Hakutulokset

  1. E

    Hälytintä ei poistettu kaupassa

    Oltiin kaverin kanssa alusvaate ostoksilla ja sen jälkeen mentiin alkoon. Kun olimme kassalla ni hälytin huusi niin pirusti. Oli siinä sitte mukavaa levitellä kaikki rintsikat ja alkkarit siihen miesmyyjän eteen töllisteltäväksi. Yksiin rintsikoihin oli jääny joku hälytin nauha mitä myyjä ei...
  2. E

    naapurit valittaa väärästä ihmisestä

    Asuttiin vuokralla yksityisellä kun vanhin poika oli ihan vauva. Sillä asuntoalueella oli hullu talkkari joka kyttäsi tupakoitsijoita ja varsinkin vuokralla asuvia sellasia. Useamman kerran kyseinen mies tuli ovelle huutaa, että meiltä heitetään tumppeja parvekkeelta alas, joka ei ollu totta...
  3. E

    synnyttäisitkö kotona?

    En, koska olen kahden synnytyksen jälkeen vuotanut tosi paljon.
  4. E

    Kaikkein paras suklaa?

    geisha ja Pirkka valkoinen suklaa jossa pähkinöitä.
  5. E

    Erittäin pinttyneen uuninlasin puhdistus??

    Koita suihkuttaa siihen mäntysuopaa.
  6. E

    Onko kukaan syntynyt 5.4?

    Pojan serkku
  7. E

    syntymäajasta (kellon)

    Saiskohan väestörekisterikeskuksesta tai maistraatista tollasia tietoja.
  8. E

    G:perheen koko, asuinneliöt ja iät?

    6 henkeä + joka toinen viikonloppu miehen kolme aikasempaa. Minä 36, mies 42, pojat 17, 15, 5 ja tytöt 17, 16, 9, ja kohta kolme. Neliöitä 92. Luulisi, että on ahdasta, mut hyvin ollaan mahduttu.
  9. E

    Jos oisit yhden vuorokauden MIES niin..

    Makaisin sohvalla kuin Laabanin lehmä huolehtimatta mistään mitä ympärillä tapahtuu. Muutama bisse siinä jossain välissä tekisi terää. Pitsaa olla pitää. Kuulokkeet myös päähän ja musa tarpeeksi kovalle ettei ympäristö häiritse. Illalla sitte mahdoton vonkaaminen jos pilua sais. Ai että olis...
  10. E

    mistä voi ostaa verkkokasseja vaunuihin??

    Olen joskus ostanut Cittarista.

Yhteistyössä