Hakutulokset

  1. E

    Clomittaret 2013

    Täällä kp 1, kolmas clomikiertokaan ei tuottanut tulosta. Mut voisi laittaa taustailijoihin... täytyy jonkin aikaa nuolla haavojaan ja miettiä tulevaa...
  2. E

    Clomittaret 2013

    Samaa mieltä olen noista ultrista. Mä suosittelen niitä lämpimästi ihan oman mielenrauhan vuoksi. Mulle gyne sanoi ensimmäisen ultran jälkeen, että jatkossa ei tarvitse enää ultrata. Olen kuitenkin käynyt kaikissa clomikierroissa ultrassa, koska olen halunnut nähdä mikä tilanne on ja onko clomit...
  3. E

    Clomittaret 2013

    Täällä oltu tänään kp 13 folliultrassa ja tuloksena oli 8 mm limis ja 23-24 mm folli vasemmalla. :) Gynen mukaan se oli puhkeamaisillaan. Eli clomit kasvattaa mulla hyvin yhden follin, joten nyt olis syytä alkaa sit tapahtumaan muutakin! ei paljon hyvänkokoiset follit lohduta, jos raskaus ei...
  4. E

    Clomittaret 2013

    Mulle voi päivittää huomiselle 4/31-37 yk9 3.c eli ei tuonut taukokierto plussaa vaikka ovis tulikin (tosin myöhään). Kävin julkisella ensikäynnillä viime kierrossa. Miehen simpat pitäisi olla sellasia, että raskaus pitäisi olla ihan mahdollinen eli nyt mennään 2-3 kiertoa vielä pelkillä...
  5. E

    Clomittaret 2013

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Olen pitänyt kirjoitustaukoa kun on clomeistakin tauko menossa. Tosin taukokierrosta huolimatta taisi ovis olla. :) Digi hymyili ma 15.4. kp22 ja su ja ma oli kunnon limoja. Talletuksia tehtiin. Mulla on lugeja kaapissa... ajattelin jos aloittaisin ne tänään ihan...
  6. E

    Clomittaret 2013

    Hydrangea, kiitos vastauksesta ja tsemppiä piikittelyyn! :)
  7. E

    Clomittaret 2013

    Mulle voi päivittää huomiselle kp 3/31-35 yk 8 ja tauko Osaisiko joku kokeneempi muuten kommentoida siemennesteanalyysin tuloksia: Siittiötiheys 46 milj/ml Siittiöiden kokonaismäärä 92 milj kpl Liikkuvuus A+B 32 % C 12 % D 56 % Väri harmaa Viskositeetti korkea Normaaleja siittiöitä 3...
  8. E

    Clomittaret 2013

    Lunalle oikein paljon onnea! :heart: Alkuvuosi on ollut koko kaksplus-foorumilla melkoisen plussarikas... toivottavasti meidän jokaisen vuoro tulee vielä! :) Täällä odotellaan tuhruvuodon alkamista... yleensä se alkaa 2-5 päivää ennen menkkoja ja tuskin nytkään muutosta on luvassa...
  9. E

    Clomittaret 2013

    Tervetuloa Niian! Kyselit millaisia folleja on ultrissa näkynyt. Mulla oli ekassa clomikierrossa kp 10 yksi n. 15 mm folli (kasvoi siitä tarpeeksi ja ovis tapahtui, ei tärppiä) nyt tässä kierrossa kp 11 oli yksi n. 18 mm folli. Tosiaan oletettavasti ovis oli eilen. Nyt on nännit kipeytyneet...
  10. E

    Clomittaret 2013

    Karamelli onpa kurjaa, että noin piti käydä :hug: Tervetuloa uusille! ).( Tänään kp 11 ja kävin ultrassa. Vasemalla oli n 18 mm folli, limis oli hiukan vajaa 6 mm. Gynen mukaan hyvältä näytti. Itellä uutiset ei oikein herättyny mitään tunteita. Jotenkin oon väsynyt tähän touhuun ja...
  11. E

    Clomittaret 2013

    Pikainen kysymys kesken työpäivän, toivottavasti joku osaa vastata. Pyysin työterveyshuollosta lähetteen kilpirauhaskokeisiin. Ne on aikaisemmin otettu, mutta mua on jäänyt mietityttämään oliko ne kuitenkin huonot. Ekalla kerralla TSH tais olla 1,9 ja toisella 2,4. Gyne ei sanonut niistä mitään...
  12. E

    Clomittaret 2013

    Täällähän on mukavia uutisia! Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! :) Täällä on nyt syöty kolme clomia ja kaks on vielä jäljellä. Vähän on jo valmiiks sellanen luovuttajafiilis, kun viime kierrossa oli hyvä folli, limis ok ja progtulos hyvä, mutta silti menkat alkoi... Menkat on...
  13. E

    Clomittaret 2013

    Olen tarkoituksella pitänyt etäisyyttä näihin vauvakeskusteluihin... mutta huonolla menestyksellä: tänään alko menkat eli huomiselle voi päivittää 2/31-36 yk 7 ja 2. clomi. Progesteronikokeen tulos oli 48 eli ovis on tapahtunut, mutta ei se paljon lohduta. Iki-ihana tiputtelu alkoi kuitenkin...
  14. E

    Clomittaret 2013

    Paljon onnea plussanneille! :heart: Hydrangea: Voimia, kyllä sua nyt koetellaan :hug: Onko jollain kokemusta/tietoa clomien vaikutuksesta valkovuotoon? Voiko clomit jotenkin vaikuttaa siihen? Mulla oli ehkä (en tikuttanut) ovis viime viikolla. Talletuksia tehtiin joka tapauksessa. Silloin...
  15. E

    Clomittaret 2013

    Hydrangea: Mulla on ollut muutaman kerran munasarjakysta. Ihmeellistä on se, että sellainen tuli ensimmäisen kerran silloin kun söin vielä e-pillereitä. Pillereiden kun pitäisi ehkäistä niitä. Viime kesänä oli myös. Yritys oli silloin jo aloitettu. Mulla oli tiputtelua kesken kierron ja kipuja...
  16. E

    Clomittaret 2013

    Mimmuskainen: Voimia :hug: Pahoittelut negan testanneille. Kyllä se vielä voi muuttua plussaksi... :) Titiuu: kyllä nuo ihan selviltä plussilta näyttää! Onnea! =) Olin tänään (kp 10) ultrassa. Limis oli 6 mm. Gynen mukaan tässä kierron vaiheessa erinomainen. Vasemmalla oli 12x15 mm...
  17. E

    Clomittaret 2013

    Huomenta! Tänään otin aamulla viimeisen clomin. Päänsärkyä on ollut joka päivä eli ilmeisesti se on mulla selvä sivuvaikutus. Kuumia aaltoja ei ole ollut yhtään. Paineen tunnetta alamahalla silloin tällöin on ollut. Oli pahimmillaan ekoina clomipäivinä. Mutta nyt on selvästi jo alkanut limat...
  18. E

    Clomittaret 2013

    Tänään on ollut jotenkin todella raskas päivä. Kaksi clomia on otettu... en tiedä johtuuko niistä, mutta mulla on ollut sellanen olo että voisin pillahtaa itkuun koska vaan. Ja tietysti miehen raskaana oleva sisko kävi meillä mahansa kanssa... Nyt olen siis kaks clomia ottanut ja ainakin...
  19. E

    Clomittaret 2013

    Heipa: Kilpparikokeet pitää ottaa ennen kymmentä. Arvot nousee päivän aikana ja silloin ne ei oo enää luotettavia. Mun mielestä klo 10 on ehdoton raja. Prolaktiini pitää ottaa mun mielestä ennen puolta päivää. En ihan tarkkaan enää muista. Ennen prolaktiinikoetta pitää välttää aamulla...
  20. E

    Clomittaret 2013

    Paljon on tullut tekstiä päivän aikana. Tervetuloa uusille! Miramei ja Hydrangea: toivottavasti teidän pikkuvuodot tarkoittais jotain parempaa.. :) Täällä taitaa olla monella tuota tuhruttelua. Kävin viime kierron aikana prog-kokeessa ja gyne soitti tänään tuloksista. Kierto oli siis...

Yhteistyössä