Hakutulokset

  1. P

    tuleekoteillä ovis aikaan valkovuotoa reilusti?

    Juu, normaalia enemmän.
  2. P

    Laittaisitko tällaisen taulun seinällesi?

    En laittaisi, turhan pelottava.
  3. P

    OLETETAAN, että sinulla olisi PALJON lapselta pieniksi jääneitä vaatteita, jotka

    Tahraiset roskiin, muut kirppikselle myyntiin.
  4. P

    tein geishakakun (hyydykekakku, eli sisältää liivatetta)

    Mä olen antanut hyydykekakkujen olla jääkaapissa aina yön yli, mutta useimmissa ohjeissa taitaa olla että vähintään 4 h.
  5. P

    Umpikujassa - yrittäisitkö vielä pelastaa tämän parisuhteen?

    Kiitos kaikille, jotka olette jaksaneet kommentoida :heart: Meillä on siis mennyt huonosti jo noin vuoden päivät. Psykiatri, joka tapasi miestäni hoidon alkuaikoina muutaman kerran, sanoi että mieheni ei ole narsisti eli tuo itsekeskeisyys nyt vaan on korostunut masennuksen myötä (käpertyy...
  6. P

    Umpikujassa - yrittäisitkö vielä pelastaa tämän parisuhteen?

    Ikävän totta tämä kyllä on.... Eron kannalla olen kyllä itsekin, mutta tottakai mietityttää lapsien kannalta. Mutta haluan suojella heitä eikä tämä kotitilanne ole nyt sellainen, jossa haluan heitä kasvattaa. Ainoa asia miksi epäröin on se, että tiedän mieheni käytöksen johtuvan suurilta...
  7. P

    Umpikujassa - yrittäisitkö vielä pelastaa tämän parisuhteen?

    Oma parisuhteeni on ollut kriisissä jo pitkään ja olen harkinnut eroa. Meillä on kaksi leikki-ikäistä lasta, vielä siis päiväkodissa. Ulkoisesti meillä on "kaikki hyvin". Olemme olleet yhdessä 13 vuotta. Mies ei myönnä ongelmaa vaikka riitelemme joka päivä - hänen mielestään meidän tulisi...
  8. P

    Mikä miehessäs ärsyttää?

    - itsekeskeisyys, kaiken pitäisi mennä just niin kuin hän haluaa tai alkaa riita - ei osaa asettua toisen asemaan - ei lohduta vaikka mulla paha olo (ei edes vaikka sanoisin suoraan että nyt tarvisin halia) - istuu kaiket illat tietokoneella eli me ei vietetä ollenkaan aikaa yhdessä - ei...
  9. P

    Kuinka olette ratkaisseet?

    Meillä ei ole kyllä auttanut, vaikka miten olen sanonut kaipaavani hellyyttä (ilman välittömiä paineita seksiin). Miehen lähestymisyritykset ovat nimittäin aina sitä luokkaa, että heti pitäis alkaa hommiin ja mua tympäisee sellainen tyyli ja olen sen sanonutkin. Ei se mies vaan tajua, että...
  10. P

    Sappirakosta ja sappivaivoista tietäviä??

    Mulla on näkynyt sappikivet ultrassa, joten en nyt voi auttaa tuossa väliseinäasiassa. Inha vaiva, toivottavasti pääset juttelemaan lääkärin kanssa ja saat selvyyttä asiaan. Mulla lähti kivut vasta kun pääsin sappileikkaukseen.
  11. P

    runsaat kuukautiset

    Mulla sama juttu eli heti synnytyksen jälkeen kuukautiset muuttuivat tosi runsaiksi. Tosin mulla on kuparikierukka, niin sekin vaikuttaa vuodon määrään. Eipä mulla muuta "neuvoa" ole kuin että mulla ainakin vuoto väheni sitten ajan myötä, mutta kyllä siihen meni aikaa monta kiertoa.
  12. P

    Kehtaanko mennä 30kg ylipainoisena salille???

    Varsinkin kun pääset hyvin alkuun starttitilaisuudessa! Ei siellä salilla kukaan tuijota, eiköhän jokainen keskity omaan suoritukseensa.

Yhteistyössä