Hakutulokset

  1. Redulina

    Kauppa tien toisella puolen - lapsi nukkuu

    Tai entä jos vaikka jäis auton alle... Ja kukaan ei tietäis et lapsi yksin kotona..Tai joku hullu ampuis kuoliaaks tms. EN jättäis lasta koskaan yksin
  2. Redulina

    Te joilla ei ole autoa: miten tulitte synnäriltä kotiin? Missä kuljetitte vauvan?

    Aijaa omaa vauvaa ei saa edes kantaa. No entäs ku mä ite ajoin autolla kotiin :D :D Joten voin sanoa et ajoin synnyttämään ja ajoin pois. Mun mielestä oli joku sellanenki juttu ettei ilman turvakaukaloa lapsi saa lähteä synnäriltä, eli kaukalo ois niinku pakollinen... Emt. Ehkä se taksi paras...
  3. Redulina

    Kauan jouduitte olemaan sairaalassa? Millaista oli?

    Mä olin sen viis päivää neljä päivää tais ensi synnyttäjät joutuu oleen ja ite osuin just viikonlopulle. Siis suoraan sanottuna ÄLYTTÖMÄN TYLSÄÄ! En nukkunut ekaa 3päivään lainkaan koska olin ihan sekasin. Vauva kyllä nukku. Teki mieli vain päästä kotiin vaavin kanssa. Joten kannattaa ottaa...
  4. Redulina

    oispa ens viikollakin näin ihana keli. Lapset lähtee kesäleisrille järven äärelle...

    Nii i, olispa. Meki ollaan nyt nää 2 lämmintä päivää oltu kipeänä! Ja minä jatkan sairastelua ku poika terve. Oikee masentaa olla 39asteen kuumeessa sisällä palella ku ulkona paahtumis kelit. :headwall: :x :/
  5. Redulina

    alkuraskauden painon putoaminen

    Mun mielestä ei haitannu. Mulle vaan toitotettiin omasta hyvästä olosta et piti syödä. Kyllä vauva ottaa omansa mut sit äitille voi tulla vähän heikko olo. Mulla oli tasan 37+0 viikkoa huonoa oloa! Alku raskaus niistä hirveintä aikaa ei kans tullu syötyä, paitsi sit 25vk jälkeen tuliki painoa...
  6. Redulina

    Millä viikolla vauvvelinne tuli maailmaan?:)

    Mulla tuli 42+0, tai ei ois tullu piti käynnistää, kun lapsivettä niin vähän.
  7. Redulina

    Ripsipidennykset

    Wah? Mä tarvitsen kans ripsien pidennykset, mutten ole kuullukkaan et ois ripsien pidennyksiä....hmm :saint:
  8. Redulina

    Mittari näyttää 25 ja näin aikas viimesillään olevan äidin

    Mulla oli laskettu syyskuussa ja kesä heinä elokuun pidin jäätelökiöskia, se vasta tuskaa oli varsinki ku oli niin himo siihe jäätelöön! :kieh: Niin ja ihan vikaan päivään asti tein töitä, kunnes lähdin synnyttämään. =) Jotkut jaksaa hyvin, mulla ei ollut edes kovin tuskaa, vaikka oli iso maha...
  9. Redulina

    Potkikaa miut siivoomaan!*turhis*Muoks.Siivottu on!=)

    Itse kans siivosin onneks edellist päivänä, meinaa sit tuli 39asteen kuumeeseen... :headwall:
  10. Redulina

    Hyvä siivousfirma Turussa?

    Ammattikoulu, opiskelijat! Hyvää ja tarkkaa jälkeä B) Tosin siellä varmaan melkoiset jonot.
  11. Redulina

    Missä kannattaa kaupata käytettyjä lastenvaunuja?

    Meinasin just, että huuto.netissä, en usko et ne massaan hukkuu... Jos itse katsoin vaunuja niin kyllä otsikko ratkaisi mitä edes katsoin ja aika lailla katsoin kaikki vaihtoehdot. :) Jos on huonot ja vanhat ei niitä ketään halua. :laugh:
  12. Redulina

    Vauva ja kissa

    Meillä kans toinen kisuista tyytyväisenä kehräs vaavin vieressä. Kylki kyljessä. Vaikka vähän korvia ja karvoja ois revitty. Mut sit tuli poitsulle allergia ja molemmat kisut joutu vaihtamaan kotia. :'( :/ :heart:
  13. Redulina

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Moikka, tulin nyt tänne lukemaan näitä kun en ennen näillä foorumeilla käynyt, sillon tällön suomi24 odotys, synnytys, vaiva 0-12kk ja teini äidit ja isät kävin seurailemas :D Mulla synty 17.9.08 poika 54cm 4240g 3kk 66.3cm 8070g ja aloitettiin kiinteet + velli Nyt nukkuu ilta...

Yhteistyössä