Hakutulokset

  1. H

    40+ so what wol.13

    Oma napa: Hirmumenkat loppui ja aloitin tikutuksen tänään. Kp 10/26. Jänniä aikoja eletään...
  2. H

    40+ so what wol.13

    Ihanaa Virkki! Ja sitten oma napa: Kuulun että tyhjennysvuoto oli ohi...ehei...nyt mennään seitsemättä päivää sellaista vuotoa että oksat pois. Ovistikut odottaa lauantaita ja laskurit näyttää että su tapahtuu. Pe-su luvassa suhinaa siis isännän kanssa. Sitten olenkin viikon työmatkalla ja...
  3. H

    40+ so what wol.13

    Tammityttö, paljonpaljon jaksamista! <3 Minulla alkoi tyhjennysvuoto 21.5. ja loppui eilen, joten ovulaatiolaskurin mukaan"ottipäivät" on 4.6.-6.6. Olen työreissulla viikon 1.6.-5.6. mutta koitetaan olla ahkeria tästä huolimatta. Eli miulle voi merkata kp 5/26. Meidän 7v poika oli aamulla...
  4. H

    40+ so what wol.13

    Moi, minut voi laittaa listalle. Laitetaan nyt kp 22/26, ja oion tätä kunhan tähän tyhjennysvuotoon/tuhruiluun tulee joku selvyys. meininki kuitenkin on suoraviivainen täysrähinä. Noista poppaskonsteista nappaan foolihapon. ;)
  5. H

    40+ so what wol.13

    Woodoo, mulla alkoi äsken tyhjennysvuoto eli 2 päivää kierukan poiston jälkeen. Ovistikut odottaa postissa ja menen oletuksella että kierto on se 26 päivää! Tärppejä toivotaan! Hassuinta meikän kuumeilussa on se että sen aloitti toi 7v poika kyselyillään. Hän on suunnitellut nimet ja kaikki...
  6. H

    40+ so what wol.13

    Kierukka lähtee vartin kuluttua hiiteen..kuinkas muilla on ollut tuo kierron tasaantuminen? Mulla on aina ollut e-pillereistä huolimatta, kierukasta huolimatta ja ilman ehkäisyä hyvin tasainen rytmi. Aina tulee kuin kellon lyömällä. Nyt olisi kierron 19. Päivä ja normikierto 26 päivää. Hullu kun...
  7. H

    40+ so what wol.13

    Moi taas pitkästä aikaa. Huomenna on SE päivä eli kun hormoonikierukka lähtee hevonkukkuun. Mitä mieltä olette, kannattaako heti laittaa yrittämään vai kuinka? Into on sen verran piukee että heti aloittaminen kiinnostaa...
  8. H

    40+ so what wol.13

    Hei, hyvä aloittaa työviikko heräämällä klo 4.30. Täällä onkin moni toivotellut tervetulleeksi! :) Tulin siis tänne aikaa kuluttamaan. Kierukan poisto 19.5. Hiii, sitten aloitetaan. Onko täällä millaisia kokemuksia ovistikkujen käytöstä: käyttökelpoisia vai rahantuhlausta?
  9. H

    40+ so what wol.13

    Jimima, jäädään odottelemaan kierukan poistoa, tarkoitus olisi sitten ihan täysrähinä laittaa päälle. :) Äidit yleisesti, onko kokemusta kuinka kauan raskautuminen kestää kierukan poiston jälkeen?
  10. H

    40+ so what wol.13

    Heippa kaikki, 38 v. kuumeilija ilmoittautuu mukaan. Perhessä on jo yksi poika 7v. Kevät tuli ja WHOOM! tämä vauvakuume tuli ihan puskista. Nyt odotellaan hormonikierukan poistoa 19.5. ja sitten alkaa.

Yhteistyössä