Hakutulokset

  1. B

    Äkkilähdöllä 4-ja 5-vuotiaiden kanssa?!

    Olen lähtenyt äkkilähdöllä jossa on ollut määritelty hotelli. Määrittelemättömään en lähtisi. Hotellissa ei välttämättä ole uima-allasta, leikkipaikkaa, kaukana kaikesta, tarviiko autoa? Rodos ja Kreeta, molemmat hyviä.
  2. B

    Onko lentokoneessa lapsenhoitotilaa?

    Lentokoneen vessassa on pöntön yläpuolella sellainen seinästä käännettävä taso.
  3. B

    Kuivausrumpu haisee!

    Koneesta olen pessyt suodattimen ja sen nukankerääjän. Ruokasoodaa, hmm..siis annetaanko sen olla siellä kuivaimessa kauankin?
  4. B

    sairas matkakuume

    Mauritiuksella tosi lämmin. Paljon nähtävää. Hyvät hotellit ym. B)
  5. B

    Kuivausrumpu haisee!

    Miten ihmeessä saisi kuivausrummusta ummehtuneen hajun pois? Jos kuivannut pyykki jää yön yli kuivausrumpuun niin vaatteet haisee pahalle. Raikkaudesta ei ole tietoakaan. Nytkin laitoin ne uudestaan pesukoneeseen pyörimään.
  6. B

    Kokemuksia lasten kanssa Mauritiukselta tai Malediiveilta????

    Olen ollut Grand Baiessa Mauritiuksella. Mukana oli silloin lapset 3kk ja 3v. Saarelta löytyy mm aquarium ja La Vanille-puisto, jossa mm krokotiilejä, jättikilpikonnia (joita voi syöttää ja niiden päällä istuskella.) Kaunis saari jossa paljon nähtävää. Lisää voi kysellä tarvittaessa.
  7. B

    Mitä aikuisten ohjelmaa teillä on tänä kesänä?

    Vaasan asuntomessut
  8. B

    Onko kellään muulla flunssa just nyt?

    Mulla kestänyt jo kaksi viikkoa. :headwall:
  9. B

    yölliset raivokohtaukset

    Tuossa iässä minunkin lapseni huusi yöllä. Otin syliin mutta huuto vain paheni. Sängyssään huusi, silittelin välillä ja sanoin ettei ole hätää. Nämä kohtaukset loppuivat jossakin välissä.
  10. B

    Ostaisitteko tämän kirjan?

    En ostaisi. :x
  11. B

    Minä en taas tiedä mitä tekisin tuon lapsen kanssa :/

    Meidän poika on 2-vuotias. Kun hän loukkaa itseään, hänkään ei halua että lohdutetaan. Syliin ei tule, sanoo että "eikä, eikä", myöskään ei pidä siitä että voivotellaan hälle että tuli pipi. Pitäis vaan olla vähän taka-alalla ja alkaa jutella niitä näitä. Mikäänlaisia sairaalareissuja ei ole...
  12. B

    Mitäs mieltä olette, oisko hometta?

    Kuivaako kurkkua, entä tuntuuko että menee ääni päivän mittaan. Onko kuumeista oloa, muttei oikein kuumettakaan.. mites iho?
  13. B

    Tehdäänkö tähän murresana-pino! Jokainen laittaa

    \ Sinäkin linjoilla.. :) Vaattet kinnaa. Tai että poljin pyörällä kylälle. Kinnasin pyörällä...tai Kinnaaminen tarkoittaa myös vetämistä. Kaupan ovessa lukee kinnaa eli vedä. Ja pönnää eli työnnä. <br><br>
  14. B

    Tehdäänkö tähän murresana-pino! Jokainen laittaa

    kinnata/pönnätä?
  15. B

    Vinkkejä kaivataan! Vauvan kanssa Kanarian saarille!

    Hei! Kannattaa todella miettiä mitä matkalla varmasti tarvii. Olemme kolme kertaa matkustaneet vauvan kanssa,siis vauva on ollut 7kk, 1v1kk ja 1v5kk. Ensimmäisellä kerralla matkalaukku pursusi vaatteista, vaipoista ja ruuista. Nyt tällä viimeisellä kerralla laukut mahtuivat hyvin kiinni. Eli 8pv...
  16. B

    flunssaisena synnyttämään?

    Flunssaisena synnytin. Ponnistamiseen tietty vaikutti,kun nenä tukossa ja piti haukata happea...Minulla oli kurkkupastilleja salissa mukana, vähän auttoi.
  17. B

    mistä 92-98cm bodeja?

    Ostin OzBaby-nimisestä liikkeestä 98cm bodyn.

Yhteistyössä