Hakutulokset

  1. L

    Odotusajan vaikeudet

    Minun mielipiteeni työn ja perheen merkityksestä on ollut aivan sama kuin sinulla,työssäni minulle on kyllä toitotettu sitäkin että minulla on huono työmotivaatio ja pitäisi olla lojaalimpi työtovereita kohtaan,tämän sanonut henkilö sanoi itsekin aina toimivansa niin.Sitäpaitsi heillä on...
  2. L

    Odotusajan vaikeudet

    Kiitos kaikille,on ihanaa että vielä joillain löytyy inhimillisyyttä!! DsariaL,kiitos sinulle sanoistasi,lämmitti kovasti mieltä sinun sanasi. :hug:
  3. L

    Odotusajan vaikeudet

    Niin irtisanoutuminenkin on käynyt mielessä myös minulla,mutta sillä aiheuttaisin tällä hetkellä vain harmia itselleni.Ymmärrän kyllä erittäin hyvin niitä jotka ovat siihen ratkaisuun päätyneet,se ei ole itselläkään ollut kaukana.Kuitenkin olen ajatellut että minulla on täysi oikeus jäädä kotiin...
  4. L

    Odotusajan vaikeudet

    Tänään viimeksi sain kuulla työtoveriltani vähättelyä ja hän sanoi ettei työni edes ole niin raskasta että se voisi aiheuttaa supisteluja,sitä paitsi hänensupistelunsa kuulemma helpottivat istumisella. Ja että ovat oikeen porukalla miettinyt sairaslomani tarkoitusperää. Itse olenkin sitä mieltä...
  5. L

    Odotusajan vaikeudet

    Niinpä ja kaikkein ärsyttävintä on se että joku vertaa toisen odotusta omaan odotukseen. Ja kun mulle ainakin omat lapset on paljon tärkeämpiä kuin työkaverit ja mieluummin kunnioitan lasteni hyvinvointia kuin työkavereideni.Kiitos vastauksestasi. on vaan kovin inhottavaa mennä työpaikkaan jossa...
  6. L

    Odotusajan vaikeudet

    Heippa kaikille, Ajattelin kirjoittaa ja kysellä ovatko muut joutuneet työpaikoilla samanlaiseen tilanteeseen kanssani.Odotan toista lastani ja tämä raskaus onkin ollut aivan erilainen kuin ensimmäinen.Voin todella pahoin ja oksentelin raskauden alkuvaiheessa n.8 vkon ajan ja jouduin olemaan...

Yhteistyössä