Hakutulokset

  1. J

    Oliko teillä "täydellinen synnytys"?

    Täydellinen synnytys.. mikä se on? Mulla on aika relaistiset ajatukset synnytyksiin lähtiessä. En odottanut niiltä mitään, toivoin vain että saadaan vauva syliin terveenä. Ajattelin, että se sattuu hitosti, sotkusta puuhaa ja varsinkin, että se ei mee niin kuin itse haluaa. Siinä suhteessa...
  2. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Miumiu Haluuks ottaa meiltäkin pari metriä ommeltavaa :whistle: Itse en taas jaksaisi millään ja odottavien pino kasvaa... Raudasta En tiedä onko suositukset neuvoloissa muuttuneet... mulla oli rauta tosiaan satasen pintaan ja neuvolassa kielsivät raudan ottamisen. Kahta aiempaa ootaessa...
  3. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuu***

    LA mulla olisi 10.6. ja kolmas lapsi tulossa. KM on ollut tänä vuonna 2 kpl. TAYS on synnäri. Voimakkaiden supistusten vuoksi saikulla hamaan tulevaisuuteen ja lääkärin käskystä levossa. Päivä kerrallaan mennään ja kuulostellaan miten mennään, kovasti ainakin tyyppi mahassa jaksaa potkia jo...
  4. J

    G: Ennenaikaisista supistuksista

    Ei mitään tietoa miksi. Keskenmenoja taustalla pari kappaletta ennen tätä raskautta ja lääkäri epäili mahtaisiko kroppa olla nyt näin supistusherkkä niiden takia. Suppareiden mukaan mennään ja aika lailla kaikki fyysiset rasitteet on kiellettyjä ja lepoon määrätty. Joskus saattaa tiskaus...
  5. J

    G: Ennenaikaisista supistuksista

    Jos supparit on kivuttomia, niin luultavasti ovat harjotussuppareita. Mulla on tullut kipeitä supistuksia rv 10 lähtien joiden vuoksi olen nyt saikulla. On täysin normaalia, että noilla viikoilal tulee harkkasupapreita. Jos supistukset on kivuliaita, niin sitten on syytä huoleen. Itse olen...
  6. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Kummia nämä kohdun kasvukivut. En niistä huolissani ole kyllä, mutta kun ovat toispuoleisia ja nivuset tuntuu räjähtävän :laugh: Onneksi kahden lapsen synnytyksen jälkeen tietää, että melkein kaikki on normaalia raskausaikana :attn: Mulle alkaisi riittämään tämä raskaana olo jo. Olo on kuin...
  7. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Täällä on syöty hyvin. Mahasta kuulemma huomaa jo appiukon mukaan :whistle: Nivuset on pirun kipeät, lantion löystymistä kaiketi ja vasenta puolta mahasta särkee :/ jos on kohdun kasvukipua, niin kumma että toisella puolen on.. Huono kuva, mutta kyllä mä PALJON isompi olen jo nyt mitä...
  8. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Salmander meillä oli koiran vakuutus jonkin verran alle 200 ja saatiin vielä halvempi tarjous toisaalta. Vakuutus kattaa aika hyvin.
  9. J

    Selvisikö se lopulta ollenkaan

    Laitapa yytä Aurinkokunnalle ja kysäise :D
  10. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Salmander Paljonko teitin koiravakuutus kustansi.. meilla nimittain ei tullut kovin kalliiksi edes :o
  11. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Vakuutus Otetaan kyllä. Kaikilla lapsilla ollut ja esikon kohdalla olikin hyvä, että oli. Raskaus on edennyt vaikeanpuoleisesti alusta lähtien, joten omalla kohdalla mielellään varaudutaan tulevaankin näin. Jos koiralle on otettu vakuutus, niin sitten kyllä tälle masuvauvallekin :P Tupajumi...
  12. J

    Yök. pahoinvointia =(

    Pahimmassa tapauksessa pidät oman jouluaaton menyyn itsellesi, kun kuvotus on ohi B) Nyt olen aika ilonen, kun oma paha olo on enää ajoittaista.. munkin tuurilla se kyllä osuu just aatolle. T.rv 15+5 :D
  13. J

    Suklaakonvehti-ongelma... ;)

    Nyt mä haluan fazerin minttejä aamukahvin kanssa |O |O :saint: :whistle:
  14. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Salmander Mulla tämä on kolmas tähän asti edennyt raskaus, joten mahakin pulpahti esiin aiemmin.. Esikosta näkyi rv 20 paikkeilla ja tästä näkyi jo rv 12 tienoilla muillekin. Nyt ei ole enää epäselvää senkään vertaa että ollaanko raskaana vai ei :whistle: Tänäaamuna taas oksettaa ja kohdun...
  15. J

    Minä en ikinä nyrpistelee nenääni tai ihmettele muiden ratkaisuja imetyksen / korvikkeen suhteen.

    Ei sun tarvitse ratkasujasi muille selitelläkään. Tuskin muutkaan selittelee sulle. Itse ajattelen näin.
  16. J

    Minä en ikinä nyrpistelee nenääni tai ihmettele muiden ratkaisuja imetyksen / korvikkeen suhteen.

    Varmaan jokaisen kohdalle ilmaantuu näitä suuntaan tai toiseen ihmettelijöitä. Onhan se jokaisen oma asia miten lapsensa hoitaa millasin ratkasuin.
  17. J

    Kun ei ole ystäviä

    Itsekin olen Pirkanmaalta ja muuttuneiden elämäntilanteiden vuoksi uudet ystävät olisi tervetulleita. :wave: Ystävystyminen kun ei tosiaan aina helppoa ole.. Mulle saa laittaa yytä jos uusia tuttavuuksia tahtoo, vaikka sitten vain mailin muodossa :)
  18. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Onea Mutzillalle liikkeistä:) Täällä kaveri veti eilen kunnon maratonia. Eteisistukka eikä niitä niin usein sen vuoksi tunne.. Sitten kun pari päivää menty tuntematta mitään, kolmantena päivänä UP vetää kunnon maratonin ja potkua tulee kunnolla. :D Ekaluokkalainen poju eilen illalla jutteli...
  19. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Pine83 Älä lääkäristä välitä. Oliko sillä huono päivä? Ei sun onneksi sillä tarvitse käydä kovin montaa kertaa käydä ellet sitten mene yksityiselle. Mulla oli aivan hullu nevolatäti, nyt onneksi päsin vaihtamaan neuvolaa. Sehän sai mulle kauhukuvia päähän pelkästään sillä, kun kertoi mitä...
  20. J

    mistä kannattas jatkaa joulusiivousta, et ois järkevää..eilen vein petivaatteet ulos..??

    En viitsi jouluksi sen erityisemmin siivota. Imuroidaan varmastikin vain ennen aattoa, kun muuten on perussiistiä.

Yhteistyössä