Hakutulokset

  1. N

    Turvavyöistuin

    Pitäisi ostaa 3-vuotiaalle esikoiselle turvavyöistuin. Mikä on teidän mielestä hyvä? Onko kenelläkään Brion Caro istuinta? Katsoin vaan että se olisi vauvatalossa tarjouksessa...
  2. N

    Miten se identtisyys oikeen määritellään???

    Dna testiin vaan. Sehän on identtisillä sama kun taas sormenjäljet eivät ole. Testi maksaa muistaakseni alle 100e/hlö.
  3. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Mitä muille vielä odottaville kuuluu?
  4. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Ilmoittaudun jäseneksi sitten joskus kun taas ehdin koneelle...nyt työt kutsuu!
  5. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Minä myös ilmoittaudun mukaan suljettuun keskusteluun jos sellaisen joku osaa avata. Tänne kun täytyy aina miettiä 2 kertaa mitä kirjoittaa kun ei tiedä kuka näitä lueskelee... Tytöt jo yli kuukauden ja ovat kasvaneetkin mukavasti. Ensi viikolla on neuvolalääkäri. Ovat aika samannäköisiä...
  6. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Tulihan niitä Juhannus vauvojakin :) Aika tyttö voittoista ollut toistaiseksi. Mistäköhän näille kaikille Prinsessoille poikaystäviä riittää?! Täällä arki kiireistä mutta kummasti sitä vaan jaksaa. Välillä on yöt levottomia ja esikoinenkin herää silloin tällöin öisin vauvoja hoitamaan. Meillä...
  7. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Täällä pullorumba jatkuu mutta nyt tytöt jaksavat myös jo hyvin tissitellä. Ja jaksavat jo valvoa pidempiä aikoja ja iltaisin ovat molemmat levottomia. Eilen oli punnitus ja hyvin ovat kasvaneet. Vielä ainakin kaikki mennyt hyvin paitsi esikoinen tulee syöttöjen aikana kiusaamaan. Omaa aikaa ei...
  8. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    No nyt vihdoinkin sunkin odotus palkittiin, tuli taas pienet itkut väännettyä. Tänne onkin nyt syntynyt paljon tyttöjä. Sulla oli myös tosi nopea synnytys ja toivottavasti olosi on jo parantunut. Ihanaa että saat tytöt viekkuun. Ollaan nyt oltu kotona ja kiirettä on. Univelkaa on jo...
  9. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Heippa vaan kaikille! Tulin välillä kotona käymään. Alkaa esikoisella olemaan äitiä jo niin kova ikävä ja niin on myös äidilläkin kotiin ikävä. Täälläpä ei ole paljoa tapahtunu ja Kattinka edelleen kasassa, lääkäri on varmaan tosi ihmeissään niin kuin varmaan itsekkin. Niin itselläni...
  10. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Tulen nyt vaan pikaisesti kirjoittamaan kun taas tänään viisastuin. Eli ootteko kaikki tuplamammat tietoisia siitä että voisitte isän kanssa hoitaa vauvoja esim. alussa yhteensä reilu 3kuukautta kotona yhtä aikaa?! Eli mehän saadaan toisesta lapsesta 60 päivää lisää ja sen voi isäkin käyttää...
  11. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Nainenvaimoäiti: tulethan jo kirjoittamaan ultrakuulusisia. Niin ja vaikka sulla olisi paikat jo auenneet niin voivat vauvat silti vielä kauan viihtyä masussa. Olen muutamalta kaksosen vanhemmalta kuullut vain positiivisia asioita ja toivon että itselläni kävisi hyvä tuuri ja saisin kokea...
  12. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Täällä alkaakin jännitys selvästi nousemaan, alkaa kaikilla olemaan viikkoja niin paljon!!! Adanea kirjoitti hyvin eli asioilla on tapana järjestyä. Eipä se stressaaminen mitään auta, päinvastoin. Meillä myös esikoinen 2v5kk kotona ja en ole hakenut hoitopaikkaa. Lähimmät tukijoukot ovat 150km...
  13. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Pikkuvadelma:Sain tietää kaksosista niskapoimu ultrassa viikolla 12. Kävin yksityisellä ultrassa viikolla 6 mutta silloin nähtiin vain 1 alkio. Neuvolassa löydettiin sydänäänet todella aikaisin noin viikolla 8-9. Olihan kaksosraskaus aluksi pieni järkytys mutta nyt se on maailman ihanin asia :)
  14. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Ultra kuulumisia jälleen kerran ja seuraava onkin sitten jo viikon päästä. Vauvat painoivat molemmat melkein 2600g eli hyvin kasvavat keskikäyrällä. Olen niin onnellinen että ovat tasaisesti kasvaneet koko ajan yhteisestä istukasta huolimatta. Sydänkäyrillä molemmilla koko ajan melkein samat...
  15. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Kattinka:Hyvä että vauvat vielä kasvaneet ja hienosti ovat masussa viihtyneet. En olisi kyllä uskonut että näin pitkälle pääset. On lääkärisi varmaankin ihmeissään. Koitan ehtiä joku päivä meiliä kirjoittamaan. Sen jälkeen kun tänne alkoi näitä vauvoja syntymään niin mä en nykyään unissani...
  16. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Vointi edelleen pelottavan hyvä. Kävelykin taas onnistuu mutta vauhti ei tieteenkään päätä huimaa. Raskaus ollut niin helppo niin kai mulle sitten tulee ihan hirvee synnytys tai 2 koliikkivauvaa. Tosiaan nyt jaksaa taas paljon paremmin kuin reilu kk sitten. Olen kai jo niin tottunut tähän...
  17. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Tänne onkin aina jännä tulla lukemaan kun näin paljon jo alkanut tapahtumaan. Ollaanhan kaikki sitten vielä synnytyksen jälkeenkin kirjoittelemassa kuulumisia vaikka aikaa ei välttämättä paljoa ole ylimääräistä. Tänne ei mitään uutta. Masu vaan sen verran iso että tuntuu että ei enää nahka...
  18. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Voi kun ihanaa Satuka! Paljon onnea koko perheelle ja sukulaisille :) Täällä nyt ripsivärit poskella kun saan näin ihania uutisia lukea. Toivottavasti nähdään vielä ennen kuin itse poksahdan. Pilvi2:Tervetuloa mukaan. Mistä päin etelä-suomea olet? Terveisin, onnellinen Satukan puolesta eli...
  19. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Pidän peukut ja varpaat pystyssä että kaikilla pysyisi muutaman viikon vielä! Itselläni oli ultra ja en tiedä oliko mittavirhe mutta olivat jo n.2300g. Sydänkäyrät myös otettiin. Lääkäri ensin ehdotti että seuraava käynti vasta 2vkon kuluttua mutta mulla taisi loksahtaa suu auki niin se on...
  20. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Oikein hyvää äitienpäivää äideille ja tuleville tuplamammoille!!!

Yhteistyössä