Hakutulokset

  1. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Tervehdys Annastiinalle! :wave: Täällä on kyllä ihan huippuporukkaa ja pitää vain toivoa, että saadaan samanlainen meininki sitten tuonne vauvapuolelle.. Itseäni kovasti ihmetyttää, miksi tapella mielipiteistä? Tai periaatteista.. Ne on kuitenkin kaikilla omansa, eikä niitä voi...
  2. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Munki piti tulla tarkistamaan siepon tilanne -kiva, että kuitenkin jäit vielä tänne meidän joukkoon.. =) Ainakin vähäksi aikaa! Mää tikuttelin aamulla sitä valkuista ja olihan sitä taas yhdelle plussalle.. Illalla pitää tikuttaa sitten uudestaan. Vähän niinkuin sellainen "varpaillaan oleva"...
  3. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    huh, kerkesin.. ;) Niin vielä semmosta, että sf-mitta oli nyt 31,5 cm eli keskikäyrällä taitaa huidella. Ja onnea kovasti haisun to-be-muurarille! :flower:
  4. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Mie kyllä luulen, että sieppo on nyt tosi touhuissa.. On kerta tavallisesti käyny illalla kirjottamassa, ja nyt ei kuulu mitään! Niin että jos olet sieppo synnyttämässä, niin hirveästi TSEMPPIÄ!! =) =) Kiitos V lohduttavista sanoista.. Eiköhän tämä täältä ennemmin tai myöhemmin putkahda. Ja...
  5. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Lääkärineuvolassa käyty ja sekava on olo.. Ensinnäkin vähän petyin siitä, että tuolla alhaalla ei ollut tapahtunut minkään sortin edistystä. Kohdunsuu napakasti kiinni ja kaulaakin jäljellä yli kaksi senttiä. Eli hyvinkin tässä vielä 5 viikkoa odotellaan! =) Mutta eipä se mitään loppujen...
  6. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Joo, nyt sieppo vaan kipin kapin OYS:iin tarkistuttamaan tilanne! :hug: Eihän sitä tiedä, jos sulla vain piankin on nyytti sylissä.. =) Tämän pinon ensimmäinen toukkakin on jo muuten maailmassa -May (auli) on näet saanut neljännen prinsessan! Onnea vain sinne suuntaan! :flower: Aulilla...
  7. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Mää pesin tän huushollin ikkunat sillon ku muutettiin tähän (ei oo varmaan ku 2 kk) ja nyt ne on jo ihan likaset. Kai mä pesin ne sitte jotenki huonosti.. Tänään kävi kylässä täällä kaverini jolla on LA samana päivänä kuin mulla =) Saatiin oikein kunnolla päivitellä kaikkia vaivoja, ihailla...
  8. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Ilmoittaudun peräpukamakerhoon! :wave: Ongelman syyksi epäilen (raskauden lisäksi) tuota ylitoimivaa vatsaa.. Tänäänkin olen neljä kertaa juossut vessassa p****lla.. :headwall: Ei kai auta muu, kuin yrittää kakkia mahdollisimman varovasti ja pestä suihkulla. Jos nuo kotikonstit ei auta, niin...
  9. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Huomentapäivää! Mitähän tuo kone alkoi herjaamaan, että käyttäjätunnus vaihtuu..? No samapa tuo. Tänään herättiin siihet, että isä tuli kylään. Kerrankin noustiin siis ihmistenaikaan ylös :D Illalla käytiin taas kävelemässä ja oli aika viileä ilma. Ensimmäistä kertaa jopa kirpeä. Mahalle...
  10. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Terve! Mitähän sanovat V:lle siellä tarkistuksessa? Toivottavasti kaikki on kunnossa.. Ja voimia haisulle kipusuppareihin! Kalenteriltakin sais mokomat kutinat jo lähteä kiusaamasta.. :hug: Valotzki: Onneksi miehesi sentään pystyy jotenkin puhumaan asiasta -itsekseen murehtiminen taitaa olla...
  11. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    "Miks ei uni tuu, vaikka silmät sukeutuu, miksei nukkumatti luoksein tuu?" Närästää. Supistelee välillä. Ei nukuta. Kukkakärpänen pommittaa ihan hulluna näyttöä, kun se on ainoa valonlähde huoneessa. Jospa sitä lähtis pyöriin petiin. Paitsi että pyöriminen ei enää ole niin helppoa. Asennon...
  12. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Miten sitten kun lähdetään synnäriltä ja joudutaan vaunuja työntämään kuitenkin sairaalasta bussipysäkille ja bussipysäkiltä kotiin..? Eihän vauva ole silloin vielä viikkoakaan! Pitää varmaan vain toivoa leutoa säätä..
  13. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    V: Onnittelut kolmiviitosen johdosta! =) Mä täällä jännään miehen puolesta, se kun on just nyt siellä haastattelussa.. Mulla on kyllä sinällään hyvä tilanne, kun aina käy joltain kantilta hyvin. Eli jos se ei pääse sinne, niin olen tyytyväinen, kun saan sen kotiin mun ja vauvan kanssa, mutta...
  14. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Kalenteri ja sieppo; Mulla tuli vesirakkuloista eka kerran joskus yläasteikäisenä, eikä niihin tehonnut mitkään rasvat.. Musta tuntu, että rasva vaan pahensi tilannetta. Sormienväleihin ne tuli, levis sitten hieman kämmenenkin puolelle. Välillä niitä ei edes muistanut, välillä (jos alkoi...
  15. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Sunnuntaita! Täälläkin petipuuhastelut jääneet vähemmälle, mutta kyllä vielä viikottain (joskus parikin kertaa) innostutaan yhtä aikaa. :D Sitten on päiviä, jolloin mies ei halua ja päiviä, jolloin minä en jaksa.. Tai tunnen itseni vain niin kömpelöksi ja valkovuotoiseksi ja ja ja.. Mutta...
  16. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Kipu kesti yhtä kauan kuin supistuskin. Eli jotain minuutin/pari. Supistusten välillä vihloi vain pikkuisen tai ei ollenkaan. Mulle oli tullut ne sijaisuusrahat tilille ja nyt olen ihan kummissani, että mitä niillä teen?? Olen jo niin ehtinyt tottua tähän joka kympin budjetoimiseen.. Kai ne...
  17. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Lauantaita! Olipas mielenkiintoinen yö, kun alkoi supistelemaan aikasta kipeästi ja sitä jatkui ehkä jotain puolitoista tuntia. Suppareiden väli oli jotain 10 min ja kivutkin menkkakipujen luokkaa (jotka mulla kyllä aika pahoja välillä -toivottavasti ei olis enää synnytyksen jälkeen..), eli...
  18. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Hei hoi hauki, missäs sitä piileksitään? :wave: Täällä viikkoja tänään 36! Jihuu! :D Iloisella mielellä valmistaudun viikonlopun viettoon.. Jos sitä vaikka sen kassin sais pakattua -viimein ;) Mites V:n "päivä ihan itseni kanssa" sujuu? Ota nyt siitä kaikki irti ja rentoudu.. :hug: =)...
  19. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Mulla on tänään juilinut peräsuolta. Ihan kuin ennen vanhaan menkkojen aikana.. :/ Vihloo ikävästi. Olen pelannut puoli päivää tietokonetta. Nyt tuntuu jo siltä, että vois lähteä ulos pienelle happihyppelylle.. Suppareiden uhallakin! Parin tunnin päästä pääsee sitten saunan lauteille...
  20. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Huomenta! Hyvin nukuttu yö takana ja tylsä päivä edessä. No, onneksi on tämä netti.. =) Mies menee maanantaina työhaastatteluun ja niinhän tuo meinas, että paikan ottaa jos vain saa. Enpä minä kieltääkään voi.. :/ Niin, tuossa ihmettelin jo tuonne lokakuisten ketjuun, kun nänneistä ei...

Yhteistyössä