Hakutulokset

  1. N

    Sotakoira

    yleensähän ne vissiin sille työparilleen jää. Ne kuitenkin vähän niinko on niiden omia koiria ja niihin kiintyy.
  2. N

    G: mitä lasissa?

    kupissa maitokahvi, illalla voipi olla yks olut :)
  3. N

    Voi P*RSE mä oon taas raskaana...

    aivan totta ^
  4. N

    Voi P*RSE mä oon taas raskaana...

    mitä tää nyt tarkottaa? sulla on kolme lasta ja oot ollu kaks kertaa raskaana? vai enks vaan ymmärrä...
  5. N

    Olen ihan kauhea ihminen...

    Tommonen päätös on aina vaikee.. Myö mietittiin 6 kuukautta mitä tehdään meidän 13 vuotiaan sekarotuisen narttu koiran kanssa. Se kun ei pitänyt lapsista, ei minkään ikäisistä, vastasyntyneestä n. kaksitoista vuotiaiden päälle käytiin ihan varoittamatta. Meidän "onneksi" (kuullostaa kauhean...
  6. N

    Lomapalkasta ja lomarahasta???

    Mie oon nyt vähän pihalla tästä asiasta. Kun oon vanhempainvapaalla nyt ja työnantaja sano että tulee rahaa 3.7. eli saanko nyt siis pelkästään ton lomapalkan vai kummatkin? Oon ollu vasta reilun vuoden töissä niin en oo ikinä ennen tommossii saanu, ni jos joku viisaampi osais auttaa :)
  7. N

    Monen tunnin välein teillä vauvat syö?

    meidän kohta 4kk vauva syö kolmen tunnin välein päivällä. Korviketta syötetään. Yhteensä n. litra päivässä. Illalla syö yleensä 7 aikaa viimeisen kerran ja herää yöllä kerran 4-5:30 välillä syömään ja herää 7 ja silloin syödään.
  8. N

    lappeenrannan pienten vauvojen äidit

    Hei! Oon 21v 3,5kk poikavauvan äiti huhtiniemestä :) Jutteluseura ois kyllä mukavaa kun ei tällä miun kaveripiirillä noita vauvoja vielä oo :D
  9. N

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Kauan näitä supistuksia pitäs kotona sietää ennenko kehtaa näytille lähteä? Nää alko sillo 9 aikaa aamusta ja nyt on pari tuntia tullu 5 min välein ja nyt alkanu olemaan aika kipeitä ja tosiaan kun esikoista ootan ni ettei ne vaan naurais miulle sielä ja laittais takasin kotiin :D
  10. N

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea kaikille vauvautuneille! :heart: Ei oo tullu pitkään aikaan kirjoiteltua mut lukemassa käyn kyllä jokapäivä :) Tulee vähän omanapaista juttua nyt mutmut.. Tänään poksuu 41+0 ja alkoi jo melkein turhauttamaan kun ei minkäänlaisia merkkejä siitä että taa joskus haluais ulos, mut...
  11. N

    Äitejä Etelä-Karjalasta?

    Täällä ilmoittautuu tuleva äiti (vasta rv6) :) Oon 20 vuotias ja ensimmäistä siis odotellaan :) Ois mukava saada juttelukavereita ketkä vois valistaa miuta tästä aiheesta :)

Yhteistyössä