Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Satukalta terveisiä kaikille! On ollut nyt osastolla muutaman päivän ja ensi viikolla kenties kotiin.
  2. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Kaikki kai edelleen yhtenä kappaleena? Hyvä niin. Itse olen jo alkanut valmistautumaan mahdolliseen lähtöön eli kassi on jo pakattu. Tänään vaunuttelin pitkästä aikaan neuvolaan. Normaalisti siihen menee alle puoli tuntia mutta nyt kesti lyllertää n.1.5 tuntia. Ja autokyydillä tulin...
  3. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Ihanaa lukea kuulumisia. Joo kyllä tuijotetaan ja kysellään laskettua aikaa ja kun sanon sen niin suut loksahtaa auki. Yleensä sitten kerron että on 2. Heräsin viime yönä siihen että itkin mutta en muista yhtään mitä unta olin nähnyt. En ole koskaan ennen itkenyt unissani. On täytynyt olla...
  4. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Satuka:Soita ihmeessä heti maanantaina äippäpolille aika ja varaa aika synnytyskeskusteluun lääkärin/kätilön kanssa. Luulisin että niitä aikoja voi varata. Mua pelottaa myös se synnytyksessä etten jaksa sitä maratonia. Kunto kun ihan nollassa, kävely lenkitkin jääny kun tosiaan vauhti ei...
  5. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Satuka: Onko ollut parempi päivä? Kattinka:Oletko vielä kotona? Sain mä sun sähköpostin silloin mutta en ole vielä ehtinyt kirjoittamaan. Etsiväkaksoset:Tsemppiä! Mä nyt taas tulin kirjoittelemaan kuulumisia vaikka täällä onkin aika hiljaista ja en tiedä kiinnostaako kaikkia mun...
  6. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Tänään oli taas neuvola. Pissat ja verenpaine Ok. Paino jo huimat 88. Kohdunpohjankorkeus 37 eli mulla iso Vappu pallo omasta takaa. Närästyslääkkeitä on ole viitsinyt hakea vaan olen saanut ruokailutottumus tapoja muuttamalla närästyksen häviämään. Neuvolatäti sanoi että kokonaisista...
  7. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    HooWee:Huh millainen perjantai sulla oli, onneks ei kuitenkaan mitään vakavaa. Kävimme myös lauantaina tutustumassa sairaalaan. Nyt alkanut synnytys muutenkin pyöriä mielessä ja hieman taitaa pelottaakin. Jännittää ainakin ihan hirveästi. Itselleni tuli kyyneleet silmiin kun näin...
  8. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Söin eilen hottia ruokaa ja nyt kyllä närästää siihen malliin että pakko hakea helpotusta. Osaistko joku suositella hyvää lääkettä? Iso kiitos etukäteen. Kipa 31 ja risat
  9. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Onpas täällä ollut hiljaista. Mä kun luulin että saisin lukea monta sivua tekstiä. Viikonloppuna näyttää kaikilla olevan kiirettä. Etsiväkaksoset: Tulethan kirjoittamaan kuulumisia!! Hankinnoista: Kaikki on melkein hankittu mutta sänky on kokoamatta. Rintapumpun taidan ostaa syntymän...
  10. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Kattinka: Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä että lääkäri olisi tällä kertaa väärässä. 3 viikkoa kun vielä ainakin viihtyisivät masussa. Hyvä tietää että istuminen painaa pahiten. Täytyykin katsella telkkua vaakatasossa. Etsiväkaksoset: En nyt muuta keksi kuin että lepoa vaan ja kyllä...
  11. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Tänne ei mitään ihmeempiä kuulu. Vointi ihan hyvä ja hankintoja tehty. Toinen sänky puuttuu mutta aiotaan hankkia se sitten joskus vauvojen synnyttyä. Vaatteita on toivottavasti tarpeeksi ja eiköhän niitä sitten saa lahjaksikin kaikilta. Pikkuhankintoja pitäisi tehdä eli tuttipulloja, tutteja...
  12. N

    Monikko-odottajat, huhtikuun jutut

    täällä myös yks tuleva tuplamamma. La on 25.6, synnäri K-HKS ja monokoriaalinen-diamniaalinen eli yhteinen istukka. Kaikki mennyt tähän asti ainakin hyvin ja seuraava ultra on viikon päästä. Ylihuomenna jo 30 viikkoa täynnä :)
  13. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Taas yksi ultra takanapäin. A oli edelleen raivotilassa mutta B oli vaihtanut paikkaa kaksion yläkertaan. Painoa oli 1394g ja toinen painoi reilu 100g vähemmän, en nyt muista tarkkaa painoa. Lääkäri sanoi että tässä nyt tärkeät viikot menossa eli pitäisi ottaa rauhallisesti. Viikolle 32/34 kun...
  14. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Oletteko muuten kyselleet jo kummeja? Ja otatteko yhteisiä kummeja vai molemmille omat? Meillä on nyt 2 kummia tiedossa mutta ei olla vielä heiltä kysytty. Molemmille omat kummit ja kysymme vasta synnytyksen jälkeen.
  15. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Hups kirjoitin tänne jo viestin ja pikku apulainen sai sen jo poistettua...Niin mulle tullut myös painoa lähes 20 kiloa. Olen myös ostanut imetysliivit vaikka ei vielä tiedäkkään onnistuuko imettäminen ja mikä koko sitten mahtaa olla. Haluan vaan nyt laittaa mahdollisimman paljon valmiiksi...
  16. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Oltiinpas pudottu jo kauas. Katinka:Mä jo luulin että synnytys on käynnistynyt kun et ollut muutamaan päivään kirjoitellu. Onnittelut kun olet päässyt kotiin lepäämään, muista kuitenkin ottaa iisisti. Minä myös avoin äitiyspaketin sunnuntaina ja toppapuku ja se raidallinen body oli tosi...
  17. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    HooWee: Hyvä että sait saikkua niin saat myös levätä ja hienosti olivat vauvat jo kasvaneet. Kivaa kun tänne tulee paljon tekstiä, mullakaan ei nyt oikeastaan ole mitään asiaa. Ja vointikin ihan hyvä. Olin päivällä takki auki ja naapuri luuli että olen jo ihan viimeisilläni...niin no eihän...
  18. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Mä taidankin olla täällä ainoa kenellä on vauvoilla yhteinen istukka. Olen varannut meille sairaalan tutustumisen 12.4, mutta voi olla täytyy siirtää sitä myöhemmäksi. Synnytystä minäkin täällä välillä mietiskelen vaikka siihen nyt pystykkään vaikuttamaan. Toivoisin että syntyvät alakautta...
  19. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Adanea: Mulle Vauvatalon Johannan myyjä sanoi että Carenan kopat mahtuvat ja monet kuulemma ne ostavat koska ovat yli puolet halvemmat. Mutta jos aiot hankkia niin varmista vielä myyjältä koska mulla selvää dementiaa havaittavissa tämän raskauden myötä. Itse tilasin Vauvattaresta Brion kopat...
  20. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Vau, kävin nyt vasta lukemassa iltalehden juorun...No täytyykin katsoa tarkkaan jos vaikka Angelina ja Bratt ovat joskus samassa monikkolasten tapaamisessa. Taitaa olla toive ajattelua...

Yhteistyössä