Hakutulokset

  1. S

    JOULULAHJAT**elokuun pulina**

    heippa kaikille! Tänään oli neuvola, joka meni aika sitä kaavaa kun ajattelinkin. Hemppa oli laskenut viime kerran 128:sta 110:een mikä selittää tän väsymyksen. Täti suositteli jo rautaa ottamaan, mutta siinä rajoilla mennään. Itse en haluaisi sitä ottaa koska mun maha ei siitä tykkää,mutta...
  2. S

    JOULULAHJAT**elokuun pulina**

    ultrakuulumisia B) Kaikki normaalia! Helpottihan tuo tieto kummasti, vaikka en sitä ollut niin kovasti stressannutkaan. Ultraaja oli aika topakka täti, eikä suostunut pahemmin sukupuoleen ottamaan kantaa joten se jäi vielä salaisuudeksi. Meidän pikkuinen oli mielestäni kovinkin rauhallinen...
  3. S

    JOULULAHJAT**elokuun pulina**

    Tulin vaan sanomaan, että elossa ollaan taas :p Härkänainen oli oikeassa, se oli kuin olikin vatsatauti, kun mieskin sitten samana pävänä alkoi oireilemaan. Itse kyllä kärsin taudin paljon pahempana, mutta onneks tilanne on nyt paljon parempi!Ei vaan ihan heti erota raskausajan oksentelua...
  4. S

    JOULULAHJAT**elokuun pulina**

    Heippa kaikille vanhoille ja uusille! No nyt meillä on selvinnyt minne me tämän tulevan nyytin kanssa asetutaan! Eilen kirjoitettiin vuokrasopimus, ja nyt olis kuun lopulla edessä muutto Tampereelle! Eli siis tuo sairaala tulee mulla olemaan tuo Tays. Hirmusti helpotti kun alettiin jo...
  5. S

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Kesäistä päivää kaikille B) Täällä ensimmäistä kertaa olen hieman huolestunut :/ Kaikkihan on tähän mennessä mennyt mainiosti (jos ei neljää kk kestävää oksentelua lasketa), ja ei näin ollen ole päässyt mikään niin vaivaamaan pientä päätäni. Monethan täälläkin ovat sanoneet, että...
  6. S

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Iloista maanantaita kaikille! Mun oli nyt pakko tulla tänne purkamaan, kun oon nähnyt niin ihmeellisiä unia viime aikoina :o Edellisyönä näin unta, että synnytin pienen tytön, siis todella pienen. Tämä vauveli on 30cm pitkä ja painoi hieman yli kilon, mutta oli kuitenkin täysaikainen...
  7. S

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Kamomilla, jos teille tulee seuraava Rocky, nii mä taas oon ajatellut että täältä on tulossa joku ihmeen myyrälapsi :D Potkuja ja muita tuntuu vähemmän, mutta auta armias mikä myöriminen ja kaivautuminen tuntuu vähän väliä :laugh: ehkä siitä on tulossa kaivosmies tai -nainen.. Välillä tuntuu...
  8. S

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Heippa kaikille! täällä olis vielä yks uus mamma :) Lueskellut olen jo jonkin aikaa ja nyt ajattelin paljastaa itseni teille muillekin (en siis kirjaimellisesti :laugh: ) Itsestäni sen verran että esikoista odotellaan, ikä on 26 ja la ois 16.12. Muuta en paljon vielä osaa sanoa, kun...

Yhteistyössä