Hakutulokset

  1. L

    Äitejä Joensuusta

    No voi hitsi. Meillä ei enää tyttö suostu syötettäväksi. Tätä olen jo kyllä osannut hiukan odottaa, ruokailu kun on koko ajan muuttunut entistä itsenäisemmäksi. Tänään tuli totaalinen stoppi ja täytynee siirtyä kokonaan sormiruokailuun. Onko muilla kokemuksia siitä? Innolla odotan kohta alkaa...
  2. L

    Äitejä Joensuusta

    No viimeksi asuttiin Lappeenrannassa, mutta oikeasti olen kyllä Espoossa asunut ikäni. Ollaan aika paljon reissattu edes takaisin pitkin poikin Suomea ja ollaan täällä Uimaharjussakin muutamaan otteeseen ehditty asua. Hauskaa, että täälläkin päin joku asuu! Voin vaikka ottaa sut matkaan, jos...
  3. L

    Äitejä Joensuusta

    Me tultaisiin mielellämme tapaamiseen ja kutsuisin toki teidätkin tänne meille, mutta taidetaan asua hiukan hankalassa paikassa. Meillekin sopisi ensi viikko, tosin vaan maanantai, torstai ja perjantai. Torstaikin on ehkä vähän huono. Meidän pitää nimittäin tiistai ja keskiviikko olla Limpun...
  4. L

    Äitejä Joensuusta

    JEEE! Ai kun ihanaa! Oon vaikka kuinka pitkään yrittänyt etsiä joensuulaisten äitien ketjua, mutta jostain syystä en oo tätä löytänyt :( Vaan jotain tosi vanhoja, joissa kukaan ei ole aikoihin kirjotellut... Mutta mahtuiskos mukaan? Täällä olis tällanen 25-vuotias äiti ja 8,5 kk tytteli. Me...

Yhteistyössä