Hakutulokset

  1. S

    Miehelleni tapahtui...

    en oo positiivinen ihminen tällä hetkellä kuka olisi no ehkä joku mut mä en jaksa olla...oon masentunut,surullinen mut mitä sen on välii kyllä se kohta kait menee ohitse tai sitten ei.Tunnustan oli tosi tyhmästi sanottu :headwall:
  2. S

    Miehelleni tapahtui...

    No riippuu varmaan siitäkin että oliko se nahkatakki uusi vai vanha mihin liittyi jotakin muistoja.Tietenkin se harmittaisi minuakin jos noin kavisi. Multa ei kyllä ole varastettu koskaan mitään pidäppä tavaroistasi parempi huoli :\|
  3. S

    Miehelleni tapahtui...

    Tänään kävin miestäni kattoos ja huomenna aletaan totuttelee istumaan.Hitaasti mutta varmasti edistystä tulee.Mieskin innoissaan kun tultt jotan muutakin tekemistä kuin sänkyssä löhöily... =)
  4. S

    Ystävä lähellä

    Mä olen ottanut joskus yhteyttä erääseen hyvään kaveriin, mutta hän ei halunut olla enää mun kanssa tekemisissä.En ole sen jälkeen yrittänyt enää. :/
  5. S

    Kummallista

    Me ollaan asuttu täälä pienellä paikkakunnalla päälle vuosi ja mullaon ollut myös vaikee saada ystäviä täältä no mut en ole kyllä kauheen suupaltti enemmän hiljanen.Poika viihtyy kyllä sielä leikkii itsekseen.No aikasemmin se oli sellasta että poika juoksi kaikki kielletyt paikat en kerinny...
  6. S

    Miehelleni tapahtui...

    Näin hän se on aina ei tuu aateltuu tollatti.Ensin aattelin että nyt kaikki lapsi haaveet meni mut mietin vähän tarkemmin ja aattelin että ne siirty edemmäksi.Iso kiitos sinulle.. =)
  7. S

    Miehelleni tapahtui...

    Oli ihan tavallinen maanantai aamupäivä kun kännykkä soi.Mieheni tyä paikalta soitettiin että oli tapahtunut onnettomuus.Siinä samassa kun kuulin mitä oli tapahtunut menin aivan "sekaisin".Kyllä tiesin millaiset riskit sellaisessa työpaikassa on, mutta en voinut kuvitella että se tapahtuisi...

Yhteistyössä