Hakutulokset

  1. S

    Pohjanmaan odottajat

    Paljon Onnea nunuliinille ja pikkumiehelle. :) -Sartsa ja asukki 35+0
  2. S

    Pohjanmaan odottajat

    Moikka Minulla alko tänään äitiysloma ja kyllä tuntuu mukavalta. Ei vaan enää malttais odottaa, että tuo pieni tuolta tulee maailmaan. :) Onneks nyt eletään näitä kivoja joulun odottelupäiviä niin aikakin kuluu vähän nopeempaa. Oottelen jo et millonkahan tulee kutsu sinne...
  3. S

    Pohjanmaan odottajat

    Ai Seinäjoella näkee värillisenä ultrassa. Se oiski ollu kiva. Minä haaveilin jossain vaiheessa et ois ollu kiva käydä siinä 4d ultrassa, mut eipä sitä sitten sellasiin päässy, kun ei tällä seudulla taida olla 4d ultraa tai oisko Vaasassa..en oo kyl varma.
  4. S

    Pohjanmaan odottajat

    On se kyllä jotakin niin sanoinkuvaamatonta kun näkee pienen ensimmäistä kertaa. Meiän vauveli makoili sillon vaan selällään ja vaikutti melko rennolta tapaukselta. On kyllä näin myöhemminkin potkinu melko vähän, tosin mulla on tuossa edessä se istukka niin se vähän vaimentaa niitä liikkeitä...
  5. S

    Pohjanmaan odottajat

    Moikka Juu kiva kyllä kun on meidänkin suunnalta jonkunlainen ketju olemassa. Minulle varsinkin kaikki nämä odotusasiat niin uusia juttuja..:) sparkle86 -toivottavasti maturiteetti menee hyvin. Ja eiköhän se mene. :) Eikös sen saa tehdä sen oman opinnäytetyön pohjalta? Minulla oli ainakin...
  6. S

    Pohjanmaan odottajat

    Aavee Voi ollakin jo tosipaikka lähellä jos limatulppakin on jo lähtenyt. Jospa ne supistuksetkin sieltä alkais.. :) Noilla viikoilla sitä varmasti jo tosissaan odottaa synnytystä. :) Minua alkanu jo vähän hirvittää, että mitähän sitä kohta on edessä..
  7. S

    Pohjanmaan odottajat

    Moikka! Minäkin ilmoittautuisin vielä mukaan. Olen 26-vuotias ja Kokkolassa asun mieheni kanssa. Laskettuaika minulla on 10.1. joten odottamista on vielä seitsemän viikkoa jäljellä..ainakin toivon mukaan ei ihan vielä tulisi..Nyt siis meneillään rv. 32. Tuleva vauva on meidän kummankin...

Yhteistyössä