Hakutulokset

  1. V

    Mitä teillä tänään syödään?

    Hollantilaista tonnikalavuokaa
  2. V

    haluaisiko joku mun miehen!!!??

    Kuulostaapa ihanalta! Mutta ei kiitos tällä kertaa, kun vasta olen päässyt omastani eroon.
  3. V

    Äidit, kertokaapa teidän oikeasta arjesta hienostelematta!

    Kuinka usein käytte mäkkärissä tai muualla pikaruokapaikassa syömässä? - N. 1x/3kk Kuinka usein teidän lapset syövät karkkia? - Joka lauantai Kuinka paljon ulkoilette per päivä? - Tarhapäivinä perheen kesken n. 1h , viikonloppuina 3-6h/pv Kuinka usein lapsille ostetaan uusia...
  4. V

    Miten kerrotte kuolemasta?

    Meillä on puhuttu kuolemasta kuolemana.
  5. V

    Kuinka usein teillä imuroidaan?

    Kerran viikossa imuroidaan silleen kunnolla, että huonekalut otetaan pois paikaltaan ja imuroidaan (ja pestään) niiden alta ja takaa. Silloin aikaa imurointiin menee 30-50min. Lisäksi pari kertaa viikossa imuroidaan "hutasemalla", aikaa siihen menee n. 15min. Keittiö lakaistaan vähintään...
  6. V

    Pukeeko teidän 5-6vuotiaat päälle, mitä äiti sanoo vai onko jotain mitä eivät suostu käyttämään?

    Meidä 6v poika on vaatteiden kanssa aivan mahdoton. Housut saavat olla mustat tai harmaat(kollarit) tai sitten farkut. Paidoissa on hyvin tarkka, mitkä kelpaavat (huppareissa pitää olla taskut, ei saa olla auto kuvia tai muita "lapsellisia" kuvia, kuvattomatkaan eivät meinaa kelvata). Itse...
  7. V

    istuuko teidan 4-5 -vuotiaat viela turvaistuimessa

    Turvaistuimessa istuu meillä vielä kaikki lapset. Vanhimmalta löytyy ikää 6v ja pituutta 125cm.
  8. V

    Lapsi katsomaan vainajaa?

    Poika kävi tänään mummuaan katsomassa. Haju oli kuulemma ollut paha ja suru mummun kuolemasta suuri. (Oli tietenkin aiemminkin, mutta poika koki sen hyvin vahvana vainajan nähdessään) Kuitenkin poika oli tyytyväinen ja hyvillä mielin, kun sai käydä. Mummu oli näyttänyt rauhalliselta ja...
  9. V

    Lapsi katsomaan vainajaa?

    Kiitos vastauksista! Nyt vastaustenne jälkeen tuo epäröintini alkaa tuntumaan jo hieman hölmöltäkin :ashamed:
  10. V

    Lapsi katsomaan vainajaa?

    Ei ole onnettomuudessa ruhjoutunut. Hyvin selvästi tuo lapsi totesi haluavansa mennä ja luvan hänelle siihen jo annoinkin. Nyt vain aloin vähän epäröimään ja halusin kuulla toisten mielipiteitä.
  11. V

    Lapsi katsomaan vainajaa?

    Poikani (6v) mummu kuoli lauantai-aamuna. Kuolema ei tullut yllätyksenä, vaan oli tiedossa pidemmän aikaa. Pojan isä on huomenna menossa äitiään katsomaan, ja poikani haluaisi mennä mukaan. Tämä ei ole ensimmäinen hänen läheisensä kuolema, joten jollakin tavalla jo ymmärtää, mitä se...
  12. V

    Sen jälkeen kun muutit pois lapsuudenkodistasi, kerro järjestyksessä asuntojesi neliömäärät!

    54m2 4kk 64,5 2v 74,5 nyt reilu 4v, eikä ole kiirettä muuttaa
  13. V

    Millaisissa olosuhteissa olet itse lapsena joutunut kävelemään kouluun?

    Säässä kuin säässä oli mentävä, tosin mulla oli matkaa huimat 100m :D
  14. V

    Paljon miehesi osallistuu perheenne arkeen?

    Yhtä paljon kuin minäkin. Sillon kun mulla on tenttejä, niin jopa enemmän kuin minä. Normaalisti meillä näin: minä hoidan aamuhommat ja vien lapset tarhaan. Mies hakee iltapäivällä. Mies tekee yleensä ruuat, mä hoidan suurimman osan muista kotitöistä. Illalla toinen laittaa pienimmän...
  15. V

    Miten päädyit nimimerkkiisi? Kerro sen tarina.

    Mä uhkasin antaa meiän tytölle nimeksi Varvara-Vasilisa Maasika Kaarina, kun mies ei kelpuuttanut mitään nimiehdotusta. Päästiin lopulta yhteisymmärrykseen ja kultaisella on ihana nimi, mutta mä niin tykästyin tuohon :D

Yhteistyössä