Hakutulokset

  1. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    18.4 muuttuikin sitten yllättäen kp1 joten kierto jäi melko lyhyeksi. ei ihmekkään että luulin ovikseen olleen jossain kp 8 tietämillä... no se oli sitten ensimmäinen luomukierto. nyt meinattiin et popsisin pillereitä jouluun asti kun olisi matka silloin edessä, mutta unohdimpa ne aloittaa joten...
  2. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    Olenkohan ainut joka saa joskus hetkellisesti tunteen että olenkohan valmis tähän? Eilen illalla mietin kovin ja miehellekkin juttelin asiasta. Mietin että olisiko sittenkin parempi odotella.. Tänä aamuna mieli ei kuitenkaan enää ole niin ahdistunut. Olen muutenkin kyllä hyvin ailahtelevainen...
  3. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    ON. Uusi oire on sitten jonkin sortin pala kurkussa kokoaika ja oksettava olo sekä hyvin tuntuu nenä haistavan kaiken. Mutta silti epäilen mielukuvituksen tuotosten olevan syyllisiä oireisiin :D Mitenkäs muut?? Täällä on melko hiljaista? Onko plussia? Ovulaatioita bongailtu? Mitäs muuta?
  4. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    Jos super-suuri väsymys ja turvonneet tissit on oireita raskaudesta niin tää huutaa bingon! Mutta muistin ja epäilyn mukaan myös luettelen molemmat menkka-oireiksi. Ja mahassa tuntuu nippailua ja möytintää ja välillä jonkin sortin kipuja mutta myös luomumenkkakiertoon sopivat oireet. Katsellaan...
  5. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    Täällä tavallaan odotellaan, odotellaan ja odotellaan... viikko vielä niin voi jotain jo tapahtua hyvällä tuurilla. Nyt mietin vain että jos en ole raskautunut tästä kierrosta niin pitäisikö kuitenkin jäädä taka-alalle loppu vuodeksi kun olisi alppimatka varattuna isän puolen "suvun" kanssa...
  6. pirpana2013

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    On. Isän puolen "sukulaiset" (vanhemmat eronneet) lähteevät jouluksi alpeille laskemaan ja minulle varattiin kans matka. Nyt mietin et pitäisikö yritys pistää stopille ja jatkaa myöhemmin, koska matka menee sitten ihan hukkaan ja kyllähän minä jo sen oman pienokaisen haluaisin, mutta miksen...
  7. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    on. Täällä tehty aamulla puhdas nega r-testillä, mahdollinen raskaus kyllä tuskin vielä näkyisikään edes testissä, mutta olen melko varma ettei ole mitään raskautta tästä kierrosta. Mutta syykin testin tekoon löytyy.., lähden tänään paikkauttaa talvella ottamaani tatskaa kun osa kohdista hieman...
  8. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    Tervetuloa Shroomcake ! :wave: Kaislanen Sama mulla, mitään en näe siinä vielä, mutta uskottakoon että haamu se olisi, ehkä se on helpompi nähdä paikanpäällä kuin kuvattuna!! Nyt sitten viivanvahvistumisia sinne. =) Täällä mä odottelen ja jännäilen et milloin se plussaksi muuttuu ja todistat...
  9. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    -kitty- Toivotaan parasta, tosin itse valitettavasti täytyy myöntää etten näe mitään kuvassa, mutta tosin kuva näkyy todella tummana.. toivotaan ja Odotellaan selkeämpää kuvaa ja varmaa plussaa! Tulehan infoomaan tänne heti kun olet uuden testin tehnyt!! :heart: Ja lukemani mukaan myös...
  10. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    Pahoittelut Mijau mut eikun vaan pää pystyyn ja muita asioita ja suunnitelmia mieleen niin eiköhän se sieltä vielä plussa teillekkin tule :) ON. Mulla niitä vanhoja ovistikkuja löytyi tosiaan ja niitä tein myös eilen, toissapäivänä ja tänään ja ei minkäänsorttista viivaa missään, joten mietin...
  11. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    Täällä taitaa humista sellainen plussatuulia! :heart: :laugh: Tääl pieni mies, kummipojuni yökyläilee :) alle vuosikas ja aivan mainio pojuski.
  12. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    ööh... :whistle: Mitäpä olette mieltä... onks vanhaksi menneissä ovistesteissä vastaukset ihan mitä sattuu? Mä löysin sellasia muutaman kaapin pohjalta, joten ajattelin tuos illalla et tekasempa yhden. Ja niin vaan päräytti melkein yhtä punaisen viivan kuin testiviiva oli.. :laugh...
  13. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    Heippa ja onnea kovasti Kaislanen jospa saataisiin sinut ensimmäiseksi plussaajaksi tästä ketjusta :) Itse en ole kirjoitellut mutta olen tekstejä käynyt lueskelemassa. Täällä ollaan vielä kuun alkupuolella, joten ei tässä kovin jännää aikaa ole. Jotkut kyseli juonnista ja tupakoinnista...
  14. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    Ens päivityksen yhteydessä tätä sais viskata päivän eteenpäin. (KE oli 1/28 eli siis tänään pitäis olla 2/28) Hyvää pääsiäistä kaikille ja toivotaanpas plussia teille joilla hetki alkaa olla käsillä :)
  15. pirpana2013

    Kapselin jälkeinen plussa

    LoruLiisa Kiva kuulla tuollainenkin versio et nopsaan olet raskautunut sen jälkeen =) Minkäs merkkiset oli kapselit teillä?
  16. pirpana2013

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Tää pääsis tänään sit aloittamaan oikeasti listallakin yrittämisen kun kapselin poiston jälkeen tuli sit täti kylään. Eli tänään olis pirpana2013, 23 ...............1/28....................ehkäsypois 03/13, yk1..... 1.laps Vissiin elimistö kaiketi siis pelaa normaalisti vaikka kapseli...
  17. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    valtavan potutuksen ja turvotuksen syy selvisi, tänään ne menkat sit alkoi niinkuin kuuluikin jonkin laskuopin mukaan. Yövuorojen lisäks tietenkin, nekin saa mua turvottaan :D Elikkäs pirpana2013,23..............1/28....................03/2013, yk1 Vihdoin tää tosissaan pääsee yrittään :)...
  18. pirpana2013

    Kapselin jälkeinen plussa

    Eli sellainen vajaa vuosi :) Itse olen yrittänyt henkisesti ajatella ettei se haittaisikaan vaikka aikaa se vuosi kuluisi, mutta onhan sitä jo niin kova kuume kasvanut että toivoisi että ensi vuoden aikaan meitä olisi jo kolme :) Tasoittuko sulla kierto heti kun kapseli otettiin pois vai...
  19. pirpana2013

    Esikoista kuumeilevien :))

    Tää valmistui vasta kokiksi :) Ja ei oo omia vaatteita tullut osteltua mutta viime syksynä sain uuden kummipojan niin sille niitä pienen pieniä vaatetuksia on saanut ostella :) Samoin hommasin lasten sängyn, jo siitäkin syystä että miehen tyty on täällä ruennut nyt olemaan yötä (oli...
  20. pirpana2013

    Kapselin jälkeinen plussa

    Hei kaikille! Tää typykkä sai tänään vuoden käytön jälkeen oman kapselinsa pois ja pääs kuumeilemaan. Nytpä kaipailen kaiken näkösiä kertomuksia ja kokemuksia niiltä jotka on päässyt odottajien puolelle kapselin poiston jälkeen??! Kiitoksia! Olen niin innoissani!! :) Alkoko heti...

Yhteistyössä