Hakutulokset

  1. E

    Clomittaret 2013

    Täällä on tänään kp 1 eli kierrosta tuli nyt 36 päivän mittainen. Mieli on maassa, koska taas kerran kunnon vuotoa edelsi neljän päivän tuhruttelu. Mistä ihmeestä sekin johtuu? Hauskinta tässä on se, että tuhruttelu tuli kuvioihin heti kun tosissaan aloitettiin lasta yrittämään... :'( Ja...
  2. E

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Täällä kp 1 lähenee... aina yhtä ihana tuhruvuoto on alkanut. Mut voi siirtää ainakin hetkeksi taustailijoihin. Mieli on maassa, joten täytyy ottaa näihin vauva-asioihin vähän etäisyyttä.
  3. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Miss_piggy: Onnea! =) Hydrangea: Kyllä tuo ovikselta näyttää. =) Olen huomannut, että aina ei kannata uskoa, jos lääkäri sanoo, että tässä kierrossa ei ovista tule. Jotenkin useimpien lääkäreiden päähän mahtuu ainoastaan se ajatus, että oviksen pitää tapahtui kp 14-16 ja näihän se ei...
  4. E

    Clomittaret 2013

    Hei kaikille! Täällä ilmoittautuu yksi uusi mukaan. Yritystä ei nyt ihan kauheasti ole takana, mutta selväksi on tullut, että ei tästä ilman apua taida valmista tulla ja sen vuoksi clomit otan avuksi ensi kierrossa. Olen lukenut paljon tätä ketjua ja tunnen kuuluvani tänne enemmän kuin...
  5. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Täällä olis tänään kp 13 eli varmaan viikko voi vielä mennä ennen kuin ovis toivottavasti on. Olen yrityksen aikana yhdessä kierrossa etsinyt ovista digin avulla ja silloin hymynaama ilmestyi kp 19. Ilmeisesti monet bongailee täällä ovista, mutta mä jotenkin stressaannun siitä vielä lisää, kun...
  6. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Meni eilen yön pimeinä tunteina kiertopäivät sekaisin eli tänään onkin jo kp 10, joten huomiselle voi mulle päivittää kp11.
  7. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Täällä ilmoittautuu yksi haaveilija mukaan, jolla kovasti on toiveissa esikoinen. E-pillerit lopetin 3/2012 ja varsinainen yritys on aloitettu 7/2012. Tässä olen alkanut kuitenkin jo miettiä, että kuinka kauan plussan saaminen kestää, koska pillereiden jälkeen muutamat menkat olivat suht ok...

Yhteistyössä