Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Roonalle onnittelut kihlautumisesta :flower: Mistäs täälä nyt onkaan ollu puhetta... Vaunuista ainakin. Meillä on ne Emmaljungan Sport Edget, niinkuin aikaisemmin mainitsin. Niissä on heittoaisa ja ilmapyörät. Mun mielestä ilmapyörät on kevyemmät ja pehmeämmät työntää, kuin kennorenkaat...
  2. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Voi Nöttiäinen :'( :hug: Voimia koko perheelle!
  3. M

    Viides tyttö tulossa ja hiukan harmittaa jo valmiiksi ihmisten kommentit joita tulemme saamaan

    Meillä kanssa neljä tyttöä ja viides 98%:n varmasti tulossa. Lääkäri ei suostunut ultrassa katsoa sukupuolta. Mua todellakin ottaa päähän nämä ihmisten kommentit: Parempi onni ensi kerralla, josko nyt olisi teidän vuoro, no nyt sen pitää jo olla poika, olitko pettynyt! |O |O |O Ite olen...
  4. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Roona82: Me ostettiin nuo Emmaljungan Duo edget sport rungolla tammikuun lopussa ja värinä juuri tuo Forest :D Ne on aivan ihanat, mutta hinta oli vähemmän mukava :whistle: Nyt ne on kuopuksella rattaina ja todella tyytyväinen olen! Edelliset oli Emmaljungan Coronadot (tai vastaava) -01, eikä...
  5. M

    Pitäiskö ottaa tän päivän RV G?

    18+5 :wave: Nyt on aika hyvä vaihe. Melkein pari viikkoa oksentamatta ja muutenkin ihan ok olo. Väsymys on kova aamuisin, ei millään saa itteensä sängystä ylös :whistle:
  6. M

    Kuinka paljon teillä on menkat olleet myöhässä, ennenkuin olette tehneet testin?

    Samana päivänä malttamattomana tai päivän pari myöhässä kahdesta ekasta. Tästä viidennestä reilu 10 päivää oli menkat myöhässä ennen kuin annoin periksi ja testasin :D
  7. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Niin ja Jellonalle iso :hug: Toivottavasti kaikki on hyvin!
  8. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Tervehdys! Meilläkin oli tänään ultra ja kaikki edelleen hyvin :saint: Ei suostunut täti edes kattomaan kumpiko sieltä olis tulossa |O Pitäkää vaan hullua jännityksessä :laugh: Nyt pitää suostutella tuo isukki yksityiselle, vaikka oon kyllä 98% varma tytöstä. Ekassa ultrassa sanottiin...
  9. M

    Syntymävuotesi?

    <- -82

Yhteistyössä