Hakutulokset

  1. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Me tehtiin kans toi isäkuukausi -hakemus netissä. Oli helppo, ihan niin kuin Vilma sanoitkin! Meillä se vaan pidetään mun äippävapaan jatkoksi. Aika luxusta aloittaa työt sillä tavalla, et ei tartte huolehtia kun itsensä työpaikalle. Voi olla siinäkin tekemistä :whistle: Järkyttävää ajatella...
  2. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Hieno homma marmotta! Toivottavasti toipuminen alkaa tästä :)
  3. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Ehdin jo laittaa tän sivulle, mut tajusin jälkikäteen, et on vähän rankkaa tekstiä, joten käytän hieman sensuuria, ettei herkät saa slaakia... Vinkki hermoraunioille! (Tämä oli yhdessä sähköpostissa) Piipahdin lauantaiaamuna leipomossa. Viivyin vain 5 minuuttia liikkeessä ja kun tulin...
  4. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Huomenet täältäkin! Ukkeli on nyt ekoilla päiskyillä, meni eilen nukkumaan 23.30 :o Toivottavasti ei ota tavoikseen! Tisu maistui taas useampaan otteeseen. Mä teen kyl ton saman kun Merikakin, pulloa vaan suuhun! Tilasin eilen ne joulukortit ifolorilta. jos joku olis sanonut 5 vuotta...
  5. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Tere! Onpas päivä hujahtanut nopsaan... Tehtiin Aaken kanssa lumiukko pihalle, laitettiin rusinoista silmät ja suu, porkkanasta nenä ja tonttulakki päähän. Kyhättiin siihen viereen lumilyhty. Meinasin kokeilla illalla josko onnistuis kuva, josta vois teettää joulukortit. Sisko sanoi, et nekin...
  6. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Moe! Repa: Meillä tuli kitinät vasta hampaan ilmestymisen jälkeen. Eli just silloin kun se pikkiriikkisen pilkisti ikenestä. Toinen tuli melkein heti viereen. Yläkerrassa näkyis pullottavan lupaavasti, mut vielä ei ole mitään näkynyt. Mä oon aina luullut, että noi kitinät sun muut tulee ennen...
  7. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Huomenet! Yö meni superhienosti heräillen neljä tai viisi kertaa. En enää pysy laskuissa mukana, kun urvahdan melkein saman tien kun poika saa tisun suuhunsa. Pitäisköhän kokeilla yöllä pulloa, jos se vaikka jeesais herätyksien määrässä. Ja sit tuo oma sänky on saatava nukkumapaikaksi, enhän...
  8. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Niin, onneksi ei käynyt pahemmin. naukuri: Joo, kohta meillä on valittajien klubi :laugh: Ottaa niin pannuun. Se vastauksen sävy oli sen verta ilkeä, että ihan sen takia juttu ei jää tähän! Järjestäjä oli Pakkalan urheilijat. Muuten, te jotka ostatte soseita, niin cittarissa oli...
  9. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Lisäys galluppiin: Meillä osataan näköjään pudota sängystäkin! Aake oli yläkerrassa päikkäreillä meidän sängyssä ja vaikka olin vuorannut sängyn kummankin puolen, niin oli päässyt jalkopäähän könyämään ja sieltä lattialle. Nenässä oli tippa vertakin :'( Pitää suurentaa barrikaadeja!
  10. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Teillä on jo joulutohinat niin pitkällä. Mä en ole saanut mitään tehtyä :ashamed: Mistä tilasitte noita kalentereita ja paljonko maksoi? Liberokerhon sähköpostitarjouksessa näkyi olevan 16?/kpl. Jos saisi edes otettua noita kuvia. olisi niin kiva, jos joka vuodenajalle löytyisi vuodenaikaan...

Yhteistyössä