Hakutulokset

  1. P

    Laittakaa kuvia millaset hiukset teil on?

    kaikilla on hirmusti erivärejä. ite en oo uskaltanut laittaa ihan perusruskea vaan. Pitäisköhän kerätä rohekutta ja räväyttää
  2. P

    Uuusi kuva ketju vanhan haukkumaketjun tilalle.

    :heart: aivan ihana kuva
  3. P

    voiko muisti huonontua stressistä?

    mulla oli viime syksynä vaihe,jolloin ihan perussanatkin tuppasi unohtumaan. onneksi nyt olen saanut opiskelutahtia hidastettua. eipä meinannut oppikaan mennä päähän :)
  4. P

    Kuka tietää, mitä tarkoittaa sana stevari

    niin ja ruotsiksi vartija on väktare
  5. P

    Kuka tietää, mitä tarkoittaa sana stevari

    joo siis stv:tä ei enään ole olemassa. mut eka firma suomessa teki virallisesti noita hommia. käsittääkseni
  6. P

    loistavat ohjeet silmämeikin tekoon tässä:

    kiitos.. tätä on kaivattu :)
  7. P

    V****taa kun mies käyttää ehkäisyä:(

    mitäs jos vaikka tekisitte lapsen,kun molemmat on valmiita lapsen tuloon.
  8. P

    Olen tavannut miehen ja muutimme yhteen (käytännön kysymyksiä)

    juuri niin. joko mies velalliseksi tai avioehto :)
  9. P

    Miten mun rakkaan pikku kullan käy jos äiti ei enää jaksa?

    :hug: huono ilta vaan. pää pystyyn. kyllä se aurinko paistaa risukasaankin. menepä nukkumaan pojan viereen. huomenna on jo päivä uus.
  10. P

    Elloksella isot vai pienet koot?

    se riippuu ihan vaatteesta. osat on pieniä osat isoja... mä oon ostanut yleensä kaksi kokoa ja paluttaunut toisen. tosin enää en ellokselta tilaa ees. kun musta huonoa laatua
  11. P

    Kukas halua tehdä sellainen pino, otatte juuri nyt itsestä kuva, missä kunnossa ootte

    hassua en ite nää irinaa itessäni,mutta moni on sanonut samaa. eipä tuo haittaa. kohteliaisuushan se :) kiitti
  12. P

    Kukas halua tehdä sellainen pino, otatte juuri nyt itsestä kuva, missä kunnossa ootte

    eipä ollut vaikee luoda tunnareita.. :) joo no se johtuu tosta kuvasta. vähän huono laatunen :D

Yhteistyössä