Hakutulokset

  1. A

    "raskausoire"-ketju

    Mulla alkais yleensä menkat vasta parin päivän päästä. Eli vaikka tiputtelua on jo nyt, niin varmaankin kannattaisi odottaa testin tekoa pari päivää? Vai voisiko nyt jo positiivinen tulos näkyä, jos raskaana olen? Ovulaatiosta on nyt noin 13 pv. Sekin vielä, että koko ajan on kova jano. Voiko se...
  2. A

    "raskausoire"-ketju

    Aah. Nyt vasta huomasinkin että "lempis" ootkin just kirjotellu samasta vaivasta. :) Ehkäpä meille joku viisas osaisi vastata
  3. A

    "raskausoire"-ketju

    Heippa! Kirjottelin tossa pari päivää sitten epäilyksistä raskauden suhteen. Tein testin sillon torstaina (hätähousu) näytti negatiivista. Perjantaina alkoi tuhruvuoto. Eli vain pyyhkiessä näkyy vähän vaaleanpunaista. Edelleen siis tätä tuhrutusta myös tänään. Yleensä kuukautiset alkaa oikein...
  4. A

    "raskausoire"-ketju

    Moikka kaikille! Täältä tulisi yhden malttamattoman oireita :) yk 5 nyt menossa. ovis oli tossa noin 10 päivää sitten. Oli selkeät limat ym. touhuilut osui kohdilleen. Tästä noin viikko tunsin töissä ylös noustessa kovat viillon oikealla alavatsassa. Ihan kuin olisi alavatsa revennyt. Tämän...
  5. A

    APUA? Raskaus mahdollinen?

    Myös iltaisin joutuu ravaamaan usein pissalla. Päivällä kuitenkin aika normaalia. Toisaalta päivisin olen töissä niin kiireinen, että en edes huomaa mahdollista hätää :)
  6. A

    APUA? Raskaus mahdollinen?

    Heippa! Olen yrittänyt selailla netistä mahdollisia kohtalotovereita oireilleni. En ole vielä ainakaan löytänyt, joten ajattelin teiltä viisaammilta kysellä. Elikkäs. Itselläni kierron pituus on vähän hakusessa. Ei mitään muistikuvaa viimeisistä kuukautisista. Olisiko olleet viime kuun...

Yhteistyössä