Hakutulokset

  1. O

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    paljon onnea sshinälle:) meillä lähtenyt vauva arki ihanasti käyntiin,poika nukkuu yöt tosi hyvin..paremmin kun isosisko ikinä..tosin meijän neiti nukkuu edelleen huonosti vaikka ikää kohta jo 3 vuotta..:( joku kyseli siitä seisomalaudasta ja meillä isosisko kohta kolmevuotias ja meillä on...
  2. O

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    tääläkin päästy masusta eroon:) poika syntyi 6.8 3084g 50cm ja pipo 34,5cm onnellinen onnijuuli :heart:
  3. O

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    pieni poikamme syntyi 6.8 klo 1.23.sairaalaan saavuimme klo 21 eli ehdimme olla 4,5h tuntia ennekuin hän syntyi.kaikki meni hyvin.kipuun auttoi allas ja epiduraali:)olemme jo kotona:) mitat 3084g 50cm ja pipo 34,5cm :heart:
  4. O

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    pieni poikamme syntyi 6.8.2009 rv 41+4 klo 1.23. mitat: 3084g 50cm ja pipo 34,5cm. synnytys meni hyvin. sairaalaan saavuimme klo 21 ja siitä 4,5 h kuluttua oli poika ulkona:) sairaalaan päästyämme olin jo 5cm auki, menin altaaseen tunniksi lillumaan ja sitten saliin..siellä epiduraali toi...
  5. O

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    nyt alkaa täällä tapahtua jotain..viime yö meni jo valvoessa ja nyt taas alkoi tulemaan 10 minuutin välein eli josko vaavi syntyis tänä yönä.. onnijuuli 41+3
  6. O

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    pah vielä täällä kykin..supparit loppui 2.30 ja nyt niitä tulee pitkin päivää epätasaisin väliajoin..aika kivuliaita tosin mutta ei säännöllisiä... :headwall: no ehkä tää tästä vaikka ensi yönä..nyt pakko yrittää saada esikko päikyille että saa itekkin nukkua..ei oikein nuo puolentoista tunnin...
  7. O

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    jeejee, nyt vaikuttaa siltä ,että tänä yönä lähetään laitokselle hakemaan vauvaa...ysistä asti suppareita tullut 5-10 minsan välein ja voimistuu koko ajan...
  8. O

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    dodih, tänään poks 41+1 ja yliaika kontrolli varattu perjantaiksi:/ syntys nyt ennen sitä... neuvolassa kaikki hyvin onneksi:)paino tippunut puolisenkiloa eli nyt kaikki mitä on tullut koko raskausaikana on 5kg . esikostakin tuli vaan 7kg ja kaikki jäi sairaalaan sillon ja toivottavasti...
  9. O

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    tsemppiä ssihinälle! mulla käynnistettiin viimeksi esikon synntys 39 vk sikiön liian pienen koon vuoksi ja käynnistys aloitettiin niillä kohdunsuulla laitettavilla tabuilla..kesti vuorokauden enenkun mitään tapahtu, mutta sitten kun synnytys lähti käyntiin niin meni 11h tuntia ja tyttö oli...
  10. O

    supistuksia tai jotai muuta edistävää??

    sulla sama tilanne kun miulla...itselläkin la mennyt viikolla jo yli...ja saman moisia tuntemuksia että kai se siellä lähtölaskentaa harrastaa ja kypsyttelee...laskeutuu ym kivaa..mutta ei ne mitkään ässät auta jos ei kohdunsuu oo yhtään avautunut tai kypsynyt... :headwall:
  11. O

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    joo täällä edelleen kokonaisena :headwall: huomenna poksuu vk 41 eikä mitään oireita synnytyksen käynnistymisestä :headwall: :headwall: päivittäin kyllä supistelee, mutta ei mitään erikoisen tuntuisia... tänään tuli käytyä taas pitkällä lenkillä ja sen jälkeen siivottiin esikon kanssa...
  12. O

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    jee täällä on muitakin matti myöhäisiä odottavia:) tänään tuli käytyä reippaalla lenkillä ja sen jälkeen siivottua sauna ja kohta pääsis löylyihin:)jee ei mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta :headwall: onnijuuli 40+6 :headwall: :headwall: :headwall:
  13. O

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    KOKOnaisena edelleen vailla mitään tuntemuksia..maanantaina olisi taas neuvola... onnijuuli 40+5
  14. O

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    on täällä muitakii joilla vauvat antaa odottaa itseään:) tänään ollu tosi kiukkunen, väsynyt ja outo olo.vähän supistellutkin, mutta ei kipeästi..päätä särkee:( onnijuuli 40+4
  15. O

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    ai että on tosi fresh olo neljän tunnin unien jälkeen...iltasella supisteli ekan kerran "häiritsevästi" eli josko se tarkoittas vihdoin että piakkoin pääsee synnyttää...
  16. O

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    mulla oli kavereilta lainassa kotidobbleri ja se oli tosi kiva alkuraskaudessa kun ei tuntenu vielä liikkeitä ja neuvoloita oli harvoin:) suosittelen jos voi saada lainaksi jostain tai ostaa vaikka omaksi:)
  17. O

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    huoh täällä edelleen, tää ei varmaan tule ulos ku käynnistämällä :'( mulla painoa tullut koko raskaudenaikana 6 kiloa ja olen siis ihan normi painoinen eli mulle ilmeisesti sopii tää raskaana oleminen, voin syödä mitä vaan ja koska vaan:) onnijuuli 40+3.... |O
  18. O

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    samaa mietin minäkin kesäheinä07!!!:/ mutta itse olen hörpinyt joka ilta 3 kuppia vadelmanlehtiteetä..ei vielä mitään suurempaa hyötyä ole ilmennyt mutta kätilö ystäväni sitä suositteli:) onnijuuli rv40+2
  19. O

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    heh ja täällä edelleen kokonaisena...tää ei tuu ikinä ulos:/
  20. O

    Missä iässä teidän lapsenne ovat ruvenneet käymään potalla?

    tytön kanssa pottaan alettiin tutustumaan 7kk vanhana, 9kk teki ekat kakat pottaan, täysin päiväkuiva alle 2 vuotiaana ja yökuiva 2v3kk =)

Yhteistyössä