Hakutulokset

  1. T

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    :flower:Onnea kaikille mukavista tuloksista. Sain itsekin tiedon jo vaikka piti kestää tosiaan 2-4 viikkoa. Normaalit kromosomit ja nyt sitten odotetaan enää se sydän onko siinä jotain yllätyksiä. Vähän ihmettelen tuota tulosten kestoaikaa ja sitten tuota millaisia arvioita annetaan...
  2. T

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Valitettava "tervetuloa" Kirskikselle ja onnea Metuvalle tuloksista. No niin, jatkot ohi nyt. Ajattelin ensin että neljällä vaihtoehdolla mennään, joko -sikiöllä ei ole enää sydänääniä eli peli selvä -turvotus on levinnyt niin kauttaaltaan ympäri että peli on selvä->ei enää...
  3. T

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiva kuulla kuulumisia Hopsuliina! Naistenklinikalle ollaan menossa. Onpa hassua että sanoivat teille että tuloksista voi soitella maanantaina, mulle sanottiin silloin loppuviikosta viime viikolla että tulokset tulevat parissa päivässä! Ei h******i jos tässä pitää ruveta viikkokaupalla...
  4. T

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Ehkä se positiivisuus Mariannu sulla on merkki siitä että teillä vielä kaikki onkin hyvin. Mulla aivot on tässä asennossa, that's it. Näillä lukemilla, 4,4 ja 1:50 ei tervettä tule, ei myöskään netin laadukkaiden keskustelujen lukemisen perusteella. Joojoo, onhan joukossa aina näitä...
  5. T

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Aika karulta kuulostaa Mariannunkin tilanne, että annetaan toivoa ja annetaan taas uhkakuvia...huhhuh. Irvokasta on myös että laskin että keskiviikkona ensi viikolla on kaikki mahdollisesti ohi. Jos TEO kokoontuu ti ja to saisi ensi tiistain kokoukseen paperit ja toimenpiteeseen...
  6. T

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Onko kukaan käyttänyt tuota Aydin Tekayn laskuria? Antoi ihmeellisen lukeman, siis hälytti myös, mutta ajattelin että riski olisi jotain 1:4 tuolla turvotuksella (ja kun sitä oli tosiaan muuallakin) mutta sitten tuo laskuri antoi jotain 1:469 tjtn... en usko että näillä lukemilla tervettä...
  7. T

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Voi ei. Toisaalta olen miettinyt olisiko oikein toivoa jotain tuollaista, että luonto hoitaisi ettei tarvitsisi käydä prosessia enempää läpi... Miljoonat jutut luettuina ja googlattuina. Samoilla lukemilla onnellisia ja ei-onnellisia loppuja. Jotenkin sitä ei hae sitä toivon kipinää, huomaan...
  8. T

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Jatkanpa yksinpuhelua tässä punktiopäivää odotellessa... jostain syystä olen vakuuttunut että tuloksena on 18-trisomia, turvotusta oli paitsi niskassa järkyttävä määrä, myös pään ympärillä muualla. Toinen vaihtoehto on sitten tuo down/turner. Olo on kuin olisi liukuhihnalla että tämä prosessi...
  9. T

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Samankaltainen tarina kuin Hopsuliinalla, tosin surullisemmilla lukemilla, turvotusta 4,4. (Taisit olla aamupäivän ajalla ultrassa, sain itse jatkotutkimuksen vasta loppuviikolle...) Olen täysin varma että peli on pelattu, mutta katsotaan nyt tämä prosessi loppuun, näin nyt joskus käy elämässä...

Yhteistyössä