Hakutulokset

  1. M

    Lokakuiset 2018

    Oon kuumeisesti lukenut tätä keskustelua ja viimein pääsen kirjoittamaan :) Tein tänään selkeän plussan! Plussa tuli pienoisena yllätyksenä, vaikka hyvin hartaasti toivottuna! Yllätys sen takia koska, kävin viikko sitten lauantaina lääkärissä ko mulla ei oo menkat alkanu kunnolla (tuli kerran...
  2. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Liityn joukkoon:love: Onkohan keskustelu siirtymässä fb ryhmään ja jääkö tänne keskustelua? Vähän jännittää näin alku vaiheessa ryhmään liittyminen. Tekee tästä odotuksesta konkreettisen ja pettymys on vain suurempi jos "käy huonosti" :geek:
  3. M

    Apua!

    Ja siis jutulle jatkoa on se, että minulla on maanantaina lääkäri aika jossa tulee mahdollisesti röntgen/mangneettikuvauksiin lähete koska loukkasin alkuvuodesta alaselän.. Ja pelkään että voiko se vahingoittaan jotain jo alulla olevaa?
  4. M

    Apua!

    Haluaisin kysyä teidän mielipidettänne. Oma pääni on sekaisin. Seksin harrastamisesta on nyt reilu viikko aikaa.. Ja menkkani loppuvat muutamaa päivää tätä ennen. Noin viikko ennen menkkojen alkua alavatsaan sattui aivan kuten ennenkin juuri ennen menkkojen alkua, mutta tällä kertaa mahaa...

Yhteistyössä