Hakutulokset

  1. ricita

    Kotiintulovaatteet, LA 26.7 ?

    olen miettinyt samaa asiaa, että kuinka paljon vauvalle päälle kotimatkaksi.. Meillä ei ole kyllä onneks pitkä ajomatka, mutta eihän vauvalle vilu saa tulla. LA on 16.8 ja silloin on vielä varmasti kohtuullisen lämmintä. Mut ottaen huomioon että kohdussa on se n.37 astetta.... Myssy on hyvä...
  2. ricita

    Apuva =) Millä viikolla ns.liitoskipuja?

    Mulla alko vihlonta varmaan viikolla 20. Nyt on menossa viikko 34+0. Häpyluuhun koskee ja öisin heräilen siihen kun lantiota jomottaa.
  3. ricita

    Vinkkejä housujen päälläpysymiseen???

    Hih! :p Eipä mittää.. mutta toi toimii, vaikkakin aika huvittavalta kuulostaa. Oon (onneks) niin lyhyt selkäinen et toi onnistuu.
  4. ricita

    gallup: mikä "työnimi" teidän vauvalla?

    Meillä aluksi kutsuttiin Puikulaksi, josta sitten muutaman viikon kuluessa muodostui Muhku. Jotenkin ruokapuolella liikkuu noi nimitykset. =) Nyt vatsa tosiaan näyttää aika muhkulta. rv.34 meneillään..
  5. ricita

    Vinkkejä housujen päälläpysymiseen???

    mulla on yhdet housut joiden masuosa yltää kainaloihin.. tungen housut rintaliivien alle. :D siellä pysyy ihan napakasti vaikkakin aina vessareissun jälkeen on tehtävä sama homma uudelleen. :)
  6. ricita

    paljonko muilla on noussut paino?

    Mulla on meneillään rv.33+4 ja paino noussut 7 kiloa. ei onneksi kovinkaan paljoa.. nyt vaan meinaa turvottaa. ei kiva.
  7. ricita

    Rinnat raskausaikana

    Mulla on tällä hetkellä puolen nyrkin kokoiset pahkurat.. rv.32, rinnat kokoa 80 E/F. Neuvolassa sanottiin ettei lypsää sais eikä hieroa. Ensineuvossa taas neuvottiin hieromaan... otappa tästä sitten selvää. :/
  8. ricita

    Kovat rinnat

    Onko muillakin kovat ja aristavat rinnat näin odotusajalla? Mulla on varsinkin vasemmassa rinnassa kova patti (joka on aika iso :'( ). Nyt viikolla 31+5. Kuppikokoni on E/F, et onkohan tällä vaikutusta asiaan? Neuvolassa näytin rintaa ja sanoivat, että anna sen olla vaan ihan rauhassa. Nyt...
  9. ricita

    Sokereita seurataan, muita?

    Jeps, mullakin seuraillaan sokereita. Paastoarvo oli 5.2 ja muut arvot oli ihan normaaleja... eli ei siis mitään hälyttävää. Pitäis välttää kaikkee hyvää, mut oon siinä niin kamalan huono! ...jos tässä nyt jaksais sinnitellä. rv.28+4 meneillään.
  10. ricita

    Mitä tulee välttää?

    Vitamiinitableteista tuli mieleeni että olen syönyt Lady Vita tuotetta joka on suunniteltu erityisesti raskaana oleville ja imettäville. En ota niitä säännöllisesti, mutta on hyvä lisä monipuoliseen ruokavalioon (eli otan niitä kun jaksan muistaa). Tuote on siis turvallinen ja sisältää kaikki...
  11. ricita

    rv 27+3, kuinka muut jaksatta?

    Mulla tuli tänään täyteen 28 viikkoa ja mukavasti on mennyt! Mullakin on ollut pientä väsymystä viimeaikoina ilmassa, mutta joka päivä oon pyrkiny lenkkeilemään/kävelemään yhtäjaksoisesti 3-4h. Painoa on tullut n.6kg ja viime punnituksessa paino oli pudonnu huimat 100g eli siis paino on pysyny...
  12. ricita

    mahakarvoista (turhis)

    Hihii!! Luulin, et oon ainut jolla kasvaa ns. napakarvaa. Onneks mulla karvat on ihan pientä untuvaa ja tosi vaaleita, ettei niitä edes huomaa kunnolla. Meillekin muuten ultrassa sanottiin, että poika olisi tuloillaan, joten sillä lienee osuutta asiaan. :p
  13. ricita

    Rv 30 lapsen paino

    Ohhoh! Johan on jötkäle! Meidän henkilöautohan painaa saman verran (1500kg) =) No jooh, leikki leikkinä. Kyllähän tuo isolta vaikuttaa, mutta en usko, että mikään jättiläinen on kuitenkaan tulossa. Mulla oli 970g viikolla 27. Et eihän tuossa ole kuin kolme viikkoa eroa ajassa, mutta painossa...
  14. ricita

    Tihkuvat rinnat

    Kiva tietää etten ole ainut tämän "ongelman" kanssa. :) Mietityttää vielä, että kuinka imetys sitten sujuu jos maitoa tulee runsaasti. Onko rintaa syytä tyhjentää hieman ennen kuin tarjoaa vauvalle ettei tulvisi. Olen vain lukenut, että vauva saattaa hermostua jos maitoa tulee...
  15. ricita

    kantoliina ja suuret rinnat?

    Hmmm... enpä ole tuota edes miettiny ja koko on nyt 85F. Ostin kyllä käytetyn kantoliinan. Ei maksanu kun 22?, joten ei mee isot rahat hukkaan, jos ei käykään.
  16. ricita

    Tihkuvat rinnat

    Onko muillakin odottajilla alkanut runsaanpuoleinen "maitotuotanto"? Mulla on meneillään nyt rv 27+5 ja maitoa on tullut jo n. kuukauden päivät. Päivisin ei juuri rinnat vuoda, mutta yöaikaan herään siihen, että lakanat on märkänä. (rinta jää liiskaan kun nukun kyljelläni ja valuttaa jopa 10cm...

Yhteistyössä