Hakutulokset

  1. hapisikatakamura

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    LISEY:Voi itku sentään :(, toivon koko sydämmestäni ettei ole mitään sen kummempaa vuotoa, olis vaikka sellasta pientä tiputtelua nyt vaan alussa ja pikkuinen pysyy mukanasi :'(.
  2. hapisikatakamura

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Minä täällä jännään ovispäiviä =), menkkulit kun loppuivat eilen/tänään aamulla, laskurin mukaan pitäis otolliset olla siinä 25 pvä. Tässä tämä raskautumisen paineet kasvavat ja hiukan jo pelottaa :). Jopa niin typerän turhamainen asia kuin lihominen :/. Onhan minulla kyllä syykin siihen sillä...
  3. hapisikatakamura

    sektio, alatie, sektio entäs seuraava?

    minulle annettiin lupa yrittää alakautta 2 sektion jälkeen... tosin minun kohtuni oli oikein hyvässä kunnossa. asiaan et saa selvyyttää ilman kysymättä, eli seuraavalla polikäynnillä kannattaa kysellä lääkäriltä ja esittää toive.
  4. hapisikatakamura

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Juu Hapis käy oikein hyvin :D olkoon se tästälähin nimimerkkini lyhenne. Mites teillä joilla jo lapsi ennestään,miten teidän synnytyksenne ovat sujuneet ja onko minulla näitä sektiotovereita täällä :D? Olisin itse aikoinani toivonut alatiesynnytystä, mutta todella ahtaan lantion takia ei yli...
  5. hapisikatakamura

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Haleja ja jaksuja kaikille joilla synkät tunnelmat tällä hetkellä :(, mutta pitelen todella peukkuja kaikille ja hoitojen onnistumiselle. Itse en hoitoja ole koskaan tarvinnut, mutta on näiden raskauksien väliin mahtunut ynteensä 7 keskenmenoa, melkein jokaisen lapsen yhteydessä ollut 2-3...
  6. hapisikatakamura

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Juu tuo minun nimimerkkini on mieheni lempinimi :D, se kun on sellanen ninjafani.hehe. Tässä siis tiedot: kp 4 ja tässä kuussa alkoivat menkat 13.5, ikää minulla on 30v ja lapsia 3.yleensä kierto kestää sen 28-30 vrk. tässä kuussa toivonmukaan tärppäisi. minulla on yksi keskenmeno takana 3kk...
  7. hapisikatakamura

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Täällä odotellaan seuraavaa tärppipäivää :), menkat alkoivat 13.5 ja nyt vaan jännätään ,josko tärppäisi tällä kierrolla :D. meillä on 3 lasta ennestää, tosin ei mieheni vaan entisestä liitosta... olisi hirmun kiva saada vielä yksi iltatähti. :wave: minut saa laittaa siis mukaan jonon jatkoksi...

Yhteistyössä