Hakutulokset

  1. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Työpäivän keskeltä.. Mä olen yrittänyt saada varattua itselleni neuvolaan aikaa jo monta päivää ja tänäänkin meni päin pehvaa. Mä en ymmärrä jos on puhelinaika ja silloin soittaa, niin puhelu soi hetken sitten menee vastaajaan ja siinä sanotaan, että saat tädin kiinni parhaiten puhelinaikana...
  2. H

    Raskaana Egyptiin?

    Hei, Minäkin olen lähdössä Egyptiin Maaliskuun lopulla ja kyselinkin asiasta jo tuolla Elokuisten pinossa. Mitä olen asiasta ottanut nyt selvää ja lukenut juttuja, niin ihan hyvillä mielin lähden matkaan. Kun pitää käytännönjärjen päässä, niin tuskin ongelmia ilmenee. Paljon on tuolla...
  3. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Heippa, Täällä myös yksi itkuinen.. Itku kurkussa kaikesta mahdollisesta ja tulee kanssa purettua isäntään se kiukkuaminen sitten.. Kovasti se yrittää jaksaa ja ymmärtää, mutta kyllä sen ilmeestä aina hetkittäin huomaa, että ei se ihan pysy kärryillä mun aivoituksista, mutta en mää itekään...
  4. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Kiva kuulla että muitakin lähtee maailmalle masuasukin kera, meilläkin Maaliskuussa matka, eli odotellaan sitten vinkkejä ja laittele tulemaan heti jos kuulet.
  5. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Ulkomaille kaukomaille.. Ulkomaanmatkailusta onko jollakin kokemusta, miten raskausaikana se on ns. turvallista. Oikeastaan siksi on huoli, että matkakohde on Egypti ja se ei taida olla kaikkein parhain maa hygieniansa jne asioiden suhteen. Matka kun tullut jo varattua kauan ennen ilouutista...
  6. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Heippa, Täällä olisi mukaan taas uusi Elokuinen Leijonanpentu.. Olen 25v esikoistani jännäävä 4v lahjalapsen täysipäiväinen äitipuoli. Saamme pojalle sisaruksen ja minustakin tulee ihan ihka oikea äiti. Huomenna soittelen neuvolaan, niin sittten varmaankin tarkentuu nuo kaikki...

Yhteistyössä