Hakutulokset

  1. E

    mikä ihmeen pissanäyte jossa pissa pitää laittaa kahteen putkeen??? pitääkö olla syömättä??? rv36 nyt menossa...

    Otetaanko sulta samalla jotain verinäytteitä, niiden takia usein joutuu olemaan syömättä?
  2. E

    mikä ihmeen pissanäyte jossa pissa pitää laittaa kahteen putkeen??? pitääkö olla syömättä??? rv36 nyt menossa...

    Ne on nykyään usein noita kahden putken juttuja. Pissaat siihen purkkiin, suljet sen kannen ja otat kannen päältä tarran pois ja painat putket yksitellen kumipää edellä siihen purkin päällä olevaan tappiin. Heiluta putkia, mut älä ravista. Se pissa säilyy niissä putkissa paljon paremmin kuin...
  3. E

    Huonepelaajille perustettu oma kerho

    Laitoin hakemuksen
  4. E

    Mitä näkee ilman laseja, kun lasit ovat -12,75?

    Onkohan todellakaan mitattu oikein. Itellä on -5.25 ja tuntuu ettei ilman laseja näe kyllä yhtään mitään, en juuri väistelisi mitään lattialla olevia leluja yms.
  5. E

    Onko kukaan ollut pettynyt kierukkaan? Poistattanut ja vaihtanut toisen ehkäisyn?

    Vuosin yli puolet kuukaudesta, kovat kuukautiskivut, outo tunne vatsassa. Kaiken kukkuraksi tulin raskaaksi kun kierukka oli lähtenyt pois paikaltaan. Kuparikierukka kyseessä. Sen jälkeen mies sai mennä vasektomiaan, kun mulle ei mitkään ehkäisyt sovi.
  6. E

    APUA!!!!!!!!!! KUIVAUSRUMMUSTA!!!!!!!!

    Mulla sama masiina. Avaa luukku ja siellä sininen nappi, josta painaen aukeaa kosteudentiivistimen luukku. Ota kosteudentiivistin ulos ja huuhtele se suihkun kanssa. laita se takaisin ja katso, että laitat sen oikein päin eli tekstit tulee ylös. Sulje luukku ja väännä ohjelmanvalitsin siihen...
  7. E

    Kuinka monella unisieppari makkarissa?

    noista kuuluis kuulemma aamuisin ravistella unet pois tai jos auringon valo osuu siihen niin se polttaa pahat unet pois. Kuulin noista niiden harrastajalta.
  8. E

    Mitä pelkäät?

    lintuinfluenssaa, tulipaloa, kuolemaa, läheisten menetystä
  9. E

    kohta 3v alkoi nyt oksentelemaan

    Meillä 3v. ollu ripulissa perjantaista. Onneks ei enää niin löysää, mut kyllä sitä on riittäny.
  10. E

    Sokerirasitus-testi KYSYMYS :)

    Nämä on nyt tämän vuoden raja-arvoja googlella haettuja: paastoarvo pitäisi olla alle 5.3 syönnin jälkeen 1.5-2h alle 6.7
  11. E

    Sokerirasitus-testi KYSYMYS :)

    Kyllä sulla ainakin on noi arvot korkeammat kun pitäisi. Mulla oli joskus tällaset: paastoarvo 5.1 1h 8.4 2h 4.8 Sain dieetti ohjeet silloin.
  12. E

    Onko kellään HYVÄÄ anoppia?

    Mulla on todella mukava anoppi, ei sotkeudu liikaa lasten kasvatukseen ja on suhtautunut alusta asti edellisestä liitosta olevaan poikaani ihan samoin kun muihinkin lapsenlapsiinsa. :heart:
  13. E

    Koskas sivut alkoivat toimiin kunnolla?

    Eihän nämä sivut koskaan toimi kunnolla.
  14. E

    G Kuinka monella sairas tai erityislapsi

    Meillä tyttö jolle tehty munuaisen siirto. Muut kolme suht koht normaaleja. =)
  15. E

    Miten pesette iltaisin 3 vuotiaan pepun?

    Mä nostan tytön kylppärin lavuaarin reunalle istumaan, pidän toisella kädellä tytöstä kiinni ja toisella pesen. Myös kolme vuotias.
  16. E

    huonepeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :):):)

    Klikkaa ovia.
  17. E

    huonepeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :):):)

    Niihin seinätauluihin missä on ne rasti nelio ja muut, tulee uudet numerot. Taas pitää katsoa ikkunasta oikea järjestys.
  18. E

    huonepeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :):):)

    Kiitos!

Yhteistyössä