Hakutulokset

  1. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    TonCils, ihanaa että tekin saitte hyviä uutisia! Koska teillä ultrataan sydäntä? Mulla oli ihan samat fiilikset tuon "prosessin" jälkeen, takki tyhjä. Sain hyvistä uutisista lopulta kaksi kunnon migreenikohtausta, tuntuu että koko kroppa oli niin valmistautunut huonoihin uutisiin, että hyvät...
  2. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Soitin just Naikkarille että onkohan tulokset tulleet. Ja kyllä vain olivat. Täysin normaalit tytön kromosomit meidän pikkuisella :). Melkoinen helpotus. Nyt vaan jännätään sitten vauvan kasvua ja lapsiveden määrää, onneksi seuraavaan ultraan ei ole kuin pari päivää.
  3. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Jaksamista, TonCils! Tämä odottelu-vaihe on kyllä se kaikista kurjin. Minkähän takia teiltä ei otettu sitä pikatestiä? Mä jotenkin ajattelin että se otetaan automaattisesti kaikilta. Mutta ehkäpä ei. Täälläkin yhä vaan odotellaan. Toivon niiiiin kovasti että tänään tulisi lopulliset...
  4. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Metuva, onnittelut hyvistä uutisista!
  5. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Meillä istukkanäyte otettiin viime viikon maanantaina ja pikatestin tulokset (trisomiat 13,18 ja 21) olivat valmiit perjantaina iltapäivästä, jolloin heti soittivat. Lopullisia tuloksia odotetaan yhä, tänään soitin sikiötutkimusyksikköön ja sanoivat että vielä ei ole valmiit ja perjantaina...
  6. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    TonCils, älä heitä toivoa vielä! Mä olin aivan varma, että meidän pikkuiselta löytyy joko trisomia 13 tai 18, kun perinnöllisyyslääkäri tuntui olevan viime maanantaina kovin varma että näin on. Eipä ollut. Tänään oltiin Lastenklinikan sydäntutkimusyksikössä ultrassa ja meidän pikkuneiden...
  7. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Taidanpa minäkin tänne liittyä, kohta kaksi viikkoa olen juttuja lueskellut ja tukea hakenut. Omasta taustastani sen verran, että meillä on jo kaksi tervettä poikaa (07 ja 09 syntyneet) ja poikien välissä kaksi alkuraskauden keskenmenoa. Nyt odotan kovasti toivomaamme pikkukolmosta rv 21+5 ja...

Yhteistyössä