Hakutulokset

  1. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Voihan peeveli. Nyt on taas tullut "menkkajuilintoja", oli jo viikon ennen ovista, oviksen aikana ja nyt. Toivottavasti raskaudun pian koska en kestä luomukiertoja jos niissä pari viikkoa aina kipuilee :kieh: Valkkaria tulee vieläkin, kohta alan epäilemään että jokin on vialla. En usko, että...
  2. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Heips, Täällä tosiaan ovis oli myös myöhään. Nyt kp 22/25 mutta vielä en testaile pitkään aikaan kun kierto taitaa venyä. Mites muilla onko oviksen jälkeen tullut valkovuotoa? En muista ollenkaan millaista on normikierrossa tuon laita?! Valkkari meinaan tulee...
  3. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Hei, saiskos liittyä mukaan. Olen tuonne pikkukakkosta toivovien pinoon kirjoitellut mutta siellä kovin hiljaista. Nyt kp 19/25 ja yk 2. Poika ennestään 7/10. Luulin että ovis oli kp 14 mutta taisin olla väärässä ja se olikin tänään aamuyöstä. Taidettiin myöhästyä siitä kun päästiin hommiin...
  4. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Hipsu joo ovis kipuja ollut su lähtien. Tai siis tosiaan luulin, että ovis oli su kun kivut alkoivat ja limaa tuli (en testannut). Nyt ajoittaista kipuilua jatkunut ja valkkaria tulee runsaasti. Tyhmänä tein äsken ovis teskin joka näytti positiivista?! Olikos se ti kun testasin negan. Eli siis...
  5. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Eilen olin tuntevinani oviksen. Tänään tein ovistestin mutta näytti niin negaa kuin olla ja voi. Siis voiko olla että ovis oli eilen ja tänään ei testissä näy yhtään mitään?! Jelp! Ennen tätä päivää en ehtinyt testailee. Kökkö jos en ovuloi ollenkaan.
  6. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Täällä kp 14/25. Ovis taisi olla tänään ja vähän harmittaa kun ei päästy sitä kunnolla hyödyntämään. Tänään kyllä, toivottavasti ei ole liian myöhäistä.
  7. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Voihan kevätkukkanen :kieh: tänään kp 7 ja vieläkin vuotaa!! Onko sillä tädillä kesäloma kun on aikaa viipyä luonani näin kauan?! Ei näytä olevan edes lähdössä. Onko kellään kokemusta?
  8. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Heippas kaikille. Onnittelut plussanneille :flower: Täällä on kotiuduttu Kreetalta. Lämmintä oli ihan riittämiin ja reissu sujui tuon 1v. :n kanssa mukavasti. Lennotkin meni todella hyvin. Paikalliset ovat kyllä todella lapsi ystävällisiä. Kadulla kävellessäkin mummot tuli puristelemaan pojan...
  9. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Onnea plussan saaneille :flower: Pakkasin sittenkin testin mukaan matkalle :ashamed: Vaikka edelleenkään en plussaan usko, lähinnä siksi, että tulee varmaan lasi viintä tai muuta juotua matkan aikana.
  10. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    LittleStar mä olen niin varma että saat plussan parin päivän päästä =) Itsekkin kuvittelen ties mitä oireita vaikka vois testailla aikaisintaan ens viikon loppupuolella. Onneksi lähdetään reissuun enkä aio ottaa testejä mukaan. Jos täti ei tule sen aikana kylään niin kotona voi sitten testata ja...

Yhteistyössä