Hakutulokset

  1. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos kaikille! :heart: kyllähän tämä jännää on! Testaan kyllä vielä yhden digin viikon päästä kun sellainen tuonne kaappiin jäi.. :D -Anemone- onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia!! :heart: JeHil Kyllä siellä selkeesti jottain on! Voikun loppuis tuo vuoto! Reipasta maanantaita!
  2. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Koska olen hätähousu ja tuntemukset nyt oli ja siis on edelleen; Tänään kp26/28 ja CB:n digiin pärähti raskaana 1-2!! Hämmentynyt mutta onnellinen olo näiden sika kipeiden tisujen kera. :) :D Toivottavasti itu pysyy mukana loppuun asti! Kaikille kuumeilijoille ja plussanneille onnea ja...
  3. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Syyssunnuntaita! JeHilillä näkyy toiv. vuoto ei ylly! -Anemone- hienot viivaset ja varovaiset onnittelut! :) Digidigi! Ja tämmöistä sitten täällä tänään. Ekassa kuvassa testiajalla ja seuraavassa kuiva.. Nyt näkyy kyllä ilman vääntelemättä ja kääntelemättä. Apuuuva! :D
  4. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos vastauksista! Varmistui ainakin se että en harhoja nää.. Nyt sellainen pieni toivonkipinä vahvistumiseen. eläinystävä: Sulla aika samoihin aikoihin tuo mensujen alkaminen, joten onhan plussa vielä täysin mahdollinen! :) Huomenna aamusel taas testailua.. Tosin noita Taavetin testejä...
  5. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heips vaan arvon ladyt! Olen seuraillut tätä keskustelua ja jäänyt niiiin koukkuun. Kaikille todella paljon tsemppiä kuumeiluun ja plussapöhinät myös! Onnittelut myös niille keillä pikku nyytti siel masussa jo kasvaa! :) Rohkaistun nyt itsekin tarinoimaan: Meillä ei ole varsinaista yritystä...
  6. J

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Hellou! Muutaman päivän ajan olen näitä juttuja lueskellut ja päätimpä itsekin rohkaistua ja kertoa tästä todellakin piinaavasta olotilasta. Eli n. 5 vuotta pillereitä syöty ja heinäkuussa ne jätettiin sitten pois tunteella " tulee jos on tullakseen.." Ensimmäistä nyyttiä siis odotellaan...

Yhteistyössä