Hakutulokset

  1. R

    mitä mä nyt teen?!??!!

    Huomenna olis tarhassa lelupäivä. Onko se ihan ok että meidän esikoinen 5v vie sinne isin vesipiipun josta on polteltu pilveä?? Se niin tykkää siitä ku siinä on hieno lehden kuva ja hienot värit! Mies on siis työmatkalla, ei kai se nyt suutu jos lapsi sen ottaa huomenna mukaan..?
  2. R

    Möin Reimatec-haalarin, oliko hinta Ok?

    ööh. mä möin just todella hyvässä kunnossa olevan reimatec toppapuvun, 15 euroa. en kehtaa ikinä pyytää paljoo rahaa käytetyistä vaatteista.
  3. R

    mitä mä nyt teen?!??!!

    Mulla on poika, 9kk. Tänä aamuna nousi 40 asteen kuume ja sinisiä pilkkuja ilmestyi ympäri kehoa, voinko silti viedä hänet päiväkotiin kun hän on kuitenkin jo pitkään odottanut että pääsee tänään ryhmän kanssa sea-lifeen? :(
  4. R

    viilikset ja pillimehut 1-2v:lle?

    Voih! mä oon huono äiti. annan lapselleni (2v) iltapalaksi aina yhden viiliksen (tai rainbow halpisversion) sekä lisäksi yhden maustetun jugurtin. Ja joskus myös välipalalla jos muu ei uppoa. Ja kyllä, annan myös silllointällöin pillimehuja koska liikutaan tosi paljon ulkona/keskustassa ja...
  5. R

    Käykö ristiäisiin tämä frödingen kakku?

    no enpä kyllä itsekkään lapseni ristiäisissä tarjoais jotain pakastekakkuja? :o leivo itse, tai jos et osaa tilaa leipomosta tai pyydä kaveria apuun joka osaa leipoa.
  6. R

    Onko ihan normaalia että 2-vuotias tyttö tykkää rekka-autoista?

    Meilläki 2-vuotias tykkää rekka-autoista , traktoreista, autoista, mopoista, palo ja poliisiautoista. Mutta vielä enemmän niistä miehistä jotka noita kulkuvälineitä ajaa :D
  7. R

    Palstalta luettua: Mammat kiroavat kun joutuvat pitämään vastasyntyneen vauvan vierihoidossa

    mulla oli synnytyksen jälkeen hemppa 60 en pystyny ees kylkee kääntää pariin ekaan päivään, silti vauva oli mulla koko ajan vierihoidossa. Ne kaks ekaa pahinta päivää lapsen isä tai hoitsu tuli kääntelemään mulle vauvaa. en kyllä sillon edes tienny että sen vauvan olis voinu viedä sinne...
  8. R

    oonko mä niuho? aloin itekin miettiin... lapsen nukkumaanmenosta..

    lapset on erilaisia :) ite menin samanikäsenä nukkumaan aina joskus 9-10 aikaan ja muistan että mun isä käytti 8 sänkyynmenoa rangaistuskeinona.
  9. R

    Leipäjonossa jaetaan ruokaa vain suomalaisille!

    mun mielestä helvetin hieno homma! :)
  10. R

    Meneeköhän huutiksessa vaipat kaupaks? :o

    Pientä määrää? mun käsittääkseni 30 pakettia vaippoja on aika iso määrä O__o
  11. R

    Mimosalle toinen/toiset nimet?

    mimosa sopis ennemmin toiseks nimeks. Tai sitten jos välttämättä haluaa sen Mimosan etunimeks niin ei toista nimeä ollenkaa. muutenki mun mielestä jos on pitkä etunimi, niin ei siihen enää toista nimeä sovi. :)
  12. R

    Millainen alapää kelpaa 30-50 vuotiaille miehille?

    Eikö tuu yhtään halpa fiilis? :rolleyes:
  13. R

    Millainen alapää kelpaa 30-50 vuotiaille miehille?

    meinaatko oikeesti muka antaa heti ensitapaamisella pesää, oli se sitten karvallista tai karvatonta? :O Itselleni ei tulisi mieleenkään antaa tuntemattomille!!
  14. R

    teoreettinen tilanne: kokeilisiko mietoja huumeita jos tietäisit ettet jää kiinni tai koukkuun?

    Kokeilisin. Oon poltellutkin kannabista monesti nuorempana, aikaa ennen lapsia. Mitään muuta en oo ikinä kokeillu, enkä kokeile, vaikka on ollut mahdollisuuksia..
  15. R

    Tää on oikeesti iso ongelma ja ahdistavaa :(

    Sillon ku asuin äidin kanssa kahdestaan, olin n. 13 vuotias, äitini kulki samoissa vaatteissa mitä käytti ennen mun olemassaoloa ja osteli mulle uusia vaatteita. Sellaisia ne äidit vaan on :) Nykyään itsekkin jos lähden shoppailemaan, ostan yleensä aina vain tyttärelleni jotain, en itselleni..
  16. R

    Kuukautiset vaikka raskaana?

    Eräällä tuttavallani tuli kuukautiset koko raskauden ajan, normaalisti. Tosin lapsi syntyi jo rv 32 tms.
  17. R

    mä en vaan ymmärrä tota miestä. en.

    perusmies. älä välitä :) tai sit se tekee sen tarkotuksellaan, ettei sitä oikeesti haittaa et joutuu ylitöihin, mut muutenvaan tykkää vittuilla :)
  18. R

    Minä 25-vuotias tein eiln jotain todella noloa!

    minäpä tiedän naisen (narkkari) joka 40vuotiaana seurusteli 17vuotiaan pojan (narkkari) kanssa.
  19. R

    Saako tällaisen asian salata?

    siis mitä helvettiä.. tällä palstallako mammat valitsee miehensä LUOTTOTIETOJEN perusteella? :confused: Tulee mieleen just joku yksityinen vuokranantaja! HALOO??!

Yhteistyössä