalle paljon onnea myös meiltäkin :flower:
  4. M

    tampere

    Moi! Täälä olis 27-v äiti ja 1-v 3 kk tyttö.Ollaan Ylöjärveltä tästä teivon läheltä. Tytön kanssa kaivattais molemmat seuraa niin ulkoilun kuin kahvittelun merkeissä.Tyttö tykkää leikkiä kovasti vanhempien lastenkin kanssa.Jos kiinnostaa niin pistä yv:tä tai lähetä mulle sähköpostia osotteeseen...
  5. M

    heinäkuiset 2005

    Heippa kaikille :wave: Vaihdoin sitten nimimerkkiä.Olen entinen Katja1979.
  6. M

    Nainen

    Tulipas hyvä olo tämän luettua näin aamusta, vaikka väsyttääkin. =)
  7. M

    ENSIKENGISTÄ!?

    Meillä ihan sama juttu,,, tyttö oppi 11 kuisena kävelemään, kengät kun laitettiin ekoja kertoja jalkaan hän vain istui ja ihmetteli niitä. Huuto tuli jos laittoi seisomaan. Välillä niihin tutustuttiin ja laitettiin sisällä kengät jalkaan... ulkona sitten vaan kerran suostui kävelemään ja nyt...
  8. M

    galluppi mitoista

    tyttö syntyessään 4140 g 53 cm 1 vee 12 kg 77,5 cm :heart:
  9. M

    maitovalmisteitten alottaminen

    Mä aloitin viilit ihan tavallisella rasvattomalla viilillä, jogurtit taisin aloittaa bulgarianjogurtilla, sekaan hedelmäsosetta ja hyvää on. Hylalla ei kuulemma kannata aloittaa, silloin on vaikempi todeta jos tulee jotain allergiaa, että mistä johtuu . =)
  10. M

    rasvatonta?

    Meillä rasvatonta maitoa , mutta jogurtti on välillä tavallista ja välillä rasvatonta. Nykyään saa niin paljon erilaisia, ja rasvattomastkin ovat hyviä :p Leivän päällä ei kukaan meillä käytä rasvaa :/
  11. M

    Lenkki/kahvittelu/jutteluseuraa I-Vantaalta?

    Niin. että monta ystävää olen löytänyt kenen kanssa on muutakin yhteistä kuin lapset , joten yhteyttä jaksaa pitää. B) Terkut kaikille tutuille ketkä tunnistaa .
  12. M

    niin...

    niin toi ed. oli mun teksti . =)
  13. M

    Lenkki/kahvittelu/jutteluseuraa I-Vantaalta?

    no moi vaan,,, kenelle mun pitäis vastata... saapi ottaa yhteyttä ihan nimen kera. Tai kenen sovitulle tapaamiselle olen jättänyt tulematta? Onneksi oon saanu monta hyvää ystävää täältä. =) Sellaisia jotka osaavat pitää myös yhteyttä, ettei itse tarvitse olla aina se aktiivisempi. ;)
  14. M

    Lenkki/kahvittelu/jutteluseuraa I-Vantaalta?

    MOIKKA !! Laita ihmeessä mulle postia, asun ruskeasannassa ja meillä on 1 v tyttö ja kova vauvakuume :D Juttu- ja lenkkiseura kelpaa todellakin, tykkään liikkua paljon !! Niin ja olen 25 vee. mikajaulla@city.fi =)
  15. M

    kevyet herkut-pino

    Mä herkuttelen maitorahkalla ja sekaan vauvan hed.sosetta :p nams !!
  16. M

    Vantaalaiset mammat hohooi!!

    Täällä äiti 25v Tikkurilan vierestä... meillä tyttö 04 =) Laita postia niin vaikka tavataan . mikajaulla@city.fi
  17. M

    kuukautisten poisjäämine?!

    Nopea painon lasku saattaa aiheuttaa sitä. Elimistö ei pysy mukana.
  18. M

    KYSELY synnyttäneille naisille

    \ 1. Olin hyvässä kunnossa, harrastin kävelyä ihan raskauden loppuun asti. Työnikin oli hyvin liikunta painotteista. 2. olin tyytyväinen itseeni koko raskauden ajan, mahan kasvu ja painon nousu ei hatannut ollenkaan kun pystyi liikkumaan paljon. 3. Ei paljonkaan muuttunut, maha kasvoi...
  19. M

    AArg,sorruin lakupussiin

    Mäkin välillä hotkasen sellasen lakupussin,,, sit ottaa pattiiin :headwall:
  20. M

    Nuoria äitejä/tulevia äitejä?!

    Täällä 25 v äippä itä-Vantaalta, saa kirjotella !! Tyttö reilu 10kk :heart: mikajaulla@city.fi

Yhteistyössä