Hakutulokset

  1. N

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Iltaa kaikille! Ensiks jaksuja v&v:lle ja Rhiannonille :hug: Ompa tänne ilmestynyt paljon tekstiä, kivaa lukea teidän kuulumisia :) Mä täällä otan kans ihan päivän kerrallaan.. LA mulla siis omien laskujen mukaan 9.8.10. Eka neuvola on varattu 23.12. ja varhaisultra 28.12., voi ku aika...
  2. N

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Hyvää Itsenäisyyspäivää täältäkin! Meillä tää viikonloppu on sujunut flunssaa potien, poika aloitti pe ja nyt on sit miehen vuoro. Mä oon ainakin toistaiseks pysyny terveenä, saas kattoo miten käy.. Mä yritin perjantaina varailla neuvola-aikaa, mut siellä oltiin lomalla, tiistaina yritän...
  3. N

    **Jyvässeudun kesä 2010 odottajia**

    Hei hei, Onko täällä listoilla ensi kesänä Jyväskylän seudulla vauvelia saavia? Niiti ja ötökkä 4+3, esikoinen 10/07
  4. N

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    No moiks! Mä kans ilmoittaudun ketjuun mukaan. Tänään tein raskaustestin ja tulos oli toivotusti positiivinen =) Esikoinen on 2v1kk, toinen lapsonen on ollut haaveissa keväästä lähtien ja nyt näyttäis tärpänneen!! Kierto mulla on ollu tooooosi epäsäännöllinen, LA:n veikkaisin olevan 9.8...
  5. N

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat VOL. 2 **

    Moiks! Minä uskaltauduin joukkoonne mukaan :) Kova vauvakuume päällä, esikoinen pian 1v10kk ja toiveissa olisi saada esikoiselle leikkikaveri.. Kp 27/29-32, heitellyt kovasti synnytyksen jälkeen.. Toivossa on ainakin hyvä elää :) Tsemiä teille muillekin!

Yhteistyössä