Hakutulokset

  1. R

    HYVÄT työkengät?

    Ecco-sandaalit on toiminu mulla jo yli vuoden. Sitä ennen hajotin jalat jollain halpiksilla.
  2. R

    väsään aamupalaa ,yllätystä?

    Mun vaimolle riittäis ihan hyvin tehty aamupala. Jos olosuhteet sallis niin keksis itse kyllä oivan jatkon aamupalalle:P motivaatiota kerrakseen
  3. R

    rakas vaimoni

    Tai sitten keskustelu oli valahtanu riittävän kauas ettei sattunut vaimosi silmään
  4. R

    rakas vaimoni

    No jos totta puhutaan niin ei vaimon palstailu ole minua häirinnyt. Enemmän käyn lueskelemassa hauskoja ja välillä vähemmän hauskoja ajatuksia naisten maailmasta täällä kuin kirjoitan itse
  5. R

    rakas vaimoni

    nyt olet asian ytimessä. Vaimon palstailua kestää parhaiten ku palstailee itse myös:D. Tervetuloa joukkoon
  6. R

    Tuntuuko suuhoito paremmalle miehestä jos naisella on kieliläväri?

    Kyllähän sen korun tunsi, mutta en nyt sanoisi, että oli parempaa tai huonompaa hoitoa.
  7. R

    Onkohan mahdollista päästä kaupan kassalle töihin muutamaksi tunniksi illassa (3-5 kertaa vkossa)

    käsittääkseni merkonomi on heti oikeutettu kolmannen vuoden palkkaan. Ellei sit oo poistettu tessistä.
  8. R

    Virpojamme saivat kääreettömiä karkkeja, yöks!

    Heh. Jos noin ahdistaa niin ehkä olisi parempi ensi kerralla lähteä lapsukaisten mukaan varmistamaan virpomispalkkioiden laatu. :laugh:
  9. R

    Kysymys pientenlasten isille!

    Teen pääsääntöisesti töitä 7-15. Kaikki illat ja viikonloput olen kotona. Minun kohdallani kieltäytyminen vauvan kantelusta ei tarkoittaisi todennäköisesti sitä että olisin fyysisesti väsynyt, mutta koska olen niin paljon kotona niin joskus saattaa tulla tilanne jolloin haluan olla "rauhassa"...
  10. R

    Mä haluan mun miehen takaisin!

    Odotan, että pääsen ekaa kertaa valitsemaana tuliterää autoa. Jos kaikki menee hyvin niin edessä on "työauton" hankinta kesällä ja kyllä mä jo vähän olen eri malleja katsellu. Et kai se miehissä melko yleistä on tuollainen - tosin toivon etten aivan noin hurahda.
  11. R

    lempilihanne?

    vaimon väliliha
  12. R

    kuinka pitää valita koko pehmeeseen pakettiin ;-)

    Eipä ole koskaan vaimon tarvinnut palauttaa minun hänelle ostamia vaatteita.

Yhteistyössä