Hakutulokset

  1. F

    mitä kuuluu?

    minuukin väsyttää ihan kauheasti,varmaan pitää kohta jo mennä tutimaan =)
  2. F

    mitä kuuluu?

    minkäslaista porukkaa täällä on tänään liikenteessä :)
  3. F

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

    nega testattu,koko ajan tuntuu että menkat alkaa mut miksi ne ei voi sitten alkaa :kieh: :(
  4. F

    Jee :D

    onnittelut =)
  5. F

    otatteko lapsellenne s.influenssarokotteen?

    haen juuri mielipiteitä koska en haluaisi niitä lapselleni ottaa mutta onko se järkevää olla ottamatta?
  6. F

    otatteko lapsellenne s.influenssarokotteen?

    eli ei siis kannata ottaa vaikka kuuluu riskiryhmään? entä normaali influenssarokotus?
  7. F

    otatteko lapsellenne s.influenssarokotteen?

    miksi otat,miksi et?
  8. F

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

    vaahtera ja taikawiitta varovaiset onnittelut :heart:
  9. F

    uusi ilmottautuu!

    kiitokset kaikille että pääsee mukaan =)
  10. F

    päätön paikalla, saa kysyä...

    onko se oikeasti mukava?
  11. F

    päätön paikalla, saa kysyä...

    kuka sä oikein oot? mä en tiedä kenestäkään mitään kun oon uusi täällä :D
  12. F

    uusi ilmottautuu!

    mitäpä tänne kuuluu,mahtuuko vielä joukkoon :)
  13. F

    BV laitto terveisiä kaikille...

    Voi harmi :(
  14. F

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

    arvatkaa onko ärsyttävää veikata onko raskaana vai ei kun menkoista ei ole tietoakaan :kieh: kiertopäivistä sun muista :snotty: toki oletettavaa on etten ole raskaana,oviksen varmasti bongasin silloin yhdessä vaiheessa kivuista päätellen.. no,ei auta kuin odottaa vaan =)
  15. F

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

    tulin vaan ilmoittelemaan että pe ja su testattu nega,odotellaan ensi viikkoon taas kun testailen uudelleen =) menkoista ei ole tietoakaan,joko tässä ollaan raskaana tai ennemminkin menkat on hukassa. voisi kokeilla noita ovistikkuja huvikseen,että ovuloinko tässä nyt ollenkaan,onko se...
  16. F

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

    tänään olisi testauksen paikka,pitäkää peukut pystyssä =) ja tsempit myös muille testaajille ja seuraavaan kiertoon siirtyneille :hug:
  17. F

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

    unikeiju mä pidän isot tsempit sulle että haamu vahvistuisi :hug: maini76 mullekin tämä vauvakuume tuli vähän yllättäen :D Ella-83 voi harmi,teilläkin kun on yritystä jo melkein vuosi takana :hug: Jos ensi kierrossa olisi viimein teidän vuoro,toivotaan niin :) G:mä arvostan kyllä...
  18. F

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

    unikuu teehan kertoo mitä testi sanoi :attn: ja muillekin jännäilijöille tsempit,mä meinasin itse perjantaina testata,josko mahdollinen raskaus jo näkyisi,voi luoja että mua jännittää jo nyt :| lasihelmi toivotaan että teilläkin tärppäisi piakkoin :hug:
  19. F

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

    tsempit kaikille testaajille! milloin kannattaa sitten alkaa testailemaan kun mahdollinen hedelmöitys on tapahtunut toissapäivänä? kun en minä tiedä ja muista enää noita juttuja ja kun ei minulla niitä menkkojakaan ole ollut =)

Yhteistyössä