Hakutulokset

  1. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Edelleen luen aina silloin tällöin tätä palstaa, vaikka odotusaika on jo ohi. Meillähän oli niskaturvotusta reilusti ja saimme lähetteen lapsivesipunktioon, jonka tuloksia ooteltiin neljä viikkoa. Ja ne oli tosiaan pitkät ja tuskaisat viikot. Raskaus oli jo puolivälissä, kun saimme onneksi...
  2. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Saimme tänään pitkän odotuksen jälkeen hyviä uutisia. Tutkimuksissa selvisi, että lapsen kromosomisto on aivan normaali. Nyt on hyvä olo, vaikkakin väsynyt, sillä olihan tässä odottelua; niskapoimutuloksen (3,6) jälkeen ooteltiin kolme viikkoa lapsivesipunktioon ja sen jälkeen sitten neljä...
  3. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Täällä odotellaan jo neljättä viikkoa lapsivesipunktion tuloksia... alkaa jo vähän käydä raskaaksi. Kuinka kauan te muut olette joutuneet odottamaan tuloksia? Onko se jotenkin huono merkki, että tulokset viipyvät? Olen jo hätäpäissäni soitellut pari kertaa tulosten perään, mutta aina on tullut...
  4. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Eilen olin pitkän odotuksen jälkeen lapsivesipunktiossa, joka meni ihan hyvin ja kivuttomasti. Samalla katseltiin sikiötä, joka oli hyvin kehittynyt ja kaikki vaikutti normaalilta. Nyt sitten taas ootellaan ja ootellaan, sanottiin että ainakin kolme viikkoa menee :( Kauhean ristiriitainen...
  5. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    En ole lukenut kaikkia 56 sivua, koska löysin vasta äskettäin nämä sivut. Raskausviikkoja 15 ja pari viikkoa sitten kävin np-ultrassa, jossa täysin yllättäen olikin turvostusta, arvo peräti 3,6. Nyt sitten oon menossa lapsivesipunktioon, joka on tällä viikolla. On jotenkin outo olo, sillä...

Yhteistyössä