Hakutulokset

  1. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Kriisille haleja ja voimia. Kurjaa, et joudut kuuntelemaan moisia ilkeilyjä. Taitaa olla itsellä paha olla tai huono itsetunto, jos käyttäytyy noin. Ei varmaan tunne itseään vuoden isäksi :/ Ehkä sinulla olisi arvostelemisen aihetta enempi! Onko jollakin tullut tuttelista masu kipeeksi tai...
  2. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Moiks kaikille! Joulu on vietetty ja paluu arkeen on edessä. ihan hyvä niin. Meillä on podettu joulun jälkeistä krapulaa. Saatiin joulureissusta vatsatauti. Ekaksi tuli pikkumies ja sit me aikuiset. Ihan kamalaa, vatsaa vääntää, paska lentää ja ipaha olo, han kun ois kunnon...
  3. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Hei kaikille! Kiirettä näköjään pitelee, eikä ehdi palstailemaan ollenkaan. Meille on tullut kaksi hammasta ylös ja ne on verottanut koko porukan voimia. Nyt on ollut tissin vierotus meneillään. Viikko olisi kohta takana! Huh huh, melkoista touhua. Ensimmäinen vrk meni itkiessä, mut kyl se...
  4. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Heippa! Edla: Tuli sitä kuumetta, eli siirretään vaan perjantaille. Katotaan semmoinen aikataulu, ettei jäädä isojen EU pomojen jalkoihin. Menevät Tuusulan väylää lentokentälle iltapäivällä joskus puoli kolmen aikoihin. Tää päivä on mennyt ihan unessa. Poika piehtaroi koko yön ja...
  5. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Voi video! Just kun saa kirjotettua pitkaaän ja rauhassa, niin mokkula reistailee :kieh: Piikit on nyt saatu, katotaan paljonko kuumetta tällä kertaa tulee. Kiukku oli ainakin ihan kiitettävä tänä iltana. Vain syli kelpasi. Edla: kokeillaanko sitä keskiviikkoa? Jos tämä ei tästä kovin...
  6. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Ja muutkin pääkaupunkiseutulaiset, jos aikataulu antaa myöten, niin olisi kiva nähdä messuilla!!!
  7. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Kampin tapaaminen sopii myös Mataminmimmin ehdotuksen mukaan :) Pitäis alkaa keräämään rojuja, 13.30 pitäis olla Tikkurilassa...
  8. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Edla: Jos tuosta rokotteesta selvitään vähäisillä harmeillä, niin sit lähdetään ehdottomasti! Varmaan huomisaamuna tai tänä iltana selviää miten kipeeks tullaan, jos tullaan. Onko sulla päivällä väliä? Meillä olisi to neuvola klo 13, muuten ei ole mitään ohjelmaa...
  9. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Edla: Toivottavasti paranette! Räkäpumppu on out meilläkin :snotty: Annatko sä sitä munaa ihan siltään, ettet sekoita mihinkään? Mä tein eilen sosetta johon laitoin naudan jauhelihaa, bataattia, porkkanaa, kukkakaalia ja perunaa. Hyvin uppoaa, kun lantraa ton porkkanalla :) Sitä pitää näköjään...
  10. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    naukuri: kiitti tiedosta! Olisi kiva treffata tämmöisissäkin merkeissä. Tosin, mitenkähän siellä mahtuu kärryillä liikkumaan?
  11. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Kiitos Jossu uudesta pinosta! Mä muistan mouku sut, kiva kuulla sinustakin :)
  12. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Tänään, 11:31 aaoo Vilma: kiitos tiedosta, nyt meilläkin on sit nimipäivät Repa: Mä en ole tullut edes ajatelleeksi et maidon killittäminen siirtyy yöhön. Mut niin sen pitää olla. Täällä kans lipitellään tunnin välein tissiä öisin. Mitä ihmettä tuolle voi tehdä? Vähentää kiinteitä...
  13. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Matami: Toivottavasti saisitte kiinteiden syömisen kunnolla vauhtiin. ootko kokeillut jotain hedelmäsosetta alkuun? jos se vaikka alkais menemään kun saa jotain herkkua alkajaisiksi. Sit kun oppii nielemään, niin ottaa kasviksia kehiin..
  14. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Huh, mä sain sentäs imuroitua ja mopattua alakerran kun jannu on unilla. Vielä pitäis pyyhkiä pölyt, ei kuulu mun lempihommiin. Illaksi meinasin väsätä pizzaa. Kiva saunan jälkeen mässätä taas vaihteeksi :saint: Jumboonkin pitäis ehtiä hakemaan huomisille synttäreille lahjaa.. Tää joulun alus...
  15. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Vilma: Aaken nimeä ei kai ole allakassa, vai onko :o Kiitos kuitenkin :heart:
  16. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Edla ja naukuri: Missä tuo wanha satama on? Joulumessut on tosi ihania. Sieltä löytää hyviä vinkkejä ja saa viritettyä jouluntunnelmaa :) Toivottavasti summer saat apua lääkäristä Sairastaminen on tosi rankkaa :hug: Carmen: Meillä syödään vain neljästi päivässä. Aamulla puuroa (klo 10)...
  17. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Jossu: Mullekin lääkäri noista puhui. Lueskelin sit vielä kotona asiasta. Noi olisi varmasti tosi käteviä. Ei tartteis muistaa kun (olikohan kerran viikossa?) vaihtaa laastari. Laastarit oli vaan puolta kalliimpia kun pillerit :/ Sen takia sit valkkasin pilsut, joita en kuitenkaan muistanut...
  18. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Summer: Mulla on sama pohdinta. Mitä ihmettä ehkäisyksi, kun pillerit ei ole mun juttu, mut toi kierukan sopivuus mietityttää. Moni on sitä kehunut miten vaivaton on ja menkatkin on jäänyt joltakin pois. Mutta sit on taas kuullut niitä kauhutarinoita, et kierukan laiton jälkeen takapuoli vuotaa...
  19. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Valittajien klubista päivää! Mulle oli tullut kuluttajaneuvonnasta sähköposti, et olivat ottaneet jumpan tarjoajaan yhteyttä ja suositelleet korvaamaan perutut kerrat, tai järjestämään uudet tilalle :D Vitsi, et tuli hyvä mieli! Ai niin, valitin minä Vau kirjaankin, kun yhdestä pehmeästä...
  20. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Repa: Meillä meni vatsa alkuun vähän jumiin. Kakka kulki ensin kerran viikossa, mutta onneksi tasaantui kuukauden jälkeen jokapäiväiseksi. Nykyään ährätään sontaa kahdesti tai kolmesti päivässä. Me annettiin myös mallasuutetta Aakelle "vaikeina aikoina". Voi miten ihanaa oli siel...

Yhteistyössä